• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان ترسناک.فانتزی.عاشقانه‌ مَسخِ لَطیف به قلم کوثر حمیدزاده کلیک کنید

اپلیکیشن angry birds

  • نویسنده موضوع yamaç
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 2
  • بازدیدها 177
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

yamaç

کاربر اخراج شده
کاربر اخراج شده
تاریخ ثبت‌نام
2020-12-18
نوشته‌ها
154
لایک‌ها
2,538
امتیازها
63
محل سکونت
همونجا
کیف پول من
0
Points
0
ae2a0eafd1170c6638405eecae194979.jpg

انگری بردز یا پرندگان خشمگین، نام یک بازی بسیار معروف است که در دورهای به شدت سر و صدا به راه انداخت. این بازی پس از مدت محدودی به سرعت توانست رکورد دانلود را میان بازی‌های دیگر بزند. استقبال از این بازی به اندازهای بود که پس از مدت محدودی عروسکها و اشیایی با طرح انگری بردز بازار را پر کرد و این برند به یکی از معروفترین برندهای دنیا تبدیل شد. در همهی کشورهای دنیا انگری بردز به یک اندازه رشد کرد و حال همه‌ی جهانیان با این آیکون آشنا هستند.

lg-b8ca23dacfeed78045481f28822b0d3e.jpg
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

yamaç

کاربر اخراج شده
کاربر اخراج شده
تاریخ ثبت‌نام
2020-12-18
نوشته‌ها
154
لایک‌ها
2,538
امتیازها
63
محل سکونت
همونجا
کیف پول من
0
Points
0
سبک بازی انگری بردز چیست؟
بازی انگری بردز بدلیل فضای کمدی‌ای که ایجاد می‌کند، برای مخاطبان چشم‌نواز است. برای مثال وقتی که موجودات کوچکی مثل پرندگان که در دنیای واقعی قدرت خاصی ندارند، به اندازهی چندین خوک قدرت پیدا می‌کنند، یک پارادوکس جذاب ایجاد می‌شود. در انگری بردز چندین نوع پرنده وجود دارد، که هر کدام دارای قدرت خاصی هستند و با شلیک درست آنها به سمت قفس خوک‌ها می‌توانید امتیاز کسب کنید. البته در طی سالها انگری بردز متوجه تغییراتی در سبک امتیاز دهی و نوع چیدمان بازی در هر ورژن شد که قابل بررسی است.

تاریخچه بازی انگری بردز
انگری بردز توسط شرکت راویو ساخته شد و شرکت چیلینگو آن را منتشر کرد. اعضای شرکت راویو متشکل از چهار نفر بود و هزینه‌ی ساخت این بازی مبلغی نزدیک به هفتاد هزار یورو برآورد شده است. انگری بردز یکی از رکورداران دانلود در جهان است چیزی در حدود یک میلیارد دانلود در جهان از این بازی شده است. این بازی خیلی زود راه خودش را به کنسول بازی‌ها پیدا کرد. در حال حاضر انگری بردز روی لپتاپ و کامپیوترهای شخصی، موبایل با سیستم عامل اندروید و آی او اس قابل نصب و بازی کردن است.

انگری بردز محصول کجاست؟
شرکت چیلینگو در سال ۲۰۰۹ انگری بردز را که یک بازی ویدئویی بود برای پلی استیشن همراه و ویندوز منتشر کرد. پس از زمان کوتاهی این بازی برای اپل نیز منتشر شد و طی چند روز چندین میلیون کپی از آن گرفته شد. طراحی بی‌نظیر این بازی و ریتم کمدیای که دارد مخاطبین را پای آن میخکوب می‌کند. چیزی که در اختیار هر بازیکن قرار می‌گیرد، یک تیرو کمان و تعدادی پرنده است که خوک‌هایی را باید نشانه بگیرد. پس از موفقیت این بازی، کمپانی چیلینگو، نسخه‌های متفاوت با یک تم موضوع خاص را برای مخاطبین عرضه کرد.

روند بازی انگری بردز
در بازی انگری بردز ده پرنده به نام‌های ماتیلدا، چاک، بلو، بمب، پرنده سبز، استلا، بلو و جول، پرنده‌ی نارنجی و ... و چندین خوک وجود دارد. داستان انگری بردز در واقع این است که این پرندگان در حال مراقبت از تخم‌هایشان هستند. اما پرندگان که حواسشان پرت پروانه‌ای می‌شود، خوکهای سبزی پیدا می‌شوند و تخم‌هایشان را می‌دزدند. در واقع خط اصلی داستان این است که طی این اتفاق پرندگان بسیار خشمگین می‌شوند و درصدد کشتن خوک‌ها برمی‌آیند. پرندگان خشمگینی که در بازی شخصیت اصلی را ایفا می‌کنند با وجود ظاهر منفی‌ای که دارند اما محبوبیت خاصی دارند و آن هم بخاطر هدف مثبتی که در پس ظاهر خشمگینشان نهفته است، می‌باشد.

انگری بردز رکوردار دانلود
انگری بردز یکی از بازی‌هایی بود که در کنار کلش آف کلنز، رکورد دانلود را در میان هوادارانش زد. محدودهی سنی افرادی که طرفدار انگری بردز هستند از کودک و نوجوان تا بزرگسال متنوع است. طرفداری از این بازی به اندازه‌ای است که پس از مدتی برند انگری بردز به یکی از برندهای موردعلاقه‌ی کودکان و نوجوانان تبدیل شد. این برند روی انواع لباس‌ها، لوازم تحریر، کفش و حتی لوازم بهداشتی و آشپزخانه کاربرد دارد. یکی از جذابیت های این بازی برای مخاطبینش طرح بصری جذاب آن است.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

yamaç

کاربر اخراج شده
کاربر اخراج شده
تاریخ ثبت‌نام
2020-12-18
نوشته‌ها
154
لایک‌ها
2,538
امتیازها
63
محل سکونت
همونجا
کیف پول من
0
Points
0
انگری بردز میان جوانان
یکی از رازهای موفقیت یک بازی سادگی و در عین حال قدرت سرگرم‌کنندگی‌ای است که باید داشته باشد. در بسیاری از موارد جوانان بدنبال بازی‌هایی هستند که پیچیدگیشان آنها را جذب کند و در موارد زیادی مردم بدنبال بازی‌هایی هستند که در هر شرایطی قابلیت بازی کردن را داشته باشند. مثلا بازیای مثل انگری بردز که نه چندان پیچیدگی دارد و آنقدر نیاز به تمرکز صد در صد ندارد قابلیت این را دارد که بازیکن در هر شرایطی آن را بازی کند. اما بسیاری از بازی‌ها از رسالتی که دارند دور می‌شوند و به قدری پیچیده می‌شوند که بازیکن دیگر رقبتی برای بازی کردن با آن را ندارد.

نکات بازی انگری بردز
انگری بردز برای بسیاری از بازیکنان در اواسط مسیر ممکن است خسته‌کننده به نظر برسد. برای بازی انگری بردز شما نیاز به زمان کافی دارید. در بازی‌های حرکتی که استرس بازیکن را بالا می‌برد خیلی اوقات بازیکنان خسته می‌شوند و برنده‌ی واقعی کسانی هستند که با استرس و خستگی بازی کنار بیایند و تا انتهای مسیر که باید تعداد مشخصی تخم مرغ طلایی بگیریم، صبر کنیم. از نکات دیگر این بازی تمرکز و جلوگیری از تکرار تعدادی زاویه است که قبلا امتحان شده است. با شناخت درست نسبت به کاربردی که هر پرنده دارد، میتوانیم بازی بهتری داشته باشیم.

علل محبوبیت بازی انگری بردز
اگر به بازی‌های موفق و پر دانلود نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که یکی از عوامل موفقیت آمیزی که هر بازی با خود دارد طراحی گرافیکی خاص و جذاب است. این موضوع به بازی انگری بردز نیز کمک کرده است. با وجود تعداد مشخصی پرنده، طراح با نگاه ریزبینانه‌اش هر پرنده را به یک شکل نقاشی کرده است. برای مثال انگری برد قرمز با انگری برد زرد از نظر قدرتی و شکل و شمایل باهم تفاوت دارند. این تفاوت ظاهری در نگاه اول شاید عامل جذابیت نباشد اما به مرور می‌تواند عامل بصری جذابی باشد.

بازتاب جهانی بازی انگری بردز
بازی انگری بردز در سرتاسر جهان طرفداران زیادی پیدا کرد. این بازی به قدری پرطرفدار شد که در برخی کشورها شروع به کپی برداری و ساختن نسخهی انگری بردز جدید کردند. برند انگری بردز خیلی زود یک برند جهانی شد و این پرندگان خشمگین توانستند جا پای اسپایدرمن، سوپرمن و بسیاری از شخصیت‌های اسطورهای بگذارند. همچنین شایعات زیادی مبنی بر ساختن انگری بردز با اهداف سیاسی و شخصی پخش شد و کشورهایی که در حال جنگ با یکدیگر بودند با سیاست مقابله درصدد چینش نوعی انگری بردز هدفمند برآمدند.

طراحی بازی انگری بردز
انگری بردز طراحی‌اش را بر مبنای کاراکترهای کمدی قرار داده است. شخصیت‌های پرندگان خشمگین شباهتی به پرنده‌ی واقعی ندارند. در این بازی شخصیت‌ها بصورت هدفمند در بازی قرار گرفته‌اند برای مثال خوک‌ها شخصیت‌های منفی این بازی هستند، بسیاری از شایعات مبنی بر این بود که یک یا چند نفر از طراحان این بازی مسلمان بوده‌اند و نگاه معناداری نسبت به خوک که یک حیوان نجس است داشته اند و در بسیاری موارد این شایعات رد شده‌اند. در هر صورت انتخاب پرنده و خوک بعنوان دو المان مشخص و مهم در بازی با یک سیاست خاص طراحی شده است که نیاز به پژوهش دقیق‌تری دارد.

مجموعه بازیهای انگری بردز
بازی انگری بردز تقریبا سه ماه یکبار با یک بروز رسانی جدید همراه است که در آنها با چند تفاوت همراه می‌شویم. پرندگان خشمگین، پرندگان خشمگین ریو، پرندگان خشمگین فصول، پرندگان خشمگین فضایی و پرندگان خشمگین جنگ ستارگان از سری بازی‌های پرندگان خشمگین است. یکی از جدیدترین بازی میان این مجموعه نیز خوک‌های بدجنس است. این بازی با چند المان ثابت اصل خودش را میان مجموعه بازی‌هایش حفظ کرده است و هر بار با یک ورژن جدید سعی در جذابتر کردن آن و تصحیح اشتباهات گذشته‌اش دارد
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
بالا