• خرید مجموعه داستان های درماندگان ژانر تراژدی و اجتماعی به قلم احمد آذربخش برای خرید کلیک کنید
  • دیو، دیو است؛ انسان، انسان. هاله‌های خاکستری از میان می‌روند؛ این‌جا یا فرشته‌ای و یا شیطان. رمان دیوهای بیگانه اثر آیناز تابش کلیک کنید
  • رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید

ر*اب*طه ستاره فوتبال با خانمی که اسمش را تتو کرده بود به هم خورد.

  • نویسنده موضوع Diyar♡
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 1
  • بازدیدها 161
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Diyar♡

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-14
نوشته‌ها
3,012
لایک‌ها
7,943
امتیازها
243
محل سکونت
از دیار خیال
کیف پول من
19,606
Points
1,627
زندگی شخصی مدافع بایرن‌مونیخ این روزها حسابی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخد. ژروم بواتنگ مدافع ۳۲ ساله آلمانی اسیر حواشی ارتباطات عاطفی‌اش شده و حالا به مسیری می‌رود که همه جزئیات زندگی‌اش برملا شده است.
ستاره‌ای که تنها شد
معمولاً کم پیش می‌آید که یک بازیکن تاپ فوتبال بخواهد در زندگی شخصی‌اش طوری عمل کند که سهمش تنهایی باشد. در حال حاضر بواتنگ همان گزینه است که با یک اشتباه زندگی عاشقانه خود را به نابودی برد و حالا باید برای مدتی تنهایی را تجربه کند.
از ربکا به کاسیا
ر*اب*طه طولانی‌مدت و سراسر عاشقانه شماره ۱۷ بایرن‌مونیخ با همسرش ربکا سیلورا خوب و منطقی پیش می‌رفت و دوطرف همدیگر را تا حد زیادی دوست داشتند. تا اینکه سر و کله کاسیا لنهاردت پیدا شد. مدلی که کم‌کم خودش را وارد زندگی این زوج کرد و بعد از مدتی ر*اب*طه عاطفی میان او و ژروم برقرار شد.
جدایی ربکا
ربکا وقتی متوجه خیانت بواتنگ شد با سروصدای فراوان از زندگی او بیرون رفت. انتشار پست و استوری علیه شماره ۱۷ بایرن و کاسیا و همچنین افشای چت‌های خصوصی این دو نفر باعث شد چندی پیش فضای رسانه‌ای تحت تأثیر این حواشی قرار بگیرد. ربکا مدعی شد کاسیا با زیرکی خودش را به ژروم چسبانده و همه کارهایی که او برای نامزدش می‌کرده را تقلید کرده و جایش را گرفته است. البته کاسیا هم با انتشار پستی به ربکا دلداری داد و ضمن ابراز همدردی با او عنوان کرد چنین تفکری اشتباه است!
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : Diyar♡

Diyar♡

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-14
نوشته‌ها
3,012
لایک‌ها
7,943
امتیازها
243
محل سکونت
از دیار خیال
کیف پول من
19,606
Points
1,627
۱۵ ماه با کاسیا
اخیراً رسانه بیلد آلمان کشف کرده از مدت زمان علاقه میان کاسیا و ژروم ۱۵ ماه می‌گذرد و این خیانت مدافع بایرن به نامزدش را ثابت می‌کند. ر*اب*طه‌ای بسیار خوب و هدف‌دار که به نظر می‌رسید قرار است بیشتر از اینها ادامه پیدا کند اما جدایی غیرمنتظره‌ای که اخیراً به وجود آمد همه را شوکه کرد.
تصادف عامل دعوا
۵ ژانویه کاسیا با ماشین بواتنگ تصادف می‌کند که این تصادف منجر به خسارت وارد شدن آن‌هم از نوع سنگین به ماشین می‌شود. پلیس هم در گزارشات خود رانندگی با مصرف ا*ل*ک*ل را برای کاسیا تأیید می‌کند تا اوضاع برای ژروم بیش از پیش بد شود. از طرفی علاقه ژروم به ماشینش هم باعث شد با کاسیا دعوا کند که نتیجه‌اش پایان ر*اب*طه این دو نفر بود.
بواتنگ شیطان است
کاسیا که ۲۵ سال بیشتر ندارد با انتشار استوری در اینستاگرام خود به بواتنگ حمله کرد و شخصیتش را زیر سؤال برد: «شیطان کارش را خوب انجام داد! من ر*اب*طه‌ام را به‌خاطر دروغ‌ها و عدم ثبات شخصیتی بواتنگ تمام کردم. برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.»
بواتنگ: کاسیا ر*اب*طه‌ام با ربکا را خ*را*ب کرد
بواتنگ که دیگر همه‌چیز را رسانه‌ای شده دید هم در این خصوص استوری گذاشت و هم اینکه با رسانه‌ها صحبت کرد؛ «همان‌طور که می‌دانید من ر*اب*طه‌ام را با کاسیا تمام کردم. از الان ما راه جدای خودمان را می‌رویم. این برای من و خانواده‌ام تصمیم درستی است. من از هرکس که دلش را شکستم به‌ویژه همسر سابقم و فرزندم عذرخواهی می‌کنم. یک مرد باید مسئولیت اعمالش را بپذیرد و من خوشحالم که در مسیر رضایت خانواده‌ام گام برمی‌دارم. برای کاسیا هم آرزوی موفقیت می‌کنم.» ژروم جایی دیگر به بیلد گفته بود: «کاسیا با آمدن به زندگی من ر*اب*طه‌ام با ربکا را خ*را*ب کرد. بنابراین من تصمیم گرفتم با کاسیا بمانم و ر*اب*طه‌مان را بسازیم.»

تتوی بواتنگ، دردسر کاسیا
این ر*اب*طه‌ای که امروز به انتها رسیده آنقدر عاشقانه بود که دو طرف کارهای زیادی برایش انجام دادند. به خصوص کاسیا که نام ژروم را تتو کرده بود تا میزان عشقش به بازیکن بایرن را نشان دهد. عکس‌های دونفره این دو در صفحات‌شان هم به وفور یافت می‌شد که اکنون آن را پاک کردند. حالا این تتو از بواتنگ برای کاسیا به یادگار مانده که معلوم نیست پاکش خواهد کرد یا خیر!
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : Diyar♡
بالا