• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

متفرقه شهید علیرضا صدرارحامی

  • نویسنده موضوع Negin_SH
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 150
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Negin_SH

سرپرست بخش کتاب
پرسنل مدیریت
سرپرست بخش
تیزریست
کاربر VIP انجمن
کتابخوان برتر
تاریخ ثبت‌نام
2021-01-06
نوشته‌ها
4,585
لایک‌ها
14,922
امتیازها
193
سن
19
محل سکونت
سومرو
کیف پول من
80,795
Points
282
در سال 1336/07/24 در اصفهان متولد شد. وی از کودکی به جلسات قرآن و احکام اسلامی علاقه داشت و از همان ابتدا در جلسات مذهبی و قرآن رشد کرد، ایشان پس از گذراندن تحصیلات دبستانی و راهنمایی وارد هنرستان شد و در ضمن تحصیل به فعالیت های مذهبی می پرداخت و پس از گرفتن دپیلم فنی، روزها کار می کرد و شب ها به کلاس می رفت تا اینکه موفق به اخذ دیپلم ادبی نیز گردید و پس از آن با وارد دانشگاه سمنان گردید. گام های زیادی به همراه برادر شهیدش محمدعلی صدرارحامی را درجهت حرکت پرخروش ملت اسلامی ایران بر ضد رژیم طاغوت برداشت تا جایی که چندین بار مورد تعقیب ماموران رژیم ستم شاهی قرار گرفت. در حادثه زلزله طبس در سال 1357 ایشان به همراه برادر شهیدش پیرو فرمان آیت الله امام خمینی (ره) سراسیمه برای کمک به زلزله زدگان راهی طبس شد و پس از انقلاب هم زمان با باز شدن دانشگاه ها، ایشان در رشته مهندسی مکانیک مشغول به تحصیل شد و بر فعالیت های اسلامی خود نیز افزوده و به همراه دیگر دانشجویان اقدام به تشکیل انجمن اسلامی دانشگاه نمود.

هم زمان با آغاز جنگ تحمیلی به جهاد دانشگاهی رفت و سپس به عضو هیأت 7 نفره واگذاری زمین در سمنان انتخاب شد. ایشان پس از فعالیت چندی در خدمت محرومین و مستضعفین به دفتر تحکیم دانشجویان راه یافته و مسئول قسمت سمعی بصری آن دفتر گردید و همچنین در کنار فعالیت های آن دفتر به جلسات درس استادان بزرگی چون آیت الله مشکینی و آیت الله حائری شیرازی رفته و از محضر این بزرگواران استفاده می کرد.

ایشان با ماندن مدت های طولانی در جبهه و در عملیات های مختلف فتح المبین، بیت المقدس، والفجر4 و ... شرکت داشتند.

به هرحال شهید بزرگوار پس از یک عمر تلاش در جهت جلب رضای خدای متعال جان خود را نیز فدای محبوب جهان کرد و در عملیات والفجر در تاریخ 1362/07/29 به درجه رفیع شهادت نائل گشتند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

بالا