• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان ترسناک.فانتزی.عاشقانه‌ مَسخِ لَطیف به قلم کوثر حمیدزاده کلیک کنید

اپلیکیشن آنجلا " گربه سخن گو "

  • نویسنده موضوع yamaç
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 2
  • بازدیدها 410
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

yamaç

کاربر اخراج شده
کاربر اخراج شده
تاریخ ثبت‌نام
2020-12-18
نوشته‌ها
154
لایک‌ها
2,538
امتیازها
63
محل سکونت
همونجا
کیف پول من
0
Points
0
com-outfit7-mytalkingangelafree-b04a9986-844f-4f5d-8065-b722b96a8967.png


بازی My Talking Angela یکی از بازیهای دوست داشتنی مناسب سنین کودکان است که امکان صحبت با گربه دوست داشتنی آنجلا را برای کودکان فراهم میسازد.بازی گربه سخنگو آنجلا یکی از بهترین بازی های این سبک است که باید از آنجلا نگهداری کنید و هنگام گرسنگی به او غذا داده ، به حمام ببرید و با او بازی کنید.این بازی تجربه ل*ذت بخش رشد و نگهداری از یک حیوان خانگی را برای شما به ارمغان می آورد .همچنین میتوانید با گربه دوس داشتنی خود گفتگو کنید.
‏ ویژگی ها:
‏ تجربه نگهداری از گربه خانگی
‏ مسواک زدن، خرید کردن و گردش با Angela
‏ تهیه ویدیو از لحظات زیبای بازی و اشتراک گذاری آن
‏ خرید و تهیه انواع استیکرها
‏ مینی بازی
‏ سفارشی سازی لباس ها وسایل گربه خانگی
‏ و ده ها قابلیت دیگر که بدون شک شما را مجذوب خودش خواهد نمود.
تغییرات در نسخه جدید
  • ‏‏موسیقی را متوقف نکنید!
    ‏در یک صح*نه ی کاملا جدید برقصید!
    ‏در عکس های خود درخشش بگذارید!
    ‏برچسب های غافلگیر کننده و آلبوم های ویژه رویداد دریافت کنید!
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

yamaç

کاربر اخراج شده
کاربر اخراج شده
تاریخ ثبت‌نام
2020-12-18
نوشته‌ها
154
لایک‌ها
2,538
امتیازها
63
محل سکونت
همونجا
کیف پول من
0
Points
0
آیا این بازی هکر دارد؟!
شایعات بسیار زیادی در ر*اب*طه با هکر داشتن برنامه محبوب کودکان یعنی آنجلا ی سخنگو و تام سخنگو در سال ۲۰۱۰ خانواده های بسیاری را نگران کرده بود. این شایعات در حدی بود که گفته میشد این اپلیکیشن یک برنامه جاسوسی است و از طریق چشمان گربه محبوب ٬ دوربینی وجود دارد که شما دیده و کاملا شناسایی میشوید٬صدای شما ضبط میشود و حتی فردی در پشت دوربینی که در چشمان گربه وجود دارد شما را نگاه میکند. همچنین این شایعات آنقدری دنباله دار شد که برخی این برنامه را اپلیکیشنی برای شناسایی کودکان و دزدین آن ها تصور کردند هرچند که بیانیه های ضد و نقیض زیادی در مورد این برنامه به وجود امد و برخی از آن ها مثبت بود و برخی بسیار منفی اما می توان گفت در آن دوران اکثریت این برنامه را از تبلت های کودکان خود پاک کردند و دیگر آن را نصب نکردند.
این شایعات نه تنها تمام نشده بلکه همچنان ادامه دارند و این نگرانی تمام مادران و پدرها کاملا قابل درک است اما آیا واقعا آنجلا و تام سخنگو برای کودکان برنامه ای با حواشی زیاد و خطرناک محسوب میشود؟
در ابتدا چند سوال عمومی را جواب میدهیم و بعد آن ها را برسی میکنیم
آیا در چشمان تام و آنجلای سخنگو دوربین کار گذاشته شده است؟
بله قابلیت دوربین در این اپلیکیشن الزامی است چرا که با استفاده از همین دوربین است که شخصیت تام و آنجلا می توانند حرکات شما را کپی کنند و شما را به وجد بیاورند.حرکاتی مانند خمیازه کشیدن٬ خندیدن٬ تکان دادن سر و...


چه چیز مرموزی در مورد این اپلیکیشن وجود دارد؟
در حقیقت اپلیکیشن تام سخنگو٬ آنجلا و باقی اپلیکیشن های متعلق به سری تام سخنگو مدل های مختلفی دارند و بعضی از این اپلیکیشن ها قابلیت سوال پرسیدن و جواب دادن دارند به این صورت که از گربه خود مپرسید: امروز حالت چطور است؟ و گربه سخنگوی شما بجای تکرار حرف شما ٬ کاملا آن را فهمیده و به آن پاسخ میدهد. برخی این مساله را خطرناک دانستند و گفتند فردی در پشت این دوربین هاست که می خواهد جاسوسی بچه ها را انجام دهد و حتی کودکان را به سرقت ببرد!
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

yamaç

کاربر اخراج شده
کاربر اخراج شده
تاریخ ثبت‌نام
2020-12-18
نوشته‌ها
154
لایک‌ها
2,538
امتیازها
63
محل سکونت
همونجا
کیف پول من
0
Points
0
آیا تام و آنجلای سخنگو خطرناک هستند؟
خیر! این اپلیکیشن هیچ آسیبی به کودکان شما نمی رساند حتی آن نسخه که می توانید با آن گفتگو کنید نیز کاملا امن است و صرفا برای سرگرمی طراحی شده اند.
این اپلیکیشن شامل نسخه های متفاوت از تام ٬ آنجلا و دوستانشان می باشد و انواع متفاوتی دارند. این سری بازی ها از سال ۲۰۱۰ تا به کنون بیش از یک و نیم بیلیون بار دانلود شده و ماهانه دویست و سی ملیون نفر چه کودکان و چه بزرگسالان آن را بازی میکنند٬ حواشی مربوط به این اپلیکیشن تا به الان در سال ۲۰۱۹ فروکش کرده و دوباره اطمینان به این اپلیکیشن برگشته است اما مطلبی که گفتن آن خالی از لطف نیست این است که در دنیای امروز هر چیزی می تواند در عین خوب بودن برای بعضی افراد بد باشد. این روزها حتی داشتن گوشی هوشمند نیز هم می تواند همه کارهای ما را راه بیاندازد و هم ریسک بالایی برای امنیت ما داشته باشد چرا که کافی است تا هکری پا به میدان بگذارد و دوربین های گوشی ها را هک کند و یا تماس های شما را شنود کند. هرچند که جای هیچ نگرانی ای نیست و اپلیکیشن هایی آن هم با این تعداد از کاربر سیستم های بسیار امنیتی و ویژه ای دارند و به خودی خود اپلیکیشن های کاملا بی خطری هستند اما خوب است که از نصب اپلیکیشن هایی که اجازه دسترسی به دوربین و اطلاعات گوشی شما را می خواهد مطمئن باشید چرا که هکر ها همیشه در کمین هستند
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
بالا