• خرید مجموعه دلنوشته دلدار فاطمه یادگاری کلیک کنید
  • رمان مسخ لطیف اثر کوثر کاربر انجمن تک رمان کلیک کنید

کوالالامپور، شهری در بین آسمان خراش ها

  • نویسنده موضوع evellin
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 143
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

evellin

کاربر تک‌رمان
کاربر تک‌رمان
تاریخ ثبت‌نام
2021-04-24
نوشته‌ها
76
لایک‌ها
188
امتیازها
33
سن
17
محل سکونت
The Lonely Galaxy
کیف پول من
1,072
Points
0
1633088191705.png


کوالالامپور شهری در بین آسمان خراش ها

کوالالامپور پایتخت مالزی شهری در بین آسمان خراش ها با بیش از ۱۴ میلیون بازدیدکننده در سال به یکی از شگفت انگیزترین نقاط جهان برای گردشگری تبدیل شده است. زمانی که در کوالالامپور باشید می‌توانید با تماشای افق و محو شدن در دل خیابان های پر از غرفه های مواد غذایی چیزهایی شگفت انگیز را تجربه کنید.

گنبد هایی که نشان از معماری مغولان است، تماشای نشانه‌هایی از طبیعت، سنت و فرهنگ در کوالالامپور جذابیت های زیادی را برای شما به نمایش می گذارد. شهروندان مالایی، هندی و چینی در کوالالامپور شهر را با نماهایی مختلف آراسته اند، اماکن مذهبی، باغ‌های گیاه‌شناسی، برجهای دوقلو و بازارهایی در خیابان کوالالامپور باعث می‌شوند تا شما هرگز احساس خستگی نکنید.

کوالالامپور به عنوان مرکز فرهنگی اقتصادی و مالی کشور مالزی شناخته می شود. بازدید از میدان ها و بازارهای قدیمی شهر احساس حضور در موزه هایی با قدمت کهن را به شما منتقل می کند. معماری های خیره کننده در کوالالامپور باعث شده تا این شهر همیشه روشن به نظر برسد.

جذابیت های کوالالامپور تا حدی است که می توان ساعت های طولانی را به تماشای آن اختصاص داد، باغ پرندگان، آکواریوم و حیات وحش منطقه کوالالامپور از دیگر شگفتی هایی است که نمی توان از کنار آن به سادگی گذشت.

ساختمان سلطان عبدالصمد، غار باتو، محله چینی ها، منارا و برج های دوقلوی پتروناس تنها بخشی از جاذبه‌های گردشگری شگفت‌انگیز کوالالامپور است.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : evellin
بالا