• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

معرفی فرودگاه آنتالیا

  • نویسنده موضوع Matador
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 53
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Matador

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2023-03-13
نوشته‌ها
352
لایک‌ها
1,504
امتیازها
73
سن
24
محل سکونت
پاکت وینستون
کیف پول من
16,746
Points
775
همه چیز در مورد فرودگاه آنتالیا

شهر آنتالیا یکی از مقاصد گردشگری محبوب در ترکیه است. این شهر ساحلی مدیترانه ای به ویژه در فصل تابستان پذیرای میلیون ها گردشگر از سرتاسر دنیاست که برای گذراندن تعطیلات به آنتالیا و فرودگاه آنتالیا سفر می کنند. فرودگاه آنتالیا (Antalya Airport ) در ۱۳ کیلومتری شمال شرقی شهر آنتالیا قرار دارد و از نظر تعداد مسافر دومین فرودگاه شلوغ ترکیه است. از آنجا که این شهر مقصد محبوبی برای ایرانی ها نیز هست، در این مطلب می خواهیم فرودگاه آنتالیا را به شما معرفی کنیم و اطلاعات لازم در مورد آن را با شما در میان بگذاریم. با الی گشت همراه باشید.

اطلاعات کلی

فرودگاه آنتالیا با کد یاتا AYT و کد ایکائو LTAI فرودگاهی بین المللی در شهر آنتالیاست و از سال ۱۹۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده است. این فرودگاه یک ترمینال مختص پروازهای داخلی و دو ترمینال مسافربری برای پروازهای خارجی و بین المللی دارد. آنتالیا و سواحل زیبای آن به ویژه مقصد محبوب گردشگران اروپایی برای سپری کردن تعطیلات است. در سال ۲۰۱۰ حدود ۲۲ میلیون مسافر به این شهر ساحلی سفر کردند که از این تعداد، بیش از ۱۸ میلیون نفر گردشگر خارجی بوده اند. در سال ۲۰۱۱ فرودگاه آنتالیا به عنوان بهترین فرودگاه اروپا انتخاب شد.

کد یاتا: AYT

آدرس فرودگاه آنتالیا: Antalya Havaalanı Dış Hatlar Terminali 1, 07230 Muratpaşa/Antalya, Turkey

هتل های نزدیک به فرودگاه

در صورتی که پروازتان تاخیر دارد یا به دلیل مجبور هستید ساعات طولانی را در فرودگاه منتظر بمانید می توانید در چند هتل نزدیک فرودگاه اقامت کنید:

هتل فرودگاهی آی سی (IC Airport Hotel) در فاصله ۸۰۰ متری فرودگاه قرار دارد.
هتل آنتالیا فارم هاوس (Antalya Farm House ) حدود ۵ دقیقه با فرودگاه فاصله دارد و در صورت نیاز سرویس حمل و نقل نیز در اختیار مسافران قرار می گیرد.
هتل سون استارز (Seven Stars Exclusive Hotel) حدود ۱۵ دقیقه با فرودگاه فاصله دارد.

حمل و نقل فرودگاه

اتوبوس: فرودگاه آنتالیا دسترسی بسیار خوبی به شبکه اتوبوسرانی شهری دارد. اتوبوس هایی که از جاده ۶۰۰ عبور می کنند مسافران را به راحتی از فرودگاه به شهر آنتالیا می رسانند. این اتوبوس ها هر ۳۰ دقیقه یک بار حرکت می کنند و در مقابل تمام ترمینال های فرودگاه ایستگاه دارند
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

بالا