• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

معماری رشته شهر سازی در ده کشور برتر

  • نویسنده موضوع Tanin
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 9
  • بازدیدها 237
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Tanin

مدیر بازنشسته آواتار
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2021-01-07
نوشته‌ها
1,815
لایک‌ها
8,602
امتیازها
63
محل سکونت
خونمون=)
کیف پول من
3,202
Points
0

رشته شهر سازی در ده کشور برتر​

شهرسازی در کشور فرانسه​

کشور فرانسه همواره جزو کشورهای پر طرفدار در بین دانشجویان بین المللی خصوصاً دانشجویان ایرانی می‌باشد. خوشبختانه کشور فرانسه عضو کشورهای حوزه شینگن بوده و از این نظر ویزای این کشور از ارزش بالایی برخوردار می‌باشد.

زبان تحصیل در کشور فرانسه انگلیسی و فرانسوی بوده و برای تحصیل به زبان فرانسوی شما نیازمند مدرک TCF یا TEF با نمره ی B1 می‌باشید. با داشتن مدرک زبان فرانسوی می توانید به غیر از فرانسه برای ۳۲ کشور دنیا نیز تقاضا دهید. بیش از ۲۰۰ میلیون نفر در دنیا به زبان فرانسوی صحبت می‌کنند و در نتیجه شما با دانستن این زبان می توانید انتخاب های متعدد دیگری نیز پیش روی خود داشته باشید.

دانشگاه نانت فرانسه در شمال غربی فرانسه این رشته را با نام آمایش سرزمین و شهرسازی ارائه می‌دهد. آمایش شهری، آمایش شبه شهری و آمایش روستایی از گرایش های دیگر رشته آمایش سرزمین و شهرسازی در دانشگاه نانت فرانسه می‌باشد. دانشگاه پانتئون در شهر سوربن فرانسه که جزو صد دانشگاه برتر جهان می باشد و دومین دانشگاه قدیمی جهان می‌باشد و قبلا بخشی از دانشگاه بزرگ پاریس بوده که با گذشت زمان از دانشگاه پاریس جدا شده است رشته شهرسازی را ارائه می نماید. برخی از اساتید این رشته در ایران در دانشگاه پانتئون سوربن تحصیل کرده اند.

خوشبختانه امکان تحصیل رایگان در کشور فرانسه وجود داشته و شما با توجه به رزومه خود و سوابق تحصیلی می‌توانید بورسیه تحصیلی فرانسه را اخذ نمایید. هزینه زندگی در فرانسه نسبتا بالا بوده و به طور میانگین ماهیانه ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ یورو در ماه می باشد. هزینه اجاره بها در کشور فرانسه با توجه به عوامل مختلفی چون نوع شهر، منطقه شهر، مساحت ساختمان و غیره می تواند متفاوت باشد؛ اما به طور میانگین هزینه اجاره بها در کشور فرانسه۴۰۰ تا ۶۵۰ یورو در ماه می باشد. هزینه خوراک در کشور فرانسه ماهانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ یورو بوده و هزینه تلفن و اینترنت به طور میانگین ماهیانه ۷۰ تا ۱۰۰ یورو می‌باشد. با اقامت در خوابگاه و استفاده از غذاهای سلف دانشجویی می‌توان در هزینه ها صرفه جویی نمود.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : Tanin

Tanin

مدیر بازنشسته آواتار
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2021-01-07
نوشته‌ها
1,815
لایک‌ها
8,602
امتیازها
63
محل سکونت
خونمون=)
کیف پول من
3,202
Points
0

شهرسازی در کشور کانادا​

در بین کشورهای خارجی کشور کانادا از محبوبیت بیشتری در بین ایرانیان برخوردار می باشد. پیشرفت چشمگیر کشور کانادا در تمام عرصه های علمی، اشباع نبودن بازار کار، استقبال از مهاجرین، شرایط کاری و تحصیلی خوب، قرار داشتن بیش از ۲۰ دانشگاه کانادا در لیست دانشگاه های برتر جهان از عواملی است که باعث ترغیب ایرانیان برای مهاجرت تحصیلی و کاری به کانادا شده است.

