• خرید مجموعه داستان های درماندگان ژانر تراژدی و اجتماعی به قلم احمد آذربخش برای خرید کلیک کنید
  • دیو، دیو است؛ انسان، انسان. هاله‌های خاکستری از میان می‌روند؛ این‌جا یا فرشته‌ای و یا شیطان. رمان دیوهای بیگانه اثر آیناز تابش کلیک کنید
  • رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید

منچستریونایتد – لیورپول؛ دربی شادها و غم‌زده‌ها

  • نویسنده موضوع Diyar♡
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 2
  • بازدیدها 147
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Diyar♡

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-14
نوشته‌ها
3,012
لایک‌ها
7,943
امتیازها
243
محل سکونت
از دیار خیال
کیف پول من
19,606
Points
1,627
در دور چهارم جام‌حذفی انگلیس، امشب از ساعت ۲۰:۳۰ به فاصله یک هفته از نبرد قبلی، منچستریونایتد و لیورپول به مصاف هم خواهند رفت. دربی شمال غرب انگلیس این مرتبه در اولدترافورد برگزار خواهد شد، در حالی که شیاطین‌سرخ حال و روز خوبی دارند و قرمزهای مرسی‌ساید ناامیدتر از همیشه هستند.
منچستریونایتد؛ روزهای رؤیایی
از دسامبر ۲۰۱۸ که اوله‌گنار سولشائر سرمربی تیم محبوبش شد، هیچ‌گاه روزهای به این خوبی را به یاد نمی‌آورد. بارها در آستانه برکناری قرار گرفته بود و اگر مدیران باشگاه عجله می‌کردند، شاید این روزها را نمی‌دیدند.
اوله شایستگی‌اش را نشان داده و حالا منچستریونایتد هرطور که شده یک مدعی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و دیگر تورنمنت‌هاست.
در واقع شیاطین‌سرخ شخصیت یک تیم برنده را پیدا کرده‌اند.
چند روز پیش یک امتیاز مهم در آنفیلد از لیورپول گرفتند که باعث شد صدر جدول را حفظ کنند و حالا در پی حذف کردن رقیب دیرینه از جام حذفی هستند. اگر این اتفاق رخ بدهد، روزهای شیاطین‌سرخ رؤیایی‌تر هم خواهد شد.
با وجود سبقت گرفتن از لیورپول، ۵ بازی آخرشان را از این تیم نبرده‌اند و تشنه پیروزی هستند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : Diyar♡

Diyar♡

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-14
نوشته‌ها
3,012
لایک‌ها
7,943
امتیازها
243
محل سکونت
از دیار خیال
کیف پول من
19,606
Points
1,627
لیورپول؛ این فشار لعنتی
چه می‌کنی لیورپول؟! فکرش را هم نمی‌توانستیم بکنیم لیورپول که در خط دفاعی با آسیب‌دیدگی پرتعداد بازیکنانش مشکل داشت، حالا گل‌نزن شده باشد.
در واقع یورگن کلوپ ضربه را از جایی خورده که تصور نمی‌کرد. از لحاظ روحی بازیکنان لیورپول به هم ریخته‌اند و گل نزدن در ۴ بازی لیگ برتری فشار زیادی را به آن‌ها وارد کرده است. از وقتی کلوپ به لیورپول آمد در رقابت‌های حذفی کمتر دیدیم که تیم اصلی‌اش را به میدان بفرستد و بازی‌ها را خیلی جدی بگیرد.
با این حال این مرتبه نیاز است که مقابل رقیب دیرینه پیروز شوند و قید بازی دادن به بازیکنان جوان را خواهد زد. لیورپول امشب یا می‌برد و به سمت فرار از بحران می‌رود، یا می‌بازد و وضعیتش از این هم خ*را*ب‌تر خواهد شد! مساوی در کار نیست.
آخرین جدال
یک‌شنبه هفته پیش نبرد لیورپول و منچستریونایتد در دیداری از لیگ برتر انگلیس که خیلی هم جذاب نبود با تساوی بدون‌گل خاتمه پیدا کرد.
آمار بازی
۲۰۵) تاریخ نبردهای لیورپول و منچستریونایتد طولانی است. ۲۰۵ مرتبه به مصاف هم رفته‌اند که سهم لیورپول ۶۷ برد و سهم منچستریونایتد ۸۰ برد بوده. ۵۸ بازی هم مساوی شده است.
۱۷) در تاریخ جام حذفی انگلیس، منچستریونایتد و لیورپول ۱۷ مرتبه به مصاف هم رفته‌اند. منچستری‌ها ۹ برد و لیورپولی‌ها ۴ برد داشته‌اند و ۴ بازی هم مساوی شده است.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : Diyar♡

