• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان ترسناک.فانتزی.عاشقانه‌ مَسخِ لَطیف به قلم کوثر حمیدزاده کلیک کنید

مردم سرنوشت چهارسال آینده کشور را تعیین کردند

  • نویسنده موضوع مهاجر.
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 114
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

مهاجر.

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2019-12-22
نوشته‌ها
5,682
لایک‌ها
26,850
امتیازها
128
محل سکونت
مادرید
وب سایت
forum.taakroman.ir
کیف پول من
32,814
Points
217
هرچند برآورد نهایی از نظرسنجی‌ها، میزان مشارکت در این دوره را کمتر از دوره‌های پیش نشان می‌داد اما حالا گویا قرار است حضور میلیونی مردم پای صندوق‌های رأی صح*نه‌ای تماشایی به یادگار بگذارد.

به گزارش مشرق، «مشارکت»؛ مفهومی آشنا در روزهای منتهی به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است. مفهومی که با انتشار مداوم نظرسنجی‌های مختلف و نظرسنجی کانال‌ها و نظایر آن در فضای مجازی، مردم را نسبت به درصد و رقم حضور مردم پای صندوق‌های رأی حساس کرده بود. هرچند برآورد نهایی از نظرسنجی‌ها، میزان مشارکت در این دوره را کمتر از دوره‌های پیش نشان می‌داد اما حالا گویا قرار است در بر پاشنه دیگری بچرخد و حضور میلیونی مردم پای صندوق‌های رأی، صح*نه‌ای تماشایی و با شکوه را به یادگار بگذارد. حضور در شعب اخذ رأی از دقایق ابتدایی آغاز رأی‌گیری، ساعاتی مثال زدنی را ترسیم می‌کرد و در ادامه صف‌ها و اراده‌ها، تصمیمی ملی برای، انتخابی بزرگ را نمایان می‌کند.

فرهنگ حضور در صح*نه‌های حساس و تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود، حالا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را نیز به شعف آورده است؛ سیدعباس صالحی در توییتر خود با اشاره به حضور مردم در شعب اخذ رأی نوشت: موج مشارکت شعف‌برانگیز است. ملت ایران شگفتی ساز است، این بار در انتخابات ۱۴۰۰. دست مریزاد ایرانیان داخل و خارج کشور.

حضور شعف‌برانگیز

حضور شعف‌برانگیز مردم پای صندوق‌های رأی، با حضور مسوولان فعلی و سابق کشورمان توامان بود و همه برای ایرانی مقتدر، سربلند و آزاد، کنشی صحیح و مخالف خواست بیگانگان و دشمنان را در دستور کار خود قرار دادند و با پشت پا زدن به سیاه‌نمایی‌ها و هجمه‌های روزهای اخیز، انتخابات را مسیری برای تغییر وضع موجود و حل مشکلات دیدند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری «سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری»، «ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا»، «انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری» و «انتخابات میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی» با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه امام خمینی؟ ره؟، آرای خود را به صندوق انداختند

نارضایتی‌ها باعث قهر از صندوق نشد

اگرچه نارضایتی مردم از شرایط موجود در کشور و مشکلات زیاد اقتصادی و معیشتی در سال‌های گذشته باعث قهر از صندوق نشد اما نباید این نکته را نیز از ذهن دور کرد که اگر شرایط بهتری حاکم بود، اکثریت ایرانیان به نظام و آرمان‌های انقلاب وابسته‌اند و برای حفظ آن‌ها همواره مشکلات را تحمل کرده‌اند.

تورم، بیکاری و ده‌ها معضل اقتصادی از قبیل بازار نابسامان اقلام اولیه، خودرو، مسکن و نظایر آن باعث قهر مردم از صندوق رأی نشده و آن‌ها بار دیگر به حضور خود به‌دنبال تغییر وضع موجود و ریل گذاری دیگری برای آینده کشور هستند. حضور پرشور و گسترده مردم حتی دشمنان و رسانه‌های بیگانه فارسی زبان و غیرفارسی زبان را نیز در نهایت مجبور به انعکاس اخبار انتخابات ایران کرد.

