• خرید مجموعه داستان های درماندگان ژانر تراژدی و اجتماعی به قلم احمد آذربخش برای خرید کلیک کنید
  • دیو، دیو است؛ انسان، انسان. هاله‌های خاکستری از میان می‌روند؛ این‌جا یا فرشته‌ای و یا شیطان. رمان دیوهای بیگانه اثر آیناز تابش کلیک کنید
  • رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید

معرفی ورزش باراسل

  • نویسنده موضوع ParadoX
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 3
  • بازدیدها 1K
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

ParadoX

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-12-27
نوشته‌ها
73
لایک‌ها
14,995
امتیازها
0
کیف پول من
211
Points
0
باراسل یکی از ورزش‌های جدید و تازه‌ای است که هر روز مخاطبان و طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. باراسل جزو ورزش‌هایی است که کاملا علمی و جذاب است و بدون داشتن آمادگی کامل بدنی، نمی‌توانید این ورزش را انجام بدهید. برای آشنا شدن با ورزش باراسل، فواید و ویژگی‌های این ورزش، حتما ادامه این مطلب را بخوانید.

ورزش باراسل چیست؟
باراسل یک ورزش فرانسوی است که از دو کلمه بارا به معنی میله و سل به معنی زمین تشکیل شده. هدف این ورزش منتقل کردن تمرین‌ها و حرکات باله از حالت ایستاده به روی زمین و حالت افقی است. در حقیقت این ورزش، انجام حرکات باله روی زمین و در حالت نشسته است. حرکات این ورزش از نوع قدرت و کششی بوده و تاثیر بسیار زیادی روی عضلات نزدیک کننده و دور کننده ران دارد. این تاثیر باعث لاغری شکم، پهلو و پا می‌شود و زیبایی خاصی به اندام‌های پایین تنه ب*دن می‌دهد.
2jvs_.jpeg-.jpg
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

ParadoX

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-12-27
نوشته‌ها
73
لایک‌ها
14,995
امتیازها
0
کیف پول من
211
Points
0
فواید باراسل
باراسل فواید زیادی در جهت تناسب اندام، لاغری و چربی سوزی دارد. با هر جلسه از این ورزش می‌توانید بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ کالری بسوزانید. توجه داشته باشید که اکثر این چربی سوزی در ناحیه مرکزی ب*دن مانند شکم، پهلوها و ران انجام می‌شود و باعث کاهش سایز شما می‌شود. علاوه بر این کمک به ضربان قلب با هدف سلامتی قلب و عروق و همین‌طور جلوگیری از پوکی استخوان و ایجاد آرامش از دیگر فواید ورزش باراسل است.

علاوه بر تمام این‌ها ورزش باراوسل می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای فیزیوتراپی هم باشد. انجام ورزش باراوسل می‌تواند درد را در برخی از نواحی ب*دن از بین ببرد. نواحی که این ورزش می‌تواند به کاهش درد آن کمک کن شامل شانه، گر*دن، کمر، زانو و ستون فقرات است.
r3f0_barre-au-sol-02.jpg



باراسل یا پیلاتس؟ کدام بهتر است؟
پیلاتس و بارسل هر دو از ورزشی به حساب می‌آیند که سبکی قدرتی و کششی دارند. تفاوت اصلی در سنگینی حرکات این دو ورزش و تمرکز آن‌ها دارد. حرکات ورزش باراسل بسیار سنگین‌تر و پرتعدادتر از تمرینات پیلاتس است. تمرکز اصلی باراوسل روی پهلو‌ها، شکم و ران است عضلات این ناحیه را به خوبی تقویت می‌کند. اگر دوست دارید که عضلاتی قوی و کشیده و در این نواحی از ب*دن داشته باشید، حتما ورزش باراسل را انتخاب کنید. در صورتی که تمرکز ورزش پیلاتس روی تقویت ستون فقرات ب*دن و افزایش قدرت عمومی ب*دن است. به همین دلیل تمرینات این ورزش بسیار سبک‌تر از باراسل است. همچنین باراسل برای کسانی که قصد شروع ورزش را دارند خوب نیست و قدرت بدنی بسیار بالایی را طلب می‌کند. در حالی که پیلاتس می‌تواند ورزشی بسیار خوب و سبک برای شروع ورزش باشد.
nmd5_barre-au-sol-01.jpg
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