Diyar♡

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-14
نوشته‌ها
3,012
لایک‌ها
7,943
امتیازها
243
محل سکونت
از دیار خیال
کیف پول من
19,606
Points
1,627
) ۱۱ سال پیش و به طور دقیق ۲۸ ژانویه ۲۰۱۲، آخرین نبرد دو تیم در جام حذفی برگزار شد. آن بازی را لیورپول ۲ بر یک از منچستریونایتد برد. آن بازی هم مثل بازی امشب در دور چهارم تورنمنت بود. لیورپول آن فصل تا فینال پیش رفت و فینال را به چلسی باخت.
۵) لیورپول در ۵ دیدار اخیر مقابل منچستریونایتد شکست نخورده است. ۲ برد و ۳ تساوی برای‌شان در این بازی‌ها ثبت شده.
۲) از آخرین برد منچستریونایتد مقابل لیورپول ۲ سال و ۱۰ ماه می‌گذرد. ۱۷ مارس ۲۰۱۸ در اولدترافورد، شیاطین‌سرخ ۲ بر یک برنده شدند.
۱۲) منچستریونایتد دومین تیم پرافتخار جام حذفی انگلیس است. شیاطین‌سرخ ۱۲ مرتبه قهرمان شده‌اند و پشت سر آرسنال با ۱۴ قهرمانی قرار دارند.
۱۵) از آخرین قهرمانی لیورپول در جام حذفی انگلیس ۱۵ سال می‌گذرد. قرمزهای مرسی‌ساید ۷ مرتبه قهرمان شده‌اند.
۲) فینال جام حذفی انگلیس ۲ مرتبه بین منچستریونایتد و لیورپول برگزار شده که شیاطین‌سرخ با برتری در سال‌های ۱۹۷۷ و ۱۹۹۶ هردو جام را از لیورپول گرفته‌اند.
۴۳۸) لیورپول ۴۳۸ دقیقه است در لیگ برتر گل نزده. ۴ بازی متوالی گل نزده‌اند که بدترین عملکرد در دوران حضور یورگن کلوپ است. البته در این بین ۲۰ روز پیش به استون‌ویلا در جام‌حذفی ۴ گل زدند.
مصدومان و محرومان
فیل جونز، مارکوس روخو و براندون راجرز مصدومان منچستریونایتد هستند که بود و نبودشان خیلی فرقی نمی‌کرد. ویرجیل فان‌دایک، جو گومز، نبی کیتا و دیوگو ژوتا مصدومان لیورپول هستند که نبودشان قرمزها را به دردسر انداخته است. البته شاید جردن هندرسون هم به این بازی نرسد.
ترکیب احتمالی دو تیم
منچستریونایتد: هندرسون، وان‌بیساکا، مگوایر، تلس، مک‌تامینی، ماتیچ، پوگبا، فرناندس، رشفورد و کاوانی
لیورپول: آلیسون، ویلیامز، ماتیپ، فابینیو، رابرتسون، میلنر، هندرسون، جونز، صلاح، مینامینو و فیرمینو
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : Diyar♡
بالا