کشور کانادا جزو کشورهایی می باشد؛ که هر ماه آزمون های بین المللی حرفه های مهندسی را برگزار کرده و در صورت قبولی در این آزمون ها می‌توانید به راحتی کار مورد علاقه خود را در کشور کانادا پیدا کرده و پس از اتمام تحصیلات ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تغییر داده و اقامت کشور کانادا را کسب نمایید. دانشگاه MCgill در مونترال، دانشگاه دالهاوزی در هالیفاکس، و دانشگاه های شهر ونکوور رشته شهرسازی را ارائه می‌دهند. هزینه زندگی در ونکوور بالا بوده و شما می توانید دانشگاه های مونترال و دالهاوزی هالیفاکس را برای تحصیل انتخاب نمایید. در صورت داشتن رزومه قوی، معدل بالا و مهارت های فردی بالا می‌توانید از مزیت های تحصیل رایگان در کانادا بهره مند شوید.

هزینه زندگی در کانادا ماهانه حدود ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار در ماه بوده و هزینه اسکان با توجه به شهر محل سکونت، نوع محل اسکان و منطقه شهری محل اسکان می‌تواند متفاوت باشد؛ به عنوان مثال هزینه اقامت در خوابگاه سالانه مبلغی حدود ۳۰۰۰ تا ۷۵۰۰ دلار و هزینه اجاره بها در آپارتمان های دانشجویی ماهانه حدود ۲۵۰ تا ۷۰۰ دلار می باشد. خوشبختانه کشور کانادا دانشجویان را بیمه کرده و امکان استفاده از بیمه دانشجویی و بیمه درمانی در این کشور وجود دارد. هزینه بیمه ۴۸۰ دلار در سال می‌باشد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : Tanin

Tanin

مدیر بازنشسته آواتار
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2021-01-07
نوشته‌ها
1,815
لایک‌ها
8,602
امتیازها
63
محل سکونت
خونمون=)
کیف پول من
3,202
Points
0

شهرسازی در استرالیا​

کشور استرالیا از لحاظ جذب دانشجو های بین المللی سومین کشور دنیا می باشد و دانشجویان بسیاری در سراسر جهان آرزوی تحصیل در دانشگاه های استرالیا را در سر می‌پرورانند.

بالا بودن حداقل دستمزد، قرار گرفتن ۸ دانشگاه استرالیا در صدر برترین دانشگاه های جهان، استاندارد بالای زندگی به طوری که هر سال سه تا چهار شهر استرالیا در صدر با استاندارد ترین شهرهای دنیا قرار می‌گیرند، از مهم ترین دلایل رغبت دانشجویان بین المللی برای تحصیل در استرالیا می‌باشد.

رشته های برنامه ریزی شهری و روستایی، مطالعات شهری و شهرسازی در دانشگاه های استرالیا تدریس می شود. اگر قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های استرالیا را دارید؛ باید قبل از ورود به دانشگاه یک پروژه عملی و یا یک طرح کار شده را به دانشگاه ارائه دهید؛ در صورت پذیرش portfolio شما امکان ادامه تحصیل در دانشگاه های استرالیا را برای رشته شهرسازی به دست خواهید آورد.

برای تحصیل در استرالیا شما می‌توانید برای مقاطع مختلف تحصیلی از جمله مقطع تحصیلی دبیرستان لیسانس فوق لیسانس و دکتری شرکت نمایید.

