• مصاحبه اختصاصی رمان کاراکال میگل سانچز کلیک کنید

بهترین بازی های کامپیوتر در ۱۰ سال گذشته که باید تجربه کنید

  • نویسنده موضوع Kooki♡
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 40
  • بازدیدها 527
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Kooki♡

سرپرست بازنشسته بخش تکنولوژی
مقامدار بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-21
نوشته‌ها
7,883
لایک‌ها
19,111
امتیازها
248
محل سکونت
❤Heart of Taehyung
کیف پول من
4,447
Points
0

سه شخصیت اصلی بازی GTA V


۱- بازی GTA V​

  • نمره در متاکریتیک: ۹۶
GTA V کلا از هر نظر، یک شگفتی در بین بازی‌های ویدیویی است و به همین دلیل قرار گرفتنش در رتبه اول بهترین بازی PC در ۱۰ سال گذشته هم جای تعجیب چندانی ندارد. به هر حال وقتی یک بازی پس از گذشت ۱۰ سال، هنوز هم به شکل عجیب و غریبی فروش دارد و هنوز هم خیلی‌ها وقتی صحبت از یک تجربه جهان‌باز عالی می‌شود آن را پیشنهاد می‌دهند، رسیدنش به چنین موفقیتی هم عجیب نیست.

دلایل زیادی وجود دارند که GTA V را به بازی ارزشمند فعلی تبدیل می‌کنند و نوشتن از همه آن‌ها، نیازمند مطلبی جدا است؛ با این حال قطعا یکی از عوامل اصلی موفقیت بازی، تصمیم‌های جدیدی بود که راک‌استار برای آن گرفت؛ برای مثال بازی، برخلاف نسخه‌های قبلی به جای داشتن فقط یک کاراکتر، سه کاراکتر دارد که امکان سوییچ بین آن‌ها در اکثر دقایق بازی و صد البته گره خوردن وقایع داستانی‌شان به یکدیگر، حال و هوای متفاوتی به اثر بخشیده است. صد البته که جدا از جنبه داستانی، آزادی‌عمل بالا و طراحی بسیار خوب شهر GTA V هم مزید بر علت شده تا صرفا گشتن در آن و مشغول شدن با فعالیت‌های جانبی گوناگون هم سرگرم‌کننده باشد.

GTA V البته بخشی از موفقیتش را هم مدیون قسمت آنلاینش است که در این سال‌ها، به لطف حمایت عالی راک‌استار و انتشار منظم محتویات، به تجربه‌ای سراسر هیجان و هرج‌و‌مرج تبدیل شده و طرفداران خیلی زیادی دارد. تمام این عوامل،‌ دست به دست هم داده‌اند تا در فهرست بهترین بازی های کامپیوتر شاهد حضور جی تی ای 5 در رتبه نخست باشیم.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
بالا