• خرید مجموعه داستان های درماندگان ژانر تراژدی و اجتماعی به قلم احمد آذربخش برای خرید کلیک کنید
  • دیو، دیو است؛ انسان، انسان. هاله‌های خاکستری از میان می‌روند؛ این‌جا یا فرشته‌ای و یا شیطان. رمان دیوهای بیگانه اثر آیناز تابش کلیک کنید
  • رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید

تلاش می‌کنیم چند بازی مهم را برای تیم‌ ملی بانوان تدارک ببینیم

  • نویسنده موضوع Ghasam.H
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 148
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Ghasam.H

سرپرست بازنشسته بخش عکس
داستان‌نویس
مجله نویس
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-08-11
نوشته‌ها
5,345
لایک‌ها
26,746
امتیازها
168
محل سکونت
جایی میون خلسه‌ی مستور:)
کیف پول من
22,912
Points
251
سرمربی تیم‌ ملی تنیس‌ روی میز بانوان گفت: مسابقات امسال از نظر فنی سطح بالایی دارد.




حمیده ایرانمنش، سرمربی تیم‌ ملی تنیس روی میز بانوان، درباره برنامه‌های تیم‌ ملی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک توکیو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: با توجه به اینکه از قبل پیش‌بینی شده بود ممکن است در اسفند مسابقات گزینشی آسیایی و یا حتی جهانی را داشته باشیم بنابراین تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی لازم را انجام داده بودیم. البته امیدوارم واقعا مسابقات در قطر برگزار شود. فعلا از 18 دی استارت تمرینات را زدیم و قطعا این اردوها تا زمان اعزام به مسابقات به صورت ممتد ادامه خواهد داشت.
او افزود: مسابقات لیگ هم در جریان است یعنی دور رفت برگزار شده و دور برگشت هم احتمالا از 13 بهمن از سر گرفته خواهد شد. مسابقات امسال از نظر فنی سطح بالایی دارد چون به دلیل تعطیلات اخیر همه بازیکنان تشنه بازی و مسابقه دادن هستند. تعداد بازی‌ها کمتر شده و بنابراین هر یک بازی از اهمیت بالایی برخوردار است و این مسئله استرس و جذابیت بازی‌ها را دو چندان کرده است.
سرمربی تیم‌ ملی بانوان گفت: در این شرایط دشوار لیگ بهترین مسابقات برای حفظ آمادگی ملی‌پوشان است که خوشبختانه به خوبی هم در حال برگزاری است اما از آنجایی که مسابقات گزینشی آسیایی بهترین فرصت برای کسب سهمیه المپیک به شمار می‌رود در تلاشیم اگر شرایط مهیا شود پیش از حضور در این رویداد مهم چند بازی دیگر را در قطر داشته باشیم.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : Ghasam.H
بالا