• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

تیپ‌های شخصیتی ISTJ

  • نویسنده موضوع گلبرگ
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 24
  • بازدیدها 145
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

kim

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2021-12-15
نوشته‌ها
364
لایک‌ها
1,338
امتیازها
73
کیف پول من
10,684
Points
382
عادات محل کار

وقتی نوبت به محل کار می رسد، لجستیکی ها تقریباً یک کلیشه برای کارمندان کلاسیک سخت کوش و وظیفه شناس هستند. در همه موقعیت‌ها، تیپ شخصیتی لجستیک به دنبال ساختار، قوانین واضح تعریف شده و احترام به اقتدار و سلسله مراتب است. مسئولیت ها برای تدارکات بار سنگینی نیستند، بلکه اعتمادی هستند که به آنها داده شده است، فرصتی برای اثبات یک بار دیگر که آنها فرد مناسبی برای کار هستند.

از سوی دیگر، تغییری که با به عهده گرفتن آن مسئولیت‌های جدید یا از دست دادن مسئولیت‌های قدیمی به وجود می‌آید، اغلب یک مبارزه قابل توجه برای تدارکات است. این خود را در موقعیت‌های مختلف اقتدار متفاوت نشان می‌دهد، اما یکی از مهم‌ترین چالش‌های لجستیکیست‌ها برای غلبه بر آن است. بی‌حساسیت معمولی که در همه انواع تفکر (T) رایج است، در اینجا نیز یک موضوع در حال اجرا است، چیزی که بسیاری از افراد با تیپ شخصیتی لجستیکی در توسعه شخصی و حرفه‌ای خود روی آن تمرکز می‌کنند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

kim

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2021-12-15
نوشته‌ها
364
لایک‌ها
1,338
امتیازها
73
کیف پول من
10,684
Points
382
زیردستان تدارکات

تدارکات خواهان مسئولیت هستند، که باعث می‌شود برای پروژه‌های نامطلوب و نامطلوب، زیردستانی باشند. شخصیت‌های لجستیکی که اغلب به‌عنوان جک‌های تمام معاملات دیده می‌شوند، می‌توانند به خوبی با هر پروژه‌ای که همراه با کتابچه راهنمای کاربر است، مقابله کنند. از سوی دیگر، این امر باعث می‌شود که حتی در مواقعی که بیش از حد بار سنگین هستند، یا زمانی که افراد بهتری برای این کار وجود دارند، تمایلی به کنار گذاشتن مسئولیت‌ها نداشته باشند. جدیت در رویکرد لجستیکیست ها به کارشان، آنها را به طرز شگفت انگیزی نسبت به انتقاد حساس می کند، که منجر به یک سطح آزاردهنده انعطاف ناپذیری می شود.

سرسختی آنها را کنار بگذاریم، یا شاید به خاطر آن، لجستیکی ها احتمالاً یکی از مولدترین زیردستان هستند - آنها به اقتدار و سلسله مراتب احترام می گذارند و هیچ مشکلی در پیروی از دستورات و دستورالعمل ها ندارند. بعید است که وقت شناسی هرگز مشکلی ایجاد نکند، چه از نظر حضور به موقع در محل کار و چه از نظر رعایت مهلت های پروژه. در حالی که تدارکات ممکن است به مراحل مشخص و مسئولیت‌های مشخص نیاز داشته باشند، اما در تکمیل کار خود بسیار وفادار، فداکار، دقیق و صبور هستند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

kim

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2021-12-15
نوشته‌ها
364
لایک‌ها
1,338
امتیازها
73
کیف پول من
10,684
Points
382
همکاران متخصص

در میان همکاران، برای اطمینان از اینکه پروژه ها در زمان مقرر و با کتاب تمام می شوند، نمی توان به هیچ کس بیشتر از لجستیکی ها اعتماد کرد. افراد ساکت و روشمند، با تیپ شخصیتی لجستیکی وقتی شرایط سخت می شود خونسردی خود را حفظ می کنند، اما از همکارانشان انتظار دارند رویکرد آنها را به اشتراک بگذارند. به طور قابل توجهی انواع مختلف، به ویژه انواع عاطفی تر، لجستیکی ها را با نیازشان به حمایت عاطفی و باز بودن، یا توانایی برای نیمه کاره انداختن چیزی گیج می کنند. برای تدارکات، یا کاری درست انجام شده است یا اشتباه انجام شده است، و قنداق کردن یا دور شدن آن را درست نمی کند.