داشتن مدرک آیلتس پنج و نیم تا شش برای مقطع کارشناسی، نمره زبان آیلتس ۶ تا ۶ و نیم برای مقطع ارشد نمره آیلتس ۶ و نیم برای مقطع دکترا الزامی می باشد. هزینه تحصیل با توجه به مقطع تحصیلی، نوع رشته و گرایش و نوع دانشگاه می‌تواند متفاوت باشد؛ امکان اخذ بورسیه تحصیلی در استرالیا فقط برای مقطع دکترا امکان پذیر می باشد. هزینه تحصیل برای مقطع کارشناسی و ارشد مبلغی حدود ۲۵تا ۳۰ هزار دلار در سال می‌باشد. هزینه زندگی برای یک نفر در استرالیا سالانه ۲۰ هزار دلار و هزینه زندگی دو نفره در استرالیا سالانه نزدیک به ۳۰ هزار دلار می‌باشد. امکان استفاده از بیمه در استرالیا وجود داشته و هزینه بیمه سالانه ۶۰۰ دلار می‌باشد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : Tanin

Tanin

مدیر بازنشسته آواتار
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2021-01-07
نوشته‌ها
1,815
لایک‌ها
8,602
امتیازها
63
محل سکونت
خونمون=)
کیف پول من
3,202
Points
0

شهرسازی در سنگاپور​

رشته شهرسازی در کشور سنگاپور از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد. به طور قطع می‌توان گفت سنگاپور یکی از تمیز ترین و زیبا ترین پایتخت های دنیا را دارد. برخی از شهرهای سنگاپور را می‌توان نماد شهرسازی پایدار دانست که وجود پیشرفته ترین تاسیسات زیربنایی شاهدی بر این ادعا می‌باشد.

کشور سنگاپور یکی از پر رونق ترین کشورهای آسیایی بوده و رنکینگ برخی از دانشگاه های آن در شمار بهترین دانشگاه های آسیا و دارای رتبه زیر ۱۰۰ در بین دانشگاه های جهان می‌باشد.

شهریه دانشگاه در کشور سنگاپور با توجه به مقطع تحصیلی و نوع رشته می تواند متفاوت باشد. هزینه شهریه دانشگاه های این کشور بین ۱۵ تا ۵۰ هزار دلار آمریکا در سال می تواند متغیر باشد.

به صورت کلی هزینه زندگی در کشور سنگاپور با احتساب اجاره خانه، مالیات و تغذیه سالانه بین ۱۰ تا ۱۲ هزار دلار آمریکا می باشد. زبان تحصیل در این کشور انگلیسی بوده و امکان انجام کار پاره وقت در طی دوران تحصیل در این کشور فراهم می‌باشد. دانشگاه های سنگاپور وام تحصیلی اعطا می کنند که به کمک وام تحصیلی و کار پاره وقت می توانید بخشی از هزینه های خود را تامین نمایید. دانشجویانی که از بورسیه تحصیلی بهره‌مند می‌شوند نمی توانند از وام دانشجویی استفاده نمایند. برای ورود به دانشگاه های سنگاپور نمره آیلتس ۶ و نیم مورد نیاز می‌باشد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : Tanin

Tanin

مدیر بازنشسته آواتار
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2021-01-07
نوشته‌ها
1,815
لایک‌ها
8,602
امتیازها
63
محل سکونت
خونمون=)
کیف پول من
3,202
Points
0

شهرسازی در کشور آلمان​

کشور آلمان ازکشورهای توسعه یافته اروپایی می باشد که در حوزه شینگن بوده و بنا به دلایلی چون وجود نیروی کار با تجربه، سطح بالای دانش و فناوری، شرایط بهتر کاری و زندگی نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی و امکان تحصیل رایگان، سطح بالای دانشگاه های این کشور از لحاظ کیفیت آموزشی بسیاری از ایرانیان را برای مهاجرت به این کشور ترغیب کرده است. دانشجویان رشته شهرسازی نیز جزو این دانشجویان بوده و برای اخذ بورسیه تحصیلی از دانشگاه های آلمان تلاش می‌نمایند.

هزینه زندگی در کشور آلمان ماهانه حدود ۷۰۰ یورو می باشد. دانشگاه باوهاوس وایمار آلمان دارای دانشکده معماری و شهر سازی بوده که رنکینگ این دانشگاه در بین دانشگاه های کشور آلمان ۶۶ و در بین دانشگاه‌های جهان ۱۰۶۵ می باشد. برای ادامه تحصیل در این دانشگاه می توانید برای مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری اقدام نمایید. داشتن مدرک دیپلم، کسب معدل بالا در دیپلم یا قبولی در کنکور سراسری ایران و پذیرفته شدن در یکی از دانشگاه ها شرط ورود به دوره لیسانس می‌باشد.

داشتن مدرک معتبر دولتی در دوره لیسانس، داشتن نمرات بالا در دروس تخصصی طبق سیستم نمره دهی آلمان، داشتن مدرک زبان آلمانی یا انگلیسی برای قبولی در دوره ارشد این دانشگاه نیاز می‌باشد.

برای پذیرفته شدن در این دانشگاه شما می توانید زبان انگلیسی یا آلمانی را انتخاب نمایید. اگر زبان انتخابی شما زبان انگلیسی می‌باشد، باید مدرک تافل یا آیلتس داشته باشید. کسب نمره ۶ در آزمون آیلتس، کسب نمره ۲۱۳ در آزمون کامپیوتری تافل یا کسب نمره ۲۵۰ در آزمون کتبی تافل آیا کسب نمره ۷۹ در آزمون اینترنتی تافل از شرایط ورود به دانشگاه می باشد. اگر زبان آلمانی را برای تحصیل انتخاب می نمایید باید مدرک DSH را در سطح دو دریافت نمایید. ۱۵ جولای و ۱۵ ژانویه زمان ددلاین دانشگاه باوهاوس وایمار آلمان می‌باشد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : Tanin

Tanin

مدیر بازنشسته آواتار
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2021-01-07
نوشته‌ها
1,815
لایک‌ها
8,602
امتیازها
63
محل سکونت
خونمون=)
کیف پول من
3,202
Points
0

شهرسازی در کشور ترکیه​

از زمان تأسیس دانشکده معماری ITU، گروه برنامه ریزی شهری و منطقه ای همچنان به عنوان یک نهاد اصلی برای هدایت و راهنمایی برنامه ریزی آموزش و حرفه در ترکیه عمل می کند. چشم انداز این اداره ایجاد یک مجموعه راهبردی از بخش های نوآورانه، خلاق، تولیدی در آموزش، تحقیق و برنامه ریزی در سطح ملی و بین المللی است. این گروه پویا فعالیت های آموزشی، پژوهشی و عملی خود را به عنوان یک دانشگاه تحقیقاتی رقیب در سراسر جهان تحمل می‌کند تا از طریق همکاری میان رشته ای، دانش واقعی و باکیفیتی تولید کند و به رقابت و حفظ رسمیت خود در سطح ملی و بین المللی بپردازد و سنت غنی خود را با دستاوردهای معاصر ادغام کند، یک حوزه نوآوری را رهبری کند.

رشته شهرسازی که از سال تحصیلی 1983-1984 با یکی از بزرگ ترین گروه های دانشگاهی در ترکیه ارائه می شود، به منظور راهنمایی برنامه ریزان و شهرسازان آینده است که زندگی و فضا و جامعه را برای زندگی ایمن آینده آسان تر می‌کنند.

کلاس های درسی دانشگاه های ترکیه از سال 1997 به زبان انگلیسی بوده است تا برنامه ریزان شهری از سایر نقاط جهان را نیز آموزش دهند که بتوانند حرفه خود را در سطح بین المللی ادامه دهند. 100٪ آموزش انگلیسی در سال تحصیلی 2010-2011 آغاز شد. واحد های تحصیلی رشته شهرسازی شامل دوره های اجباری و انتخابی می‌باشد. این برنامه درسی برای تشویق مشارکت نه تنها در برنامه های مبادله بین المللی بلکه در برنامه های مضاعف و جزئی بین رشته های متنوع طراحی شده است.

رشته شهرسازی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز در ترکیه ارائه می شود. برنامه هایی در مدیریت دانشکده فنی دانشگاه فنی و مهندسی ITU صورت گرفته است که شامل برنامه فوق لیسانس شهر سازی و برنامه دکتری شهرسازی می‌باشد.

