• مصاحبه اختصاصی رمان کاراکال میگل سانچز کلیک کنید

تاریخ عرضه بازی The Falconeer: Warrior Edition برای پلی استیشن و سوییچ

  • نویسنده موضوع Kooki♡
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 76
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Kooki♡

سرپرست بازنشسته بخش تکنولوژی
مقامدار بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-21
نوشته‌ها
7,883
لایک‌ها
19,111
امتیازها
248
محل سکونت
❤Heart of Taehyung
کیف پول من
4,447
Points
0
تاریخ عرضه بازی The Falconeer: Warrior Edition برای پلی استیشن و سوییچ

تاریخ عرضه بازی The Falconeer: Warrior Edition برای پلی استیشن و سوییچ​


بازی The Falconeer کمتر از سه ماه دیگر با تمام آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی خود روی کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد.

توماس سالا در مقام سازنده و شرکت Wired Productions در مقام ناشر به معرفی بازی The Falconeer: Warrior Edition برای کنسول‌های سونی و نینتندو پرداختند. بازی The Falconeer: Warrior Edition که نسخه‌ی کامل بازی The Falconeer است، در تاریخ ۵ آگست/اوت (۱۴ مرداد) با قیمت ۳۰ دلار برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. تمام DLCهای رایگان و پولی بازی هم روی این نسخه قرار دارند؛ حتی دی‌ال‌سی جدید Edge of the World که هنوز عرضه نشده است و داستان تازه، نقاط جدید روی نقشه و چند مرحله‌ی فرعی را در خود جا می‌دهد.
بازی The Falconeer در نوامبر سال ۲۰۲۰ میلادی برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوترهای شخصی عرضه شد. نسخه‌ی پایه‌ی آن هم روی ایکس باکس گیم پس پی‌سی و کنسول قرار دارد. شرکت Wired Productions اعلام کرد که بازی The Falconeer: Warrior Edition روی پلی استیشن 5 با رزولوشن 4K و فریم‌ریت 60 (به‌صورت همزمان) اجرا می‌شود و از برخی از قابلیت‌های دوال‌سنس هم بهره می‌برد. این بازی مستقل که در اصل توسط یک نفر ساخته شده است، نامزدی‌ها و جوایز قابل احترامی را به‌دست آورد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

بالا