• خرید مجموعه داستان های درماندگان ژانر تراژدی و اجتماعی به قلم احمد آذربخش برای خرید کلیک کنید
  • دیو، دیو است؛ انسان، انسان. هاله‌های خاکستری از میان می‌روند؛ این‌جا یا فرشته‌ای و یا شیطان. رمان دیوهای بیگانه اثر آیناز تابش کلیک کنید
  • رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید

اخبار جنازه الیزابت در ایستگاه آخر

  • نویسنده موضوع Diyar♡
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 1
  • بازدیدها 492
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Diyar♡

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-14
نوشته‌ها
3,012
لایک‌ها
7,943
امتیازها
243
محل سکونت
از دیار خیال
کیف پول من
19,606
Points
1,627
در این مراسم اسقف اعظم انگلیس و خاندان سلطنتی مراسم مذهبی کوتاهی را برگزار کرده تا دفن الیزابت در چارچوب مراسم خصوصی خانوادگی برگزار شود. قرار است تابوت «فیلیپ» همسر الیزابت (ملقب به دوک ادینبرو) نیز که ۱۷ ماه پیش درگذشت و جسد او در کاخ ویندزور نگه داشته شد به کلیسای سنت‌جورج منتقل و با هم دهن شود.
طبق یک پروتکل سلطنتی قرار بر این بود که هرکدام از ملکه یا همسرش زودتر فوت کنند جسد او تا مرگ طرف مقابل دفن نشود و در یک به اصطلاح گاوصندوق فوق ایمن نگهداری شود.
این گاو صندوق که به ندرت در انظار عمومی دیده شده یک اتاقی سنگی است که تابوت‌ اعضای خانواده سلطنتی را تا زمانی که مکان مناسبی برای دفن آن‌ها پیدا شود، نگه می‌دارد
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : Diyar♡

Diyar♡

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-14
نوشته‌ها
3,012
لایک‌ها
7,943
امتیازها
243
محل سکونت
از دیار خیال
کیف پول من
19,606
Points
1,627
برای مثال، جورج ششم پادشاه اسبق انگلیس ۱۷ سال را در گاوصندوق گذراند تا تابوت او به یک کلیسای ساخته شده منتقل شد. همچنین «آلیس باتنبرگ» مادر همسر الیزابت به مدت ۱۹ سال در این گاو صندوق نگهداری شد تا در سال ۱۹۸۸ به فلسطین اشغالی نقل مکان کرد.
بر اساس این گزارش، تابوت ملکه انگلیس از چهارشنبه گذشته در ساختمان پارلمان این کشور مستقر بود تا شهروندان این کشور بتوانند با عبور از کنار وی ادای احترام کنند. ساعاتی پیش جسد وی طی تشریفاتی از ساختمان پارلمان به کلیسای «وستمینستر ابی» و سپس به کاخ ویندزور منتقل شد.گفته می‌شود حدود ۳۰۰ مقام خارجی در مراسم امروز حضور داشتند.
با دفن الیزابت، مراسم تشییع جنازه کسی که دارای طولانی‌ترین دوران سلطنت در تاریخ سلسله پادشاهی انگلیس است به پایان رسید.
گزارش‌ها حاکیست مراسمی که ۱۰ روز در بحبوحه بحران هزینه‌های زندگی در انگلیس طول کشید ۶ میلیارد پوندخرج روی دست دولت گذاشته است.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : Diyar♡
بالا