• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان ترسناک.فانتزی.عاشقانه‌ مَسخِ لَطیف به قلم کوثر حمیدزاده کلیک کنید

رویداد Frosty Fest بازی Rocket League آغاز شد

  • نویسنده موضوع miss_meli
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 141
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

miss_meli

مدیر ارشد بازنشسته
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2019-12-22
نوشته‌ها
598
لایک‌ها
6,452
امتیازها
113
کیف پول من
155
Points
0
Rocket-League_Rocket-Pass-2-768x410-768x410.jpg


جذاب‌ترین رویداد سالانه‌ی بازی محبوب Rocket League بازگشته است تا بازی‌بازان را با محتویات مختلف خود سرگرم کند. علاوه بر ارائه‌ی Rocket Pass فصل دوم بازی، سایانیکس (Psyonix) قصد دارد تا برای بار چهارم، رویداد محبوب Frosty Fest را نیز به Rocket League بیاورد.
رویداد Frosty Fest که حالا رسماً آغاز شده است، شامل چالش‌ها، آیتم‌های شخصی سازی جدید و بازگشت حالت‌های محدود بازی می‌شود. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی سایانیکس، بازی‌بازان در طی دوره‌ی برگزاری Frosty Fest می‌توانند به تجربه‌ی سه حالت مخصوص بپردازند که هر کدام تنها برای زمانی محدود قابل دسترس خواهند بود. Winter Breakaway اولین حالت محدود Rocket League میحسوب می‌شود که از زمان آغاز رویداد Frosty Fest تا تاریخ ۱ دی (۲۱ دسامبر) قابل بازی است.
پس از اتمام مهلت تجربه‌ی Winter Breakaway، بازی‌بازان به مدت یک هفته قادر به تجربه‌ی حالت Spike Rush خواهند بود. در نهایت باید اعلام کنیم که Heatseeker، آخرین حالت در نظر گرفته شده برای رویداد زمستانی امسال نیز در تاریخ ۸ دی (۲۸ دسامبر) در دسترس بازی‌بازان قرار گرفته و تا پایان Frosty Fest قابل بازی خواهد بود. در نهایت لازم به ذکر است که این رویداد در تاریخ ۱۵ دی (۴ ژانویه) به پایان خواهد رسید. کسانی که موفق به انجام چالش‌های مخصوص رویداد امسال شوند، آیتم‌های منحصر به فردی را برای شخصی سازی ماشین‌های خود دریافت خواهند کرد.
البته فراموش نکنید که تنها با شرکت در رویداد Frosty Fest 2020، شما یک آنتن جدید با طراحی آدم برفی را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. البته با توجه به نزدیک شدن به جشن کریسمس، توسعه دهندگان قصد دارد تا آیتم‌های شخصی سازی بیشتری را به مناسبت این رویداد به Rocket League اضافه کنند. برای یادآوری باید اضافه کنیم که Frosty Fest آخرین رویداد بازی محبوب Rocket League در سال ۲۰۲۰ محسوب می‌شود. این‌طور که به نظر می‌رسد، پس از رایگان شدن Rocket League و رسیدن به ۱ میلیون بازی‌باز هم‌زمان، ساخته‌ی سایانیکس امسال را با موفقیت به پایان خواهد رساند.

بازی Rocket League هم‌اکنون برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : miss_meli
بالا