• خرید مجموعه داستان های درماندگان ژانر تراژدی و اجتماعی به قلم احمد آذربخش برای خرید کلیک کنید
  • دیو، دیو است؛ انسان، انسان. هاله‌های خاکستری از میان می‌روند؛ این‌جا یا فرشته‌ای و یا شیطان. رمان دیوهای بیگانه اثر آیناز تابش کلیک کنید
  • رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید

احتمال جدایی‌ام از استقلال زیاد است

  • نویسنده موضوع Diyar♡
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 1
  • بازدیدها 118
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Diyar♡

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-14
نوشته‌ها
3,012
لایک‌ها
7,943
امتیازها
243
محل سکونت
از دیار خیال
کیف پول من
19,606
Points
1,627
یکی از نفراتی که در ابتدای فصل به استقلال آمد محمدرضا آزادی بود. مهاجم جوان آبی‌ها اما نتوانست خیلی فرصت بازی برای این تیم را پیدا کند و حالا در آستانه جدایی از استقلال قرار گرفته است. همچنین طی روزهای گذشته و بعد از ابتلای تعداد زیادی از اعضای تیم استقلال به کرونا شایعه شد آزادی هم یکی از کرونایی‌های این تیم است. از همین رو با این بازیکن جوان و آینده دار تماس گرفتیم که صحبت‌های او را در ادامه می‌خوانید.
شایعه شد تو هم جزو کرونایی‌های استقلال هستی. این موضوع صحت دارد؟
نه این موضوع شایعه بود و من اصلا کرونا ندارم. هم به همراه تیم و هم خودم به صورت شخصی تست دادم که جواب آن منفی بود و مشکلی ندارم. اتفاقا چون سرما خورده بودم دو سه روزی به تمرین نرفتم. البته برخی این‌طور حاشیه‌سازی کردند که چون چند روز به خاطر سرما خوردگی در تمرین حاضر نمی‌شدم پس حتما کرونا گرفتم که این طور نبود.
صحبت‌هایی مطرح شده مبنی‌بر اینکه نیم‌فصل دوم از استقلال جدا می‌شوی. در این خصوص چه نظری داری؟
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : Diyar♡

Diyar♡

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-14
نوشته‌ها
3,012
لایک‌ها
7,943
امتیازها
243
محل سکونت
از دیار خیال
کیف پول من
19,606
Points
1,627
هنوز چیزی معلوم نیست و طی چند روز آینده این بحث مشخص می‌شود هرچند فکر نمی‌کنم در لیست خروج باشم اما وضعیتم معلوم نیست اما در آینده نزدیک مشخص می‌شود. احتمال جدایی من از استقلال وجود دارد و دوست دارم به تیمی بروم که بتوانم خودم را نشان بدهم و فرصت بازی کردن پیدا کنم.
با این شرایط از انتخاب استقلال پشیمان شده ای. به گذشته برگردیم باز هم استقلال را انتخاب می‌کنی؟
واقعیت این است که استقلال را خیلی دوست دارم و اگر صدبار هم به عقب برگردیم باز هم به استقلال می‌آیم و پشیمان نیستم اما ناراحتم. در هر صورت چیزی که فکر می‌کردم و توقع داشتم برایم اتفاق نیفتاد. از اروپا به عشق استقلال آمدم تا در این تیم بازی کنم اما شاید اگر فرصت‌هایی که به برخی بازیکنان داده شد به من داده می‌شد بهتر می‌توانستم جواب بدهم. من به خودم ایمان دارم و اگر به من اعتماد می‌شد می‌توانستم جواب این اعتماد را بدهم اما به من اعتماد نشد اما اینکه چرا این اتفاق افتاد را واقعا نمی‌دانم. این درحالی است که من اولین خرید استقلال در خط حمله برای فصل جاری بودم و بعد از آن اگر به من اعتقاد داشتند ۶، ۷ مهاجم دیگر را نمی‌خریدند اما بالاخره فوتبال است و برای همه بالا و پایین دارد و از این اتفاقات رخ می‌دهد.
چه زمانی تکلیفت برای آینده مشخص خواهد شد؟
در هر صورت تا سه چهار روز آینده فکر می‌کنم تکلیفم مشخص شود. چند پیشنهاد لیگ برتری دارم ولی هنوز تصمیمی نگرفتم.
از پرسپولیس که پیشنهادی نداری؟
خیر، اگر از استقلال جدا شوم به پرسپولیس فکر نمی‌کنم. البته از چند تیم لیگ برتری پیشنهادهایی دارم اما پرسپولیس در بین آنها نیست.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : Diyar♡
بالا