این وزارت خانه همچنین در برنامه های متنوع فارغ التحصیلی بین رشته ای مانند طراحی شهری، مدیریت حوادث و توسعه املاک نقش اصلی را ایفا می‌کند. برنامه های تحصیلات تکمیلی با هدف توسعه منابع انسانی به روش دانش بنیان است که نشان دهنده اهمیت روز افزون رشته شهرسازی خواهد بود.

تحصیل در رشته شهرسازی


امکان کار در این کشور در حین تحصیل​

خوشبختانه با ایجاد امکان ادامه تحصیل رایگان در ترکیه راهی برای ورود به دانشگاه های مطرح جهان باز شده است. از آنجا که ترکیه در همسایگی ایران قرار دارد و تعاملات زیادی با دانشگاه های مطرح اروپایی و آمریکایی دارد، می توان با مهاجرت به ترکیه راه ورود به کشورهای اروپایی و آمریکایی را هموار کرد.

هزینه زندگی در ترکیه 500 تا 600 دلار در ماه بوده ضمن این که می توان در خوابگاه های لوکس اقامت کرد و هزینه کمی برای اسکان پرداخت نمود. می توان از ترم دوم به بعد در صورت کسب شرایط لازم به دانشگاه های اروپا و آمریکا انتقالی گرفت.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : Tanin

Tanin

مدیر بازنشسته آواتار
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2021-01-07
نوشته‌ها
1,815
لایک‌ها
8,602
امتیازها
63
محل سکونت
خونمون=)
کیف پول من
3,202
Points
0

شهر سازی در کشور ایتالیا​

جالب است بدانید که یکی از بهترین کشورهای جهان برای ادامه تحصیل در رشته مهندسی شهرسازی دانشگاه های کشور ایتالیا می‌باشد. ایتالیا کشوری است که زادگاه هنر در دنیا محسوب می شود. این عنوان باعث شده است که برخی از رشته‌ها مثل ‌معماری و شهرسازی در کشور ایتالیا از سطح بالایی بر خوردار باشند و خدمات تحصیلی فوق العاده به‌ دانشجویان داخلی و بین المللی این رشته ها تعلق بگیرد.

رشته مهندسی شهرسازی در کشور ایتالیا شامل مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا می باشد. نکته قابل توجه تحصیل در کشور ایتالیا اینجا است که رشته‌ی مهندسی شهرسازی در کشور ایتالیا هم به ‌زبان ایتالیایی و هم به ‌زبان انگلیسی تدریس می‌گردد. افرادی که قصد ادامه تحصیل در این رشته را در کشور ایتالیا دارند، می‌توانند از بین شاخه‌ی اصلی( ساخت و ساز، بازاریابی و بازسازی) در یکی از موسسات و شرکت های شهرسازی دولتی و خصوصی اشتغال یابند.

در ادامه به معرفی دانشگاه‌های موجود در ایتالیا از لحاظ رنکینگ جهانی پرداخته می‌شود.

  • دانشگاه میلان، تورین، ساپینزا، رم، بولونیا و ناپل.
دانشگاه های ایتالیا از قدیمی ترین دانشگاه های جهان هستند. به طور خاص دانشگاه بولونیا (در سال 1088)، دانشگاه پادوا، در سال 1222 تأسیس شد و دانشگاه ناپل فدریکو دوم جزو قدیمی ترین دانشگاه های اروپا است. اکثر دانشگاه های ایتالیا تحت حمایت دولت هستند.

ایتالیا میزبان طیف گسترده ای از دانشگاه ها، کالج ها و آکادمی ها است. دانشگاه بولونیا که در سال 1088 تأسیس شد، احتمالا قدیمی ترین دانشگاه جهان است. در سال 2009، دانشگاه بولونیا طبق گفته روزنامه تایمز، تنها کالج ایتالیایی در 200 دانشگاه برتر جهان است. دانشگاه بوكوني نيز در فوربس به عنوان بهترين دانشگاه دنيا قرار گرفت.

هزینه تحصیل در دانشگاه های ایتالیا بر اساس دانشگاه های عمومی و خصوصی متغیر می باشد اما کشور ایتالیا جزو کشورهایی است که همه ساله استقبال خوبی از دانشجویان بین المللی برای اعطای بورسیه تحصیلی می کند.

هزینه زندگی در ایتالیا به ازای هر ماه با توجه به عوامل گوناگونی چون سبک زندگی فردی، شهر محل اقامت و غیره می تواند متفاوت باشد، اما به طور میانگین هزینه زندگی در ایتالیا به ازای هر ماه هفتصد و پنجاه تا هزار یورو می‌باشد، هزینه ی ذکر شده بدون احتساب هزینه ی اجاره بها بوده و با احتساب اجاره بها هزینه زندگی می‌تواند به ماهیانه هزار و پانصد یورو افزایش یابد. در صورتی که موفق به اخذ بورسیه تحصیلی دانشگاه‌های ایتالیا نشدید، می‌توانید در صورت تمکین مالی در دانشگاه های خصوصی این کشور تحصیل نمایید، هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی با توجه به رشته و مقطع می‌تواند مبلغی بین 1000 تا هفت هزار یورو در سال باشد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : Tanin

Tanin

مدیر بازنشسته آواتار
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2021-01-07
نوشته‌ها
1,815
لایک‌ها
8,602
امتیازها
63
محل سکونت
خونمون=)
کیف پول من
3,202
Points
0

شهرسازی در کشور آمریکا​

کشور آمریکا دارای ب*ر*جسته‌ترین و مهم‌ترین دانشگاه‌ های جهان برای رشته شهرسازی می باشد، از معروف ترین دانشگاه های آمریکا می توان به دانشگاه هاروارد اشاره کرد که اولین دانشگاه آمریکای شمالی به شمار می‌آید. رشته‌ی شهرسازی یکی از رشته‌های بروز دنیا است و این رشته در دانشگاه هاروارد یکی از معروف‌ترین مجموعه های موجود در بین دانشگاه‌های مطرح جهانی است.

علاوه بر رشته شهرسازی، رشته های دیگر مرتبط با شهرسازی نیز در دانشگاه هاروارد ارائه می شوند مثل معماری، مطالعات مهندسی طراحی.

درس های مربوط به رشته‌ شهرسازی که در دانشگاه هاروارد ارایه می‌شود عبارتند از: هنرهای تجسمی، محاسبات، اکولوژی محیطی، انرژی، ساخت و ساز، آلودگی ، برنامه ریزی شهری و روستایی، پسماندها، و انعطاف پذیری شهری.

سایر دانشگاه های کشور آمریکا برای تحصیل در رشته شهرسازی عبارتند از:

  • دانشگاه برکلی آمریکا
این دانشگاه یکی دیگر از معتبرترین دانشگاه ها در زمینه شهرسازی در کشور آمریکا می‌باشد.

این دانشگاه در زمینه‌ی توسعه‌ی املاک نقش بسزایی دارد و سرمایه ‌گذاران بزرگی برای پیشبرد اهداف و طرح‌های سرمایه گذاری و شهرسازی خود به‌ این دانشگاه معرفی می‌‌گردند.

درس های ارائه شده برای رشته شهرسازی در این دانشگاه، عبارت هستند از:

درس آمار، طراحی محیطی، واحدهای تحلیل داده‌های شهری، اقتصاد، حمل و نقل شهری، مطالعات شهری، طراحی و ساخت شهری، برنامه ریزی محیط زیست.

هزینه تحصیل در این دانشگاه ها از 5000 تا 50.000 دلار در سال می‌باشد. با توجه به این ارقام هزینه تحصیل در دانشگاه های آمریکا بالا بوده و گاها دانشجویان با بدهی فارغ التحصیل می شوند. هزینه زندگی در آمریکا به طور میانگین ماهیانه مبلغی حدود 1000 تا 2000 دلار در ماه و هزینه اجاره بها به طور میانگین 700 دلار در ماه می‌باشد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : Tanin

Tanin

مدیر بازنشسته آواتار
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2021-01-07
نوشته‌ها
1,815
لایک‌ها
8,602
امتیازها
63
محل سکونت
خونمون=)
کیف پول من
3,202
Points
0

شهر سازی در کشور ژاپن​

رشته معتبر شهرسازی در دانشگاه های دولتی و غیر دولتی ژاپن تدریس می شوند و طبق تحقیقات انجام‌گرفته کیفیت آموزش در دانشگاه های کشور ژاپن بسیار بالا می‌باشد.

دوره تحصیلی رشته مهندسی شهرسازی در دانشگاه های ژاپن با دوره چهار ساله کارشناسی شروع می‌گردند. فارغ التحصیلان در صورت تمایل ،در دوره یک تا دو ساله مقطع کارشناسی ارشد به ادامه تحصیل می‌پردازند

  • دانشگاه توکیو ژاپن
دانشگاه توکیو به عنوان یک دانشگاه پژوهشی در این کشور شناخته شده است که تحصیل در رشته شهرسازی و رشته های مرتبط با آن در ژاپن بسیار مورد حمایت می‌باشد. این دانشگاه دارای ۱۰ دانشکده با بیش از ۳۰ هزار دانشجو داخلی و بین المللی می‌باشد.

  • دانشگاه ناگویا ژاپن
دانشگاه ناگویا ژاپن یکی دیگر از دانشگاه های ملی این کشور بوده و از بهترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل در رشته شهرسازی ژاپن است.

این دانشگاه دارای افتخارات فراوانی در زمینه رشته های مهندسی راه و ساختمان و شهر سازی می باشد، و به عنوان سومین موسسه آموزش عالی در کشور ژاپن شناخته می‌شود.

تا به امروز بیش از ۱۷ هزار دانشجو در مقاطع مختلف کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه در حال تحصیل هستند. هزینه زندگی در کشور ژاپن ماهیانه حدود 88 هزار ین می‌باشد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : Tanin

Tanin

مدیر بازنشسته آواتار
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2021-01-07
نوشته‌ها
1,815
لایک‌ها
8,602
امتیازها
63
محل سکونت
خونمون=)
کیف پول من
3,202
Points
0

شهرسازی در کشور هلند​

اگر شما جزو دانشجویانی می باشید که می خواهد بعد از تحصیل خود سریع وارد بازار کار شود یا در کنار تحصیل، مشغول به کار گردد، انتخاب کشور هلند به عنوان مقصد، بسیار مناسب می باشد. چرا که

دانشگاه های این کشور با توجه به رشته هایی که ارائه می دهند آینده ی شغلی بسیار خوبی را برای فارغ التحصیلان به ارمغان می‌آورند.

رشته شهر سازی به عنوان یکی از رشته های تاپ دانشگاه های کشور هلند به شمار می آید که با توجه به اینکه نظام تحصیلی کشور هلند بر مبنای استعداد دانش آموزان بنیان شده است و از این رو تلاش بر این است که افراد در حیطه استعداد و توانایی خود مشغول به کار شوند؛ بر همین اساس نظام تحصیلی و آموزشی کشور هلند بر اساس رتبه بندی سازمان جهانی در رتبه نهم قرار دارد.

تحصیل در کشور هلند بدین صورت است که دانش آموزان از سن ۵ سالگی برای تحصیل به مدرسه می روند و این روال تا 18 سالگی ادامه می یابد. دانش آموزانی که این دوره را با موفقیت پشت سر بگذارند در پایان به آنها مدرک دیپلم در سطوح VWO، HAVO و MBO تعلق می‌گیرد.

هزینه تحصیل در مدارس دولتی هلند بر پایه ی بودجه ی دولتی می باشد اما مدارس خصوصی از این مورد استثنا بوده و دانش آموزان می‌بایست برای تحصیل در این مدارس شهریه پرداخت کنند.

ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در رشته شهر سازی در کشور هلند در سه مقطع لیسانس (۲۴۰ واحد در طی ۴ سال تحصیلی)، فوق لیسانس (۶۰ تا ۱۲۰ واحد) و دکتری (۱۲۰ واحد ) ارائه می شود. بالطبع هزینه تحصیل در هر کدام از این مقاطع نیز متفاوت خواهد بود.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : Tanin
بالا