• خرید مجموعه داستان های درماندگان ژانر تراژدی و اجتماعی به قلم احمد آذربخش برای خرید کلیک کنید
  • دیو، دیو است؛ انسان، انسان. هاله‌های خاکستری از میان می‌روند؛ این‌جا یا فرشته‌ای و یا شیطان. رمان دیوهای بیگانه اثر آیناز تابش کلیک کنید
  • رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید

بیوگرافی الکساندر دل پرو|فوتبالیست

  • نویسنده موضوع L A D Y
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 3
  • بازدیدها 200
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

L A D Y

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-12
نوشته‌ها
1,764
لایک‌ها
23,337
امتیازها
138
سن
17
کیف پول من
7,366
Points
117
230153%20%281%29.jpg


متولد 9 نوامبر 1974 در شهر کونگلیانوی ایتالیاست . در دیریبل کردن و حرکات خارق العاده مهارتی شگرفت دارد و در هر پستی که نیاز باشه استعداد بازی کردن داره حتی دروازه !فوتبال رو از درون دروازه شروع کرد چون ماردش معتقد بود که اگر در پستی به غیر از دروازه بازی کند زخمی می شود!!! اما برادرش مادرش رو متقاعد ساخت که الکس متعلق به حمله است و او ذاتا یک گلزن هست و همین شد که او از دروازه به حمله رسید .فوتبال حرفه ای خودش رو از پادووا شروع کرد و 2 سال در این تیم بازی کرد و در 14 بای که انجام داد توانست 1 گل بزند و البته مزدیک 4 پاس گل بدهد اما چیزی که مدیرانیوونتوس رو وسوسه به خرید الکس میکرد تکنیک و حرکات بی نظیر این بازیکنبود و او در سال 1994/1993 به یوونتوس اومد و دوران جدیدی رو آغاز کرد
مبارزه برای پیروزی

در همان فصل اول بازیکنی گلزن نشون داد و در 11 بازی که در لیگ انجام داد5 گل به ثمر رسوند و این زنگ خطری برای دیگر مهاجمین یوونتوس بود .مهاجمینی نظیر راوانلی.باجو و ویالی که هریک قادر بودند خط حمله یووه رو تضمین کنند برای همین برای الکس جایی نبود از همین رو تصمیم گرفت که جدی تر تمرین کند به طوری که روزی از 4تا 6 ساعت تمرین می کرد .در فصل های آینده کم کم جا برای بازی او باز شد اما کم و بیش گل میزد اماعملکرد مثبتی داشت به طوری که روبرتو باجو را مجبور به ترک یوونتوس کرد در همین باره باجو میگه : من دیگه به یک نیمکت نشین داشتم تبدیل می شدم و می ترسیدم که دیگر کسی اسمی از من نیاره که البته با حضور دل پیروهیچ بعید نبود برای همین از یوونتوس جدا شدم .
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

L A D Y

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-12
نوشته‌ها
1,764
لایک‌ها
23,337
امتیازها
138
سن
17
کیف پول من
7,366
Points
117
230153%20%282%29.jpg
اوج عظمت

سال 1996 مسلما در ذهن الکس برای همیشه به ماندگار خواهد ماند یوونتوس در آن سال در اروپا با شکست حریفان خود به مصاف رئال رفتهیچ کس شانسی برای یوونتوس قائل نبود اما ... الکس همه پیش بینی ها رو به هم زدو 2 گل وارد دروازه رئال کرد تا یوونتوس تا قهرمانی این مسابقات پیش رفتو بارانی از تمجید و تعریف بر سر الکس و یوونتوس خالی شد .
توهین

بعد از این سال مردی به نام زمن پیدا شد و ارزش الکس رو زیر سوال بردو او را یک دوپینگی خطاب کرد اما معلوم شد که الکس دوپینگ نکرده اماباز الکس سکوت کرد و جواب زمن رو نداد اما گفت : هیچ وقت این حرف زمنرو فراموش نمیکنم . و همگان بر این باورند که کینه بزرگی از زمن در دل الکس است
اولین محک جدید

سال 1998 در کشور فرانسه مسابقات جام جانی برگزار شد و باز یک رقابت نه چندان جالب بین باجو و الکس اما این دفعه الکس پیروز بود و بیشتر بازی می کرد خیلی نمایش جالبی نداشت اما روی روند بازی و تعدادی از گلها تاثیر مستقیم داشت .
شروع افتخاراتی دیگر

الکس در سال بعد با شکستن رکورد آقای گل اروپا شد و باز نام خودش رو بر سرزبانها انداخت . و یک رکورد دیگر درباره الکس اینکه او در هر ثانیه 9 دلارحقوق میگیرید !!!!!!!!!!!!!!!!!او چندین بار بالاتر از مالدینی قرار گرفت و اسکار خوش قیافه ترین بازیکن ایتالیارو به خود اختصاص داد و همچنین که اصلاح ریش او نیز داستانی جالب دارد .
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

L A D Y

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-12
نوشته‌ها
1,764
لایک‌ها
23,337
امتیازها
138
سن
17
کیف پول من
7,366
Points
117
بد شانسی بزرگ

230153%20%283%29.jpg

در سال 1999/1998 در ورزشگاه فریولی که ورزشگاه خانگی تیم اودینزه هست در برخورد با یکی از مدافعین اودینزه به شدت آسیب دید و یک سال رو از دست دادخبر های اولیه نشون میداد که میخواد از فوتبال خداحافظی کنه اما مردان بزرگی همچون لیپی و تراپاتونی و البته خواننده و آهنگساز اپرای ایتالیا پاواروتی که یکیوونتوسی نیز به شمار میاد او را دلداری دادن و تصمیم او رو عوض کردن یوونتوس در همان فصل به رتبه ششم اکتفا کرد .
بازگشت ؟؟؟

در اولین بازی که الکس بعد از مصدومیت برگشت جز معدود دفعاتی بود که ورزشگاه پر میشد و همه یکصدا الکس رو فریاد میزدند و جالب اینجاست که علاوه بر طرفداران یووه . طرفداران تیمهای جون : میلان . اینتر . فیورنتینا و حتی لاتزیو در ورزشگاهدیده میشدند و این نشان از محبوبیت بی حد و اندازه الکس در بین مردم ایتالیا هست .آله که زود تز از زمان معود به میادین بازگشت بسیار نا آماده نشون داد و همین امرباعث افت ناگهانی و شدید او شد
روتردام

شاید الکس هیچ وقت شهر روتردام و کشور هلند رو فراموش نکند جایی که ایتالیابا شکست میزبان رقابتها یعنی هلند پا به بازی پایانی گذاشت جایی که الکسبارها و بارها فرصت از دست داد و در آخر نیز ایتالیا در گل طلایی بازی روواگذار کرد .
آزار روح الکس

بعد از این مسابقات انتقادات بسیار شدیدی از الکس صورت گرفت و در همینموقع ظهور بازیکن بی ادبی مثل توتی مضع او رو وخیمتر کرد اما الکس میخواستجواب توتی رو در میدان بدهد نه در کنفرانس مطبوعