• خرید مجموعه داستان های درماندگان ژانر تراژدی و اجتماعی به قلم احمد آذربخش برای خرید کلیک کنید
  • دیو، دیو است؛ انسان، انسان. هاله‌های خاکستری از میان می‌روند؛ این‌جا یا فرشته‌ای و یا شیطان. رمان دیوهای بیگانه اثر آیناز تابش کلیک کنید
  • رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید

علی نعمتی جدیدترین گزینه یحیی برای پرسپولیس

  • نویسنده موضوع Ghasam.H
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 1
  • بازدیدها 322
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Ghasam.H

سرپرست بازنشسته بخش عکس
داستان‌نویس
مجله نویس
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-08-11
نوشته‌ها
5,345
لایک‌ها
26,746
امتیازها
168
محل سکونت
جایی میون خلسه‌ی مستور:)
کیف پول من
22,912
Points
251
یحیی گل محمدی بعد از جذب مهدی ترابی حالا جذب یک مدافع میانی را به عنوان مهم‌ترین هدف دنبال می‌کند و البته تا الان توفیقی در این خصوص نداشته است. حدود یک هفته پیش بود که رسانه‌ها خبر دادند گل‌محمدی به غیر از ایمان سلیمی مدافع سابق تراکتور دو گزینه دیگر هم دارد، که یکی علیرضا ابراهیمی از گل گهر و دیگری فرشاد فرجی از شهرخودرو که البته این دومی در شروع فصل هم گزینه یحیی بود و حتی خودش در آن مقطع گفت رضایتنامه‌اش را از شهرخودرو می‌گیرد، اما خبری از او نشد.


چند روز قبل هم ایمان سلیمی یکی دیگر از گزینه‌های مد نظر یحیی به لیگ اسلواکی رفت تا یحیی قید این بازیکن را هم بزند. در حال حاضر، گزینه فعلی کادر فنی پرسپولیس برای تقویت مرکز خط دفاع در زمستان علی نعمتی مدافع حال حاضر شهرخودرو است. این بازیکن که در شهرخودرو شاگرد یحیی بوده ارتباط بسیار خوبی با او و دستیارانش دارد. نعمتی یکی از بازیکنانی است که یحیی به خاطر سرعت بالایش اعتقاد ویژه‌ای به این او دارد، اما بعید است باشگاه شهرخودرو با شرایط متزلزلی که در جدول دارد رضایتنامه این بازیکن را برای پرسپولیس صادر کند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : Ghasam.H

Ghasam.H

سرپرست بازنشسته بخش عکس
داستان‌نویس
مجله نویس
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-08-11
نوشته‌ها
5,345
لایک‌ها
26,746
امتیازها
168
محل سکونت
جایی میون خلسه‌ی مستور:)
کیف پول من
22,912
Points
251
باشگاه مشهدی همین الان با پرسپولیس در چالش مالی بزرگی است ضمن اینکه نعمتی یکی از بازیکنان اصلی و ستون‌های این تیم به حساب می‌آید و اگر رحمتی راضی به از دست دادن او شود باشگاهش برای رضایتنامه این بازیکن مبلغ گزافی تعیین خواهد کرد که از نظر پرسپولیس غیرمعقول به نظر برسد و قید جذب او را هم بزند. نعمتی در زمان حضور برانکو هم گزینه حضور در پرسپولیس بود، اما این انتقال در آن زمان با مخالفت شهرخودرو عملی نشد.


یحیی که از ابتدای فصل و پس از جدایی شجاع خلیل زاده به دنبال بازیکن جایگزین در این پست است، اما تا الان موفق به جذب بازیکن مدنظر خود نشده است و باید به انتظار نشست و دید که آیا شهرخودرو با انتقال نعمتی به پرسپولیس موافقت می‌کند یا نه.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : Ghasam.H
بالا