• خرید مجموعه داستان های درماندگان ژانر تراژدی و اجتماعی به قلم احمد آذربخش برای خرید کلیک کنید
  • دیو، دیو است؛ انسان، انسان. هاله‌های خاکستری از میان می‌روند؛ این‌جا یا فرشته‌ای و یا شیطان. رمان دیوهای بیگانه اثر آیناز تابش کلیک کنید
  • رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید

تاتنهام – لیورپول‌؛ بازگشت به کورس قهرمانی

  • نویسنده موضوع Diyar♡
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 1
  • بازدیدها 150
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Diyar♡

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-14
نوشته‌ها
3,012
لایک‌ها
7,943
امتیازها
243
محل سکونت
از دیار خیال
کیف پول من
19,606
Points
1,627
امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس، مارتین اتکینسون سوت دیداری حساس را به صدا درخواهد آورد. لیورپول در پی جبران ناکامی‌های اخیر است و تاتنهام می‌خواهد به جمع مدعیان قهرمانی برگردد.
تاتنهام‌؛ از قرمزها جلو بزن
چند هفته صدرنشینی و حضور در رده‌های بالایی جدول باعث شد تاتنهام را مدعی قهرمانی بدانیم، ولی این تیم هنوز پر از نوسان است و از روزهای پرهیاهوی ابتدای فصل فاصله گرفته. اسپرزِ ژوزه مورینیو از اواسط دسامبر نتایج خوبی نگرفته و در ۷ بازی اخیرش ۲ شکست و ۳ تساوی داشته. البته از ژانویه وضعیت کمی بهتر شده و حالا آقای‌خاص امیدوار است با تلافی باخت حدود ۴۰ روز پیش مقابل لیورپول از این رقیب جلو بزند. پیروزی در این بازی می‌تواند تاتنهام را به کورس قهرمانی بازگرداند. از طرفی ۵ بازی متوالی است که در لیگ به لیورپول می‌بازند و نمی‌خواهند رکورد منفی دبل شدن در ۳ فصل متوالی را برابر تیم کلوپ تجریه کنند.
لیورپول‌؛ لندن شهر خوشبختی
سابقه لیورپول در لندن و رویارویی‌شان مقابل تاتنهام نشان می‌دهد پایتخت انگلیس برای تیم یورگن کلوپ شهر خوشبختی است. در روزهای میانی ماه دسامبر در ۲ بازی متوالی در لندن مقابل تاتنهام و کریستال‌پالاس پیروز شدند و عجیب است که حالا نزدیک به ۴۰ روز می‌شود که لیورپول برد نداشته. در واقع بعد از روزهای خوب لندن نبرده‌اند. کابوس این روزهای لیورپول با پاره شدن نوار شکست‌ناپذیری در آنفیلد تکمیل شد. ۵ بازی است لیورپول نبرده و ۴ بازی کامل است که گل نزده. ۵ بازی آخرش شان مقابل تاتنهام را برده‌اند و حالا امیدوارند حریف محبوب‌شان آنها را از روزهای تلخ دور کند. لیورپول نیاز به برد این بازی دارد، مثل یک فینال حساس و شاید مثل همان فینال لیگ قهرمانان اروپای ۲ فصل پیش.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : Diyar♡

Diyar♡

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-14
نوشته‌ها
3,012
لایک‌ها
7,943
امتیازها
243
محل سکونت
از دیار خیال
کیف پول من
19,606
Points
1,627
آخرین جدال
دیدار رفت این فصل لیگ برتر را در دسامبر ۲۰۲۰ لیورپول ۲ بر یک از تاتنهام برد. صلاح و فیرمینو برای لیورپول و سون برای تاتنهام گل زدند.
آمار بازی
۵۷) در ۵۷ بازی لیگ برتری بین تاتنهام و لیورپول، لندنی‌ها ۱۴ برد داشته‌اند و دو برابر آنها یعنی ۲۸ مرتبه لیورپول پیروز شده. ۱۵ بازی هم مساوی شده است.
۵) لیورپول در ۵ بازی متوالی لیگ برتر موفق شده تاتنهام را شکست دهد و امیدوار است طلسم پیروز نشدنش در لیگ برتر هم در این بازی بشکند.
۳) لیورپول می‌تواند برای نخستین مرتبه در تاریخ ۳ فصل متوالی مقابل تاتنهام دبل کند.
۱۲) فقط منچسترسیتی بیشتر از تاتنهام گل نخست را در این فصل زده است. البته اسپرز در این ۱۲ بازی ۵ مرتبه برد را از دست داده و به تساوی رسیده.
۴) هری کین به زدن گل در چهارمین بازی متوالی می‌اندیشد. اگر به لیورپول گل بزند از ژانویه ۲۰۱۹ به بعد اولین مرتبه است که در ۴ بازی متوالی گلزنی می‌کند.
۴) روبرتو فیرمینو در ۴ بازی از ۵ بازی اخیر لیورپول مقابل تاتنهام گل زده است. گل برتری قرمزها در ۲ بازی اخیر را او زده.
۲) تاتنهام این فصل ۲ شکست خانگی مقابل اورتون و لسترسیتی داشته. تنها باخت خارج‌ازخانه‌شان مقابل لیورپول بوده.
مصدومان و محرومان
جیووانی لوسلسو قطعاً به نبرد با لیورپول نخواهد رسید. دله اَلی، مت دوهرتی و بن دیویس دیگر مصدومان تاتنهام هستند که شاید بتوانند بازی کنند. ویرجیل فان‌دایک، جو گومز، نبی کیت و دیوگو ژوتا آسیب‌دیده‌های طولانی‌مدت لیورپول هستند. کاپیتان جردن هندرسون هم شاید به دیدارِ لندن نرسد.
ترکیب احتمالی دو تیم
تاتنهام:
لوریس، اوریه، رودون، دایر، رگیلون، هویبیرگ، وینکس، برخواین، اندومبله، سون و کین
لیورپول: آلیسون، آرنولد، ماتیپ، فابینیو، رابرتسون، شکیری، تیاگو، واینالدوم، صلاح، مانه و فیرمینو
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : Diyar♡
بالا