• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان ترسناک.فانتزی.عاشقانه‌ مَسخِ لَطیف به قلم کوثر حمیدزاده کلیک کنید

اپلیکیشن adobe connect

  • نویسنده موضوع yamaç
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 159
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

yamaç

کاربر اخراج شده
کاربر اخراج شده
تاریخ ثبت‌نام
2020-12-18
نوشته‌ها
154
لایک‌ها
2,538
امتیازها
63
محل سکونت
همونجا
کیف پول من
0
Points
0
learning-adobeconnect02-1.jpg


وب کنفرانس Adobe Connect
امروزه استفاده از یادگیری مجازی و نرم افزار اموزش انلاین بسیار پرکاربرد شده است. دلیل آن می تواند عدم توانایی بخش وسیعی از جامعه هدف آموزشگاه ها، برای مراجعه حضوری به آموزشگاه و استفاده از دوره های آموزشی باشد. به همین دلیل آموزش آنلاین و داشتن یک سایت آموزش از راه دور، به یکی از نیازمندی های جدی موسسات آموزشی تبدیل شده است. این موضوع بیشتر برای افزایش حاشیه سود، مدنظر مدیران آموزش قرار گرفته است. آن ها با استفاده از یک سایت lms می توانند با هزینه پایین تری به جامعه هدف وسیع تری دسترسی پیدا کنند. این موضوع با ایجاد زیرساخت راحت تر برای دانشپذیران جهت شرکت در دوره های آموزشی می تواند آموزشگاه را به کسب درآمد بیشتر نزدیک کند.

حتی موضوع ارزیابی و ازمون انلاین نیز علی رغم اینکه به اندازه ال ام اس و نرم افزار ویدئو کنفرانس تحت وب، شناخته شده نیست اما نسبت به گذشته کاربرد بیشتری پیدا کرده است. متقاضیان آموزش غیرحضوری یا آموزش از راه دور اکنون با داشته یک سامانه lms و نرم افزار وب کنفرانس، به راحتی می توانند از مزایای آزمون انلاین و اموزش انلاین بهره مند گردند.

نرم افزار جلسات آنلاین (وب کنفرانس) به شما این امکان را می دهد تا توسط اینترنت و با یک صفحه وب، جلسات، کلاس مجازی و یا کنفرانس های آنلاین خود را صرف نظر از اینکه در کجای ایران یا دنیا قرار دارید، تشکیل دهید. نرم افزار وب کنفرانس Adobe Connect از معدود سیستم هایی است که خود را با شرایط اینترنت تطبیق می دهد. در این سیستم برای برقراری ارتباط، داده ها بصورت رمز فشرده از طریق اینترنت به مقصد ارسال می شوند. این داده ها بگونه ای ارسال شده تا سرعت ارتباط بر اساس سرعت اینترنت کاربر تنظیم گردد. بنابراین کاربران با سرعتهای پایین مانند سرعت اتصال با مودم و خط تلفن به راحتی میتوان از این سرویس استفاده کرد.
در وب کنفرانس دیگر نیازی به تجهیزات سخت افزار گران قیمت، IP اختصاصی برای کاربر، پهنای باند بالا و محدودیت شرکت کنندگان وجود ندارد. این مزیت ها باعث شده است که وب کنفرانس بصورت جدی در بازار کنفرانس تصویری مطرح و تجهیزات جانبی و برنامه های قدرتمندی از آن معرفی گردد.


دقت کنید که روش های مختلفی برای ایجاد شبکه وب کنفرانس وجود دارد. نرم افزار های زیادی هم تا بحال به بازار معرفی شده اند. اما تعدادی کمی از این نرم افزار ها قادر به ارائه برقراری ارتباط با کیفیتی قابل قبول می باشند. برای برقراری ارتباط، نرم افزار داده ها را بصورت رمز های فشرده از طریق اینترنت به مقصد ارسال می کند. این داده ها بگونه ای بهینه تنظیم می گردند که سرعت ارتباط بر اساس سرعت اینترنت کاربر تنظیم می شود. بنابراین نیاز به سرعت کمتری نسبت به کنفرانس های سخت افزاری اند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا