• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

تیپ‌های شخصیتی INFJ

  • نویسنده موضوع گلبرگ
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 27
  • بازدیدها 273
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

kim

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2021-12-15
نوشته‌ها
364
لایک‌ها
1,339
امتیازها
73
کیف پول من
10,684
Points
382
مسیرهای شغلی

بهتر است در حالی که برای چیزی شگفت انگیز، چالش برانگیز، ماجراجویانه و نامطمئن تلاش می کنید، شکست بخورید تا اینکه بگویید: «نمی خواهم تلاش کنم زیرا ممکن است به طور کامل موفق نشوم».
جیمی کارتر

مدافعان (INFJs) در آرزوی یافتن شغلی هستند که با ارزش ها و رویاهای آنها همسو باشد - شغلی که به آنها اجازه می دهد ماموریت منحصر به فرد خود را در این دنیا انجام دهند. برای این شخصیت‌ها، شغل اگر حس هدفمندی عمیق‌تری ارائه نکند - مهم نیست که چقدر حقوق خوب باشد، رضایت‌بخش نیست. خبر خوب این است که افراد با این تیپ شخصیتی می توانند از خلاقیت و اراده خود برای یافتن کاری که متناسب با نیازهایشان باشد در تقریباً هر زمینه ای استفاده کنند.

در واقع، وکلای مدافع در تصمیم گیری برای بهترین شغل برای آنها مشکل دارند، زیرا آنها می توانند امکانات زیادی را تصور کنند. آنها ممکن است نیم دوجین مسیرهای مختلف را به جلو ببینند که هر کدام مجموعه ای از پاداش های خاص خود را دارند. این می‌تواند هیجان‌انگیز باشد، اما استرس‌زا نیز باشد، زیرا انتخاب تنها یکی به معنای رها کردن بسیاری دیگر است. حامیان ممکن است حتی وقتی درهای زیادی بسته می‌شوند، احساس غم کنند زیرا یکی انتخاب شده است.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

kim

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2021-12-15
نوشته‌ها
364
لایک‌ها
1,339
امتیازها
73
کیف پول من
10,684
Points
382
جستجو برای هدف

برای شخصیت های مدافع، مشاغلی که شامل کمک و ارتباط با افراد می شود می تواند عمیقاً رضایت بخش باشد. پس جای تعجب نیست که بسیاری از مدافعان به سمت کار به عنوان مشاور، درمانگر، روانشناس، مددکار اجتماعی، معلم، مربی یوگا و رهبران معنوی گرایش دارند. آنها ممکن است از موقعیت های صنعت خدماتی ل*ذت ببرند که به آنها امکان می دهد مستقیماً تعامل داشته باشند و روابط واقعی با مشتریان خود ایجاد کنند. مشاغل در مراقبت های بهداشتی نیز می توانند گزینه های مفیدی باشند، از جمله مشاغلی مانند پرستاری، فیزیوتراپی یا کاردرمانی، پزشکی، تغذیه، یا مسیرهای جامع تر مانند طب سوزنی.

بسیاری از مدافعان ارتباطات پرشور هستند. این توضیح می دهد که چرا آنها اغلب به سمت حرفه های نویسندگی کشیده می شوند، بسیاری از کتاب ها، وبلاگ ها، داستان ها، بازی های ویدیویی و فیلمنامه ها را خلق می کنند. برای افراد با این تیپ شخصیتی، فرصتی برای گفتن داستان برای امرار معاش نمی تواند چیزی جز یک رویا باشد. سایر طرفداران ممکن است موسیقی، عکاسی، طراحی، تصویرسازی یا هنرهای زیبا را دنبال کنند. حتی اگر این فعالیت‌های هنری کار اصلی آن‌ها نباشد، بسیاری از مدافعان متوجه می‌شوند که تلاش‌های جانبی خلاقانه یک خروجی بسیار مورد نیاز برای مضامین و ایده‌هایی است که تخیل آنها را به خود مشغول می‌کند.

مکان‌های کار غیرانتفاعی، از موزه‌ها گرفته تا مراکز طبیعی و انبارهای غذا نیز جذابیت خاصی دارند. این سازمان ها با تمرکز بر خدمت به جامعه به جای کسب سود، می توانند برای شخصیت های Advocate مناسب باشند. اما حتی در محیط های کاری که بسیار سودآور هستند، مدافعان می توانند راه هایی برای هدایت انرژی و خلاقیت خود به سمت کمک به دیگران بیابند. مهم نیست که روی کارت ویزیت آنها چه می‌گوید، بینش مدافعان می‌تواند آنها را قادر سازد تا الگوهای غیرمعمول را تشخیص دهند و راه‌حل‌های بیرون از جعبه را ارائه دهند و تغییر واقعی در زندگی دیگران ایجاد کنند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

kim

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2021-12-15
نوشته‌ها
364
لایک‌ها
1,339
امتیازها
73
کیف پول من
10,684
Points
382
حس ماموریت

مدافعان فوق العاده همه کاره هستند، اما برخی از محیط های کاری ممکن است آنها را به روشی اشتباه مالش دهند. این امر به ویژه در مورد مکان‌های کاری که استقلال یا نمایندگی کمی ارائه می‌دهند صادق است و کارمندان را مجبور می‌کند تا بدون توجه به نیازها یا نقاط قوت فردی به پروتکل‌های سخت و تکراری پایبند باشند. افراد با این تیپ شخصیتی ممکن است از انتقاد و فشار ناشی از محیط های کاری سخت و رقابتی نیز ناراحت شوند.

به همین دلیل، بسیاری از مدافعان به دنبال موقعیت‌های منعطف‌تر و مستقل‌تر هستند - یا به طور کلی برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود منشعب می‌شوند. همچنین ممکن است ایجاد پل‌هایی بین رشته‌های حرفه‌ای به ظاهر متفاوت - برای مثال، با نوشتن در مورد روان‌شناسی یا وکیل محیط‌زیست بودن، خوشحال‌کننده باشد. چنین مشاغل ترکیبی می تواند فرصت های زیادی را برای مدافعان ارائه دهد تا خلاقیت و عشق خود را به یادگیری اعمال کنند.

مدافعان تمایل دارند احساس خفقان کنند مگر اینکه کارشان به آنها اجازه دهد تا بر اساس وجدان، خلاقیت و عقل سلیم خود عمل کنند.
در حقیقت، شخصیت های Advocate می توانند در هر زمینه ای خوب عمل کنند. با این حال، برای اینکه واقعاً شاد باشند، باید کاری پیدا کنند که با ارزش‌هایشان همسو باشد و به آنها اجازه دهد تا حدی استقلال داشته باشند. مدافعان فرصت هایی را برای یادگیری و رشد در کنار افرادی که به آنها کمک می کنند، می طلبند. هنگامی که این اتفاق می افتد، وکلای مدافع ممکن است در نهایت احساس کنند که در حال انجام ماموریت زندگی خود هستند و به رفاه بشریت در سطح شخصی کمک می کنند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

kim

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2021-12-15
نوشته‌ها
364
لایک‌ها
1,339
امتیازها
73
کیف پول من
10,684
Points
382
عادات محل کار

وقتی صحبت از یک محیط کاری رضایت بخش می شود، مدافعان (INFJs) نیازهای خاصی دارند. برای افرادی که دارای این تیپ شخصیتی هستند، پربارترین کار به آنها این امکان را می دهد که به دیگران کمک کنند و در عین حال به عنوان یک شخص رشد کنند. و این مسلم است که یک حرفه ایده آل برای مدافعان باید مطابق با ارزش های فردی آنها باشد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

kim

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2021-12-15
نوشته‌ها
364
لایک‌ها
1,339
امتیازها
73
کیف پول من
10,684
Points
382
وکیل زیردستان

طرفداران برای همکاری، حساسیت و استقلال ارزش قائل هستند. به عنوان کارمند، آنها به سمت مدیرانی گرایش پیدا می کنند که ذهن باز و مایل به در نظر گرفتن نظرات آنها هستند. شخصیت های مدافع ممکن است زمانی که احساس می کنند شنیده نمی شوند، ناامید شوند، بنابراین داشتن مدیری که به آنها گوش می دهد می تواند تفاوت را ایجاد کند.

در حالت ایده‌آل، حامیان مدیری را پیدا می‌کنند که ارزش‌هایش با ارزش‌های خودشان همخوانی داشته باشد و به آنها تشویق و تمجید می‌کند.
از آنجایی که مدافعان تمایل دارند بر اساس اعتقادات خود عمل کنند و هدف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند، روحیه آنها می تواند در برابر انتقاد آسیب پذیر باشد، به خصوص اگر این انتقاد غیر موجه باشد. سایر قاتلان روحیه برای این شخصیت ها ممکن است شامل قوانین سختگیرانه، ساختارهای رسمی و وظایف معمول باشد. زمانی که از آنها خواسته می‌شود کارشان را دوباره انجام دهند، ممکن است باعث دلخوری آنها شود، به‌ویژه اگر به دلیلی باشد که برایشان معتبر به نظر نمی‌رسد.

البته، یک محیط کاری عالی همیشه ممکن نیست. کارمندان مدافع با مدیرانی که ایده آل نیستند، ممکن است نیاز داشته باشند که از انعطاف پذیری درونی خود استفاده کنند و به دنبال مربیان دیگر باشند. خبر خوب این است که افراد با این تیپ شخصیتی توانایی بیشتری برای مقابله با چالش های محل کار از جمله چالش داشتن یک مدیر دشوار دارند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

kim

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2021-12-15
نوشته‌ها
364
لایک‌ها
1,339
امتیازها
73
کیف پول من
10,684
Points
382
همکاران وکیل

به عنوان همکاران، مدافعان می توانند بسیار محبوب و قابل احترام باشند. افراد با این تیپ شخصیتی اغلب به عنوان همکارانی مفید، فصیح و توانا دیده می شوند. یکی از بزرگترین نقاط قوت آنها توانایی آنها در شناسایی انگیزه های دیگران و درک علل ریشه ای درگیری قبل از اینکه دیگران حتی یک اختلال را احساس کنند، است.

گاهی اوقات، کارایی ممکن است کمتر از همکاری و کمک به همکارانی که نیاز به تقویت دارند، برای مدافعان اولویت داشته باشد. اگرچه این معمولاً یک نقطه قوت است، اما این خطر وجود دارد که دیگران از تمایل مدافعان برای کمک استفاده کنند. آنها ممکن است متوجه شوند که برای همکاران کمتر متعهد خود به هزینه انرژی و رفاه خود سستی می گیرند.

عزم وکلای مدافع برای مفید بودن می تواند باعث شود که آنها احساس سوء استفاده کنند.
اگرچه آنها در بین همکاران خود بسیار مورد پسند هستند، اما مدافعان همچنان درونگرا هستند. گاه به گاه، ممکن است نیاز داشته باشند که عقب نشینی کنند و به تنهایی کار کنند و اهداف خود را به روش خود دنبال کنند. این نشانه ای از رنجش یا بدخواهی نیست - بلکه نشانه ای از نیاز وکلای مدافع به ایجاد تعادل بین خدمت به دیگران و مراقبت از خود است.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

kim

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2021-12-15
نوشته‌ها
364
لایک‌ها
1,339
امتیازها
73
کیف پول من
10,684
Points
382
مدیران مدافع

به عنوان مدیران، مدافعان ممکن است دوست نداشته باشند از قدرت خود استفاده کنند. آنها ترجیح می دهند که همه را برابر بدانند، مهم نیست که کارت ویزیت یک فرد چه می گوید. به جای مدیریت خرد زیردستان، مدافعان غالباً ترجیح می دهند به آنها قدرت دهند تا مستقل فکر کنند و عمل کنند. آنها سخت کار می کنند تا دیگران را تشویق کنند و فضای احترام متقابل را ترویج کنند.

مدیران دلسوز و منصف، اغلب به شناسایی نقاط قوت منحصر به فرد زیردستان خود افتخار می کنند.
این بدان معنا نیست که مدافعان استانداردهای پایینی دارند - دور از آن. احساس برابری آنها به این معنی است که آنها از زیردستان خود انتظار دارند استانداردهایی را که آنها برای خود تعیین می کنند، رعایت کنند. رؤسا با این تیپ شخصیتی از کارکنانشان می خواهند که سختگیر، با انگیزه، قابل اعتماد و صادقانه باشند و اگر کسی این ویژگی را از دست بدهد، متوجه خواهند شد.

مدیران مدافع می‌توانند به‌ویژه سختگیرانه رفتار کنند، اگر رفتار شخصی را به گونه‌ای ببینند که از نظر آنها غیراخلاقی است. این شخصیت‌ها تحمل کمی برای نقص در قابلیت اطمینان یا اخلاق دارند. با این حال، زمانی که نیت خوب کارکنان آنها با آنها مطابقت دارد، روسای Advocate خستگی ناپذیر کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که کل تیم آنها احساس ارزشمندی، رضایت و موفقیت می کنند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

kim

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2021-12-15
نوشته‌ها
364
لایک‌ها
1,339
امتیازها
73
کیف پول من
10,684
Points
382
نتیجه
"در پایان، این اعمال شما، نحوه واکنش شما به شرایط است که شخصیت شما را آشکار می کند."
کیت بلانشت

آنچه تاکنون خوانده اید فقط مقدمه ای است بر پیچیدگی های تیپ شخصیتی مهربان، خلاق و فوق العاده نادر Advocate. در طول راه، ممکن است با خود زمزمه کرده باشید، "وای، این خیلی دقیق است، کمی ترسناک است" یا "بالاخره، یکی مرا درک می کند!" حتی ممکن است پرسیده باشید: "چگونه آنها در مورد من بیشتر از افرادی که من به آنها نزدیک هستم می دانند؟"
اگر در حال حاضر احساس می کنید درک شده اید، به این دلیل است که شما هستید. ما خلاقیت و اشتیاق شما و تعهد شما به انجام کار درست را درک می کنیم، اما جنبه تاریک تیپ شخصیتی شما را نیز درک می کنیم: ترس آزاردهنده از اینکه ممکن است به پتانسیل کامل خود نرسید و از زندگی وحشی و ارزشمند خود نهایت استفاده را ببرید. .

هدایای مدافعان شامل ایده آل گرایی، اراده و توانایی برای تصور آینده ای بهتر است - اما آنها فقط نمی خواهند بشنوند که چه چیزی آنها را عالی می کند. مدافعان متعهد هستند که در واقع از این هدایا برای تبدیل شدن به افراد بهتر و خدمت به هدفی بزرگتر در این دنیا استفاده کنند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

موضوعات مشابه

بالا