تدارکات برای آرامش و امنیت در محیط کار ارزش قائل هستند و ساده ترین راه برای این کار این است که به تنهایی کار کنند. نوآوری‌ها، طوفان فکری، تئوری‌ها و ایده‌های جدید، همگی این وضعیت راحت را مختل می‌کنند، و تأیید اعتبار آنها از جانب تدارکات، احترام زیادی می‌طلبد. به محض اینکه جزئیات مشخص شد و برنامه ای برای پیاده سازی ایجاد شد، لجستیکی ها بخشی ضروری از تیم در اجرای این ایده ها هستند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

kim

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2021-12-15
نوشته‌ها
364
لایک‌ها
1,338
امتیازها
73
کیف پول من
10,684
Points
382
مدیران لجستیک

تدارکات عاشق مسئولیت و قدرت ناشی از آن هستند. تدارکاتی که برای انجام تعهدات خود به سختی فشار می آورند، مرتباً فراتر از وظایف خود عمل می کنند و از زیردستان خود انتظار دارند که با همان میزان فداکاری عمل کنند. در عین حال، ترجیح لجستیکدانان برای انجام کارها بر اساس کتاب، پیروی از سلسله مراتب و بیزاری کلی از نوآوری باعث می شود که زیردستان در هنگام انجام کارها، خط بسیار باریکی را طی کنند – خروج از محدوده باید فقط با حقایق پشتوانه شود، و نتایج.

گفته می شود که بهتر است ابتدا این کار را انجام دهید و بعداً اجازه بگیرید - دشوار است بگوییم که آیا این امر در مورد لجستیکی ها صدق می کند یا خیر، زیرا آنها نسبت به کوتاهی زیردستان خود در انجام تعهدات خود بسیار تحمل نمی کنند و یکی از این تعهدات این است که به تعهدات خود پایبند باشند. طرح. با اعتقاد به اینکه حقیقت، حداقل تا آنجایی که آنها می بینند، مهمتر از حساسیت است، شخصیت های لجستیکی قادر به انتقاد شدید هستند و تمایل آنها برای اتخاذ تصمیمات سخت می تواند نافرمانی درک شده را به تخطی نهایی تبدیل کند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

kim

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2021-12-15
نوشته‌ها
364
لایک‌ها
1,338
امتیازها
73
کیف پول من
10,684
Points
382
نتیجه

تعداد کمی از تیپ های شخصیتی به اندازه لجستیکیست ها عملی و اختصاصی هستند. Logisticians که به دلیل قابلیت اطمینان و سخت کوشی خود شناخته می شوند، در ایجاد و حفظ یک محیط امن و پایدار برای خود و عزیزانشان خوب هستند. تعهد تدارکات در بسیاری از زمینه ها از جمله رشد شخصی آنها بسیار ارزشمند است.

با این حال، تدارکات را می توان به راحتی در مناطقی که رویکرد عملی و روشمند آنها بیشتر یک بدهی است تا یک دارایی، رد کرد. چه پیدا کردن (یا حفظ) یک شریک، یادگیری استراحت یا بداهه‌گویی، رسیدن به ارتفاعات خیره‌کننده در نردبان شغلی، یا مدیریت حجم کاری، لجستیک‌ها باید تلاشی آگاهانه برای توسعه ویژگی‌های ضعیف‌تر و مهارت‌های اضافی خود انجام دهند.

آنچه تاکنون خوانده اید، تنها مقدمه ای بر مفهوم پیچیده ای است که تیپ شخصیتی لجستیک است. ممکن است با خود زمزمه کرده باشید، "وای، این آنقدر دقیق است که کمی ترسناک است" یا "بالاخره، یکی مرا درک می کند!" حتی ممکن است پرسیده باشید "چگونه آنها بیشتر از افرادی که من به آنها نزدیک هستم بیشتر در مورد من می دانند؟"

این یک ترفند نیست. احساس می کردی درک می کنی چون بودی. بسیاری از چالش‌هایی که با آن‌ها روبرو بوده‌اید و در آینده با آن‌ها مواجه خواهید شد، توسط سایر تدارکات غلبه کرده‌اند. شما فقط باید یاد بگیرید که چگونه آنها موفق شدند.

اما برای انجام این کار، باید یک برنامه، یک نقشه راه شخصی داشته باشید. بهترین ماشین دنیا اگر ندانید کجا می خواهید بروید، شما را به جای درستی نمی برد.

این دانش تنها آغاز یک سفر مادام العمر است. آیا آماده‌اید بیاموزید که چرا تدارکات به روشی که انجام می‌دهند عمل می‌کنند؟ چه چیزی به شما انگیزه و انگیزه می دهد؟ از چه می ترسید و پنهانی چه خوابی می بینید؟ چگونه می توانید پتانسیل واقعی و استثنایی خود را باز کنید؟
نمایه های ممتاز ما نقشه راهی به سوی شما شادتر، موفق تر و همه کاره تر ارائه می دهد. با این حال، آنها برای همه مناسب نیستند - شما باید مایل باشید و بتوانید خود را به چالش بکشید، فراتر از بدیهیات بروید، به جای اینکه فقط با جریان حرکت کنید، مسیر خود را تصور کنید و دنبال کنید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

موضوعات مشابه

بالا