• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان ترسناک.فانتزی.عاشقانه‌ مَسخِ لَطیف به قلم کوثر حمیدزاده کلیک کنید

۴٠ دانستنی درباره گوشی های هوشمند که با خواندن آن‌ها غافلگیر می‌شوید!

  • نویسنده موضوع Kooki♡
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 12
  • بازدیدها 385
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Kooki♡

سرپرست بازنشسته بخش تکنولوژی
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-21
نوشته‌ها
7,895
لایک‌ها
20,539
امتیازها
248
محل سکونت
❤Heart of Taehyung
کیف پول من
4,562
Points
0

٣١- حدود ٧٠ درصد از گوشی‌های هوشمند جهان، در چین تولید شده‌اند

چین، مهد اصلی تولید گوشی‌های هوشمند است. خرید قطعات از تأمین کنندگان چینی، به قیمت نسبتاً کم‌تری تمام خواهد شد. همچنین مونتاژ گوشی هوشمند در خاک چین، صرفه جویی زیادی در هزینه‌ها را به دنبال دارد. بنابراین، بسیاری از برندهای مطرح جهان، گوشی‌های خود را در چین مونتاژ می‌کنند یا اخیراً این کار را انجام داده‌اند. به این صورت، چیزی در حدود ٧٠ درصد از گوشی‌های هوشمند جهان، در خاک چین تولید شده‌اند. یکی دیگر از بزرگ‌ترین خط‌ تولید گوشی‌های هوشمند، در خاک هند است.

٣٢- بيشترين هزینه صرف شده برای قبض تلفن همراه در یک ماه

برخی از سیم‌کارت‌ها، قابلیت برقراری تماس بدون استفاده از شارژ اعتباری هستند. گران قیمت‌ترین قبض ماهانه تلفن همراه، مربوط به خانمی با نام Celina Aarons می‌باشد. این شخص، هزینه‌ بیش از ١۴٢,٠٠٠ پوندی را برای استفاده‌های خود از سیم‌کارت تلفن همراهش، به بار آورده بود. این رقم، در تاریخ بی سابقه است.

٣٣- گران قیمت‌ترین گوشی هوشمند تاریخ

آیفون ۵ الماس سیاه

آیفون ۵ الماس سیاه
احتمالاً شما هم منتظر این دانستنی درباره گوشی های هوشمند بوده‌اید. گران قیمت‌ترین گوشی هوشمند تاریخ، یکی از جذاب‌ترین دانستنی‌ها است. جالب است که بدانید گران قیمت‌ترین گوشی هوشمند در تاریخ، آیفون ۵ الماس سیاه است. ارزش فعلی این گوشی هوشمند لاکچری، چیزی در حدود ١۵ میلیون دلار است!
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Kooki♡

سرپرست بازنشسته بخش تکنولوژی
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-21
نوشته‌ها
7,895
لایک‌ها
20,539
امتیازها
248
محل سکونت
❤Heart of Taehyung
کیف پول من
4,562
Points
0

٣۴- اطلاعات کامل از گران‌ترین گوشی هوشمند تاریخ، آیفون ۵ الماس سیاه

نسخه الماس سیاه آیفون ۵


همان طور که گفتیم، آیفون ۵ الماس سیاه با ارزش ١۵ میلیون دلاری، گران قیمت‌ترین گوشی حال حاضر در دنیا است. اما جزئیات ساخت این گوشی گران چیست؟ خب، در ساخت این گوشی لاکچری، حدود از ١٣۵ گرم طلای ٢۴ عیار استفاده شده است. همچنین در طراحی نسخه لاکچری آیفون ۵، ۶٠٠ الماس سفید منبت کاری شده است. برای ساخت این گوشی خاص، حدود ٩ هفته زمان صرف شده است.

٣۵- بیشتر کاربران موبایل، با گوشی هوشمند خود بازی می‌کنند

با این که گوشی‌های هوشمند، مخصوص بازی نیستند، اما کاربران بیشتر زمانی که در حال کار با گوشی هوشمند خود هستند را صرف بازی کردن می‌کنند. به همین دلیل است که برخی از کمپانی‌ها، دست به تولید گوشی‌های گیمینگ زده‌اند. حدود ۵٠ درصد از کاربران، اغلب وقت خود را صرف بازی کردن می‌کنند. در رتبه بعدی، ٣٠ درصد از کاربران بیشتر در شبکه‌های اجتماعی وقت می‌گذرانند.

٣۶- مقاوم‌ترین گوشی تاریخ

مقاوم‌ترین گوشی در جهان


در حقیقت، مقاوم‌ترین گوشی تاریخ، نوکیا ١١٠٠ نیست. البته، ما هم چنین انتظاری را نداشتیم. واقعیت این است که لقب مقاوم‌ترین گوشی تاریخ، مربوط به گوشی با نام Sonim XP3300 است. نام این گوشی نیز به عنوان مقاوم‌ترین تلفن همراه تاریخ در گینس ثبت شده است. این گوشی پس از سقوط از ارتفاع ٨٨ فوتی (حدوداً ٢٧ متر) همچنان سالم ماند و کارایی خود را مانند اول حفظ کرده بود.

 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Kooki♡

سرپرست بازنشسته بخش تکنولوژی
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-21
نوشته‌ها
7,895
لایک‌ها
20,539
امتیازها
248
محل سکونت
❤Heart of Taehyung
کیف پول من
4,562
Points
0

٣٧- اولین گوشی هوشمند جهان

اولین گوشی هوشمند جهان

اولین گوشی هوشمند جهان با نام Bellsouth Cellular
دقت داشته باشید که گوشی‌های هوشمند با تلفن‌های همراه متفاوت هستند. تلفن‌های همراه، هوشمند نیستند. اولین گوشی هوشمند جهان، در سال ١٩٩٣ میلادی توسط کمپانی BellSouth در فلوریدای آمریکا رونمایی شد. این گوشی مجهز به نمایشگر لمسی نیز بود.

٣٨- جزئیاتی از اولین گوشی هوشمند جهان

کمپانی BellSouth، اولین گوشی هوشمند جهان را با نام BellSouth Cellular رونمایی کرده بود. طراحی این گوشی هوشمند، توسط IBM انجام شده بود. شروع قیمت این گوشی هوشمند، از ٨٩٩ دلار ایالات متحده آمریکا بود.

٣٩- سندرم Ringxiety

سندرم مورد اشاره، مربوط به زمانی است که فرد مبتلا، احساس می‌کند که گوشی هوشمند وی دائماً در حال لرزش و زنگ زدن است. نام دیگر این سندرم، Phantom Ringing است.

۴٠- سندرم Frigensophobia

در این سندرم، مغز فرد احساس می‌کند که استفاده از تلفن همراه، به او آسیب وارد می‌کند. بنابراین، شخص مذکور دائماً از ن*زد*یک*ی به تلفن همراه اجتناب می‌کند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
بالا