ParadoX

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-12-27
نوشته‌ها
73
لایک‌ها
14,995
امتیازها
0
کیف پول من
211
Points
0
ورزش باراسل در خانه
کسانی که به دنبال تناسب اندام در خانه هستند، می‌توانند روی ورزش باراسل حساب ویژه‌ای باز کنند. انجام ورزش باراسل در خانه به راحتی امکان پذیر است. به شرطی که شما با اصول آن آشنا باشید و تکنیک‌های این ورزش را قبلا یاد گرفته باشید. انجام ورزش باراسل در خانه می‌تواند آناتومی ب*دن شما را جذاب‌تر کند. با انجام این ورزش می‌توانید علاوه بر تسکین دردهای عضلانی، حالات بد ب*دن خود را تصحیح کنید.



اصطلاحات ورزش باراسل
هر ورزشی اصطلاحات مخصوص به خود را دارد. ورزش باراسل هم به همین صورت است. شما اگر قصد دارید این ورزش را در خانه انجام دهید، حتما باید با اصطلاحات ورزش باراسل آشنا باشید. در این بخش قصد دارید شما را بخش مهمی از اصطلاحات ورزش باراسل آشنا کنیم.

Passé: در اجرای صحیح حرکت پسته باید زانو ها کاملاً به پهلو و به سمت بیرون چرخش داشته باشد.

Plié: در این حرکت زانوها خم و پاها در حالت پوینت و پشت و کمر باید کاملا صاف باشد.

Battement: در این حرکت پا به صورت کاملا منقبض و کشیده هستند. این حرکت باید بدون خم شدن زانوهایتان انجام شود. پاها باید از جهت استخوان لگن به بالا و پایین حرکت کنند.

Flex point: این اصطلاح ورزش باراسل مربوط به انگشت‌ها و روی پاها و مچ پا می‌شود. به ترتیبی که در حالت فلکس روی پا با ساق پا زاویه ۹۰ درجه می‌سازند و در حالت پوینت دقیقا تلاش می‌کنیم تا با کشیدن انگشتان پا به جلو این زاویه را به صفر برسانیم.
26jo_.jpeg-.jpg

3zl6_images.jpeg.jpg
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

ParadoX

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-12-27
نوشته‌ها
73
لایک‌ها
14,995
امتیازها
0
کیف پول من
211
Points
0
آیا میدانید فرق ر*ق*ص باله با باراسل چیست؟
در حقیقت باراسل انتقال بخشی از تمرینات و حرکات ر*ق*ص باله از حالت ایستاده به حالت خوابیده است.
در رشته باراسل برخلاف ر*ق*ص باله تمام حرکات بر روی زمین و به صورت خوابیده انجام می‌شوند.
Barre به معنای میله و sol به معنای زمین است .
ترکیب این دو کلمه با هم می شود باراسل به معنای از میله به زمین!
ر*اب*طه عضلات با باراسل چیست؟
باراسل ورزشی‌ است بسیار قدرتی کششی و استقامتی.
باراسل به صورت مداوم بر روی عضلات نزدیک شونده و دور شونده ران ها کار می کند.

تمام حرکات در ورزش باراسل به صورت گروهی و هماهنگ انجام می شنود.
همراهی این ورزش با موزیک های زیبای فرانسوی جذابیت باراسل را دوچندان می کند.

قطعاً داشتن بدنی کشیده، کمری باریک و پاهایی خوش فرم و جذاب رویای همه زنان است.
باید بگویم که با باراسل به این رویا خواهید رسید .
باراسل به شما یاد می دهد که با کنترل تنفس ، دم و بازدم و همچنین تمرکز بر روی ناحیه میانی بدنتان درک صحیح و درستی از ب*دن و مکانیسم‌های آن پیدا کنید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
بالا