ضدانقلاب، منافقان و رسانه‌های بیگانه فارسی زبان و غیرفارسی زبان در روزهای اخیر برای کاهش سطح مشارکت بسیار تلاش کردند و سعی کردند به مردم القا کنند که رأی‌شان در آینده کشور تاثیرگذار نیست و آن‌ها را از حضور پای صندوق‌های رأی منع کردند، اما حالا وضع به‌گونه‌ای دیگر شده است و بی‌اعتباری دشمنان نزد مردم ایران بار دیگر هویدا شده است.

حضور برای انتخاب درست

دشمنان با رسانه‌ها و دلارهای خود از هیچ کوششی برای فاصله انداختن بین مردم و مسوولان، فروگذار نکردند اما حالا شاهد اتخاذ تصمیمی متفاوت و کار درست مردم ایران هستیم. رهبر انقلاب نیز در سالروز عروج ملکوتی امام خمینی؟ ره؟ تأکید کردند: اگر نابسامانی، ناکارآمدی و ضعف در مدیریت‌ها وجود دارد، باید آن را با انتخاب درست و خوب و روی کارآوردن مدیریت مردمی و اسلامی جبران کرد نه با شرکت نکردن در انتخابات.

سخنان رهبر انقلاب و دیگر سیاسیون از هر دو جناح، مبنی بر اهمیت حضور مردم در انتخابات، نیز آب بر آتش فتنه‌انگیزی دشمن ریخت و مردم را پای کار آورد. حضور روسای قوا و شخصیت‌های مختلف سیاسی و رییس دولت اصلاحات در پای صندوق رأی مردم را نسبت به اهمیت حضور آگاه‌تر کرده و آن‌ها را برای رأی دادن، مصمم‌تر کرد.
حجت‌الاسلام حسن روحانی، رییس‌جمهوری نیز صبح دیروز (جمعه) با حضور در ستاد انتخابات کشور و پس از انداختن رأی خود در صندوق مستقر در وزارت کشور اظهار کرد: نباید مشکلات را مدنظر قرار بدهیم، انتخابات مهم است و علی‌رغم مشکلات موجود باید در انتخابات شرکت کنیم و رأی دهیم.

علی‌رغم تلاش‌های دشمنان انتخابات با شور و هیجان وصف‌ناپذیری در سراسر ایران اسلامی و خارج از کشور برگزار شد و مردم ایران در اقصی نقاط جهان، با حضور آگاهانه پای صندوق‌های رأی، انتخاب درست را سرلوحه قرار داده و تلاش کردند آینده کشور خود را علی‌رغم مشکلات موجود، بسازند. فارس، لر، کرد، ترک، عرب، بلوچ و ترکمن حضور هماهنگ و منسجم و یکرنگ داشتند، از شمال و جنوب گرفته تا شرق و غرب، از خزر تا خلیج‌فارس، از هامون تا ارومیه، از زاگرس و البرز تا کویر ایران؛ دیروز یک دست حماسه بود و موج موج حضور ملت دریا یک دریا شد. دیروز مردم برای ایران قوی به میدان آمدند تا برنده آزمون بزرگ ملی انتخابات باشند.

چهره‌ها کجا رأی دادند

اما علاوه بر مردم بسیاری از چهره‌ها و شخصیت‌های سرشناس کشور از صبح زود پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.حجت‌الاسلام حسن روحانی، رییس جمهور ساعت ۹:۴۵ دقیقه صبح روزگذشته با حضور در ستاد انتخابات کشور، رأی خود را به صندوق انداخت. محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی نیز در مسجد ابوذر تهران حاضر شد و رأی خود در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به صندوق انداخت. آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از انداختن آرای خود به صندوق سیار واقع در مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار داشت: امروز خوشبختانه ملت ما یک حضور جدیدی را در پای صندوق‌های رأی برای رقم زدن به سرنوشت خواهند داشت.

سیدابراهیم رئیسی، نامزد انتخابات نیز با حضور در مسجدجامع ارشاد شهر ری، رأی خود را به صندوق انداخت. عبدالناصر همتی دیگر نامزد انتخاباتی در حسینیه ارشاد حضور یافت و رأی خود را به صندوق انداخت. سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی نیز با حضور در حرم مطهر رضوی، رأی خود را به صندوق انداخت. همچنین محسن رضایی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در شعبه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی؟ ع؟ رأی خود را در صندوق انداخت.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

بالا