• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

ماسک جادویی پیاز قرمز برای درمان لک صورت ، جای جوش و اسکار و ضد پیری

  • نویسنده موضوع aliasghar
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 200
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

aliasghar

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2021-07-26
نوشته‌ها
531
لایک‌ها
130
امتیازها
43
محل سکونت
تبریز
کیف پول من
501
Points
0
جای جوش و آکنه ، اسکار و خشکی پو*ست و مهم تر از همه لک صورت درمانی دارند کاملا طبیعی که به سادگی می توان ان را روی پو*ست صورت ماسک کرد. این ماسک به طور طبیعی پو*ست را روشن و لک ها را از بین میبرد واز پیری پو*ست جلوگیری می کند ، اگر جای جوش و آکنه دارید به شما کمک می کند ظرف مدت یک هفته اسکارها را ناپدید کنید از همه بهتر اینکه این ماسک کم هزینه و در منزل تهیه می شود این کار را روزانه به مدت یک هفته برای رسیدن به نتیجه مطلوب انجام دهید .
پیاز قرمز
ماست و کشک
روغن اسطوخودوس و رزماری

روش تهیه ماسک زیبایی و درمان کننده لک پو*ست صورت

پیاز قرمز را خرد کنید و داخل مخلوط کن بریزید ، سپس آب آن را خوب بگیرید
آب پیاز را داخل کاسه ای بریزید و 2 قاشق از این آب را داخل ظرف دیگری ریخته و به آن ماست یا کشک اضافه
مواد را خوب با هم ترکیب کنید
اگر دوست دارید ترکیب خوش بویی داشته باشید به آن دو قطره روغن اسطوخودوس و رزماری اضافه کنید و روی صورت بمالید.

لک صورت درمان

طرز استفاده از ماسک ضد چین و چروک ، جای جوش و لک صورت
بهترین روش استفاده از این ماسک به این طریق است که 15 تا 20 دقیقه صورت را به صورت دورانی ماساژ دهید تا مواد به خورد پو*ست برود.
اگر چشم هایتان به پیاز حساسیت دارند می توانید چشم ها را ببندید و بعد از 30 دقیقه صورت را با آب بشویید، برای جلوگیری از حساسیت چشم ها شما بهتر است اجازه دهید ماسک روی صورت باقی بماند و ماساژ دادن را انجام ندهید.
این ماسک در درخشندگی پو*ست و از بین بردن لک های صورت در کوتاه مدت بسیار موثر است و همینطور روغن رزماری و اسطوخودوس برای پو*ست های خشک و افرادی که به بوی پیاز حساسیت دارند پیشنهاد می شود.

ماسک جادویی آب پیاز قرمز برای درمان لک صورت ، جای جوش و اسکار و ضد پیری

جای جوش و آکنه ، اسکار و خشکی پو*ست و مهم تر از همه لک صورت درمانی دارند کاملا طبیعی که به سادگی می توان ان را روی پو*ست صورت ماسک کرد. این ماسک به طور طبیعی پو*ست را روشن و لک ها را از بین میبرد واز پیری پو*ست جلوگیری می کند ، اگر جای جوش و آکنه دارید به شما کمک می کند ظرف مدت یک هفته اسکارها را ناپدید کنید از همه بهتر اینکه این ماسک کم هزینه و در منزل تهیه می شود این کار را روزانه به مدت یک هفته برای رسیدن به نتیجه مطلوب انجام دهید ، راه و روش صحیح این درمان را در بخش پو*ست و موی نمناک خواهیم گفت.
لک صورت درمان

ماسک های دیگر با آب پیاز برای زیبایی و جوانسازی پو*ست صورت

برخلاف تصور عموم ، برای دستیابی به پوستی شاداب و درخشان نیازی به پرداخت هزینه های گزاف نیست و شما می ‎توانید با استفاده از محصولات طبیعی مانند آب پیاز به نتیجه دلخواه خود برسید . در ادامه ی این قسمت از بخش سلامت پو*ست نمناک به ارائه ادامه ی معرفی ماسک مبتنی بر آب پیاز و فواید آن خواهیم پرداخت .
1. ماسک آب پیاز و آرد نخود
مواد لازم :

½ قاشق غذاخوری آب پیاز تازه
2 قاشق غذاخوری آرد نخود
½ قاشق چای خوری شیر
اندکی جوز هندی

2-3 قطره روغن گیاهی به دلخواه
1 تکه پنبه

طرز تهیه :
برای تهیه این ماسک تمامی مواد را درون ظرفی به خوبی مخلوط کنید تا ترکیبی با قوام مناسب حاصل شود و ماسک تهیه شده را بر روی پو*ست صورت خود مالیده و اجازه دهید به مدت 15 الی 20 دقیقه باقی بماند و کاملا خشک شود و سپس یک تکه پنبه را به شیر آغشته کرده و با ایجاد حرکات دایره ای بر روی پوستتان ، ماسک را پاک کنید و صورت خود را با آب شستشو دهید .
استفاده از این ماسک لایه بردار دو بار در هفته به شما در دستیابی به پوستی روشن و شفاف کمک خواهد کرد .
2. ماسک آب پیاز و آب گوجه فرنگی

این ماسک باعث باز شدن منافذ پو*ست و جلوگیری از بروز آکنه خواهد شد .

مواد لازم:

1 قاشق غذاخوری آب پیاز تازه
½ قاشق غذاخوری آب گوجه فرنگی
½ قاشق چای خوری روغن نیم
1 تکه پنبه

طرز تهیه :
تمام مواد را درون یک کاسه به خوبی مخلوط کنید و با استفاده از یک تکه پنبه آن را بر روی پو*ست صورت خود بمالید و بعد از گذشت 10 الی 15 دقیقه، صورت خود را با آب شستشو دهید .
این ماسک را هفته ای 2 بار تهیه و مورد استفاده قرار دهید تا به نتیجه دلخواه دست یابید .


نکته :
در صورت داشتن حساسیت به آب گوجه فرنگی از استفاده از این ماسک صرف نظر کنید . بهتر است قبل از استفاده از این ماسک آن را بر روی قسمتی از ب*دن خود امتحان کنید تا از عدم وجود علائم حساسیت اطمینان حاصل کنید .
پیاز و گوجه
3. ماسک آب پیاز و ماست
خاصیت دارویی و آنتی اکسیدانی پیاز علاوه بر از بین بردن ناخالصی های پو*ست ، آن را به خوبی تغذیه خواهد کرد و اسید لاکتیک موجود در ماست نیز باعث تشدید خواص درمانی پیاز می ‎شود .

مواد لازم :

1 قاشق غذاخوری آب پیاز تازه
1 قاشق غذاخوری ماست تازه
2-3 قطره روغن گیاهی به دلخواه خود

طرز تهیه :
برای تهیه این ماسک ، مقادیر مساوی از آب پیاز و ماست را با هم ترکیب کنید تا ترکیبی خمیری شکل حاصل شود و بعد چند قطره روغن گیاهی به دلخواه خود به ترکیب اضافه کنید تا رایحه ای خوشایند به آن ببخشد . ماسک را بر روی پو*ست صورت و گر*دن خود بمالید و به مدت 5 الی 10 دقیقه آن را ماساژ دهید و سپس ، پو*ست خود را با استفاده از پارچه ای نرم تمیز کرده و در آخر آن را با آب شستشو دهید .
این ماسک را هر دو سه روز یک بار تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید تا نتایج شگفت انگیز آن در درخشنده شدن پو*ست خود مشاهده کنید .
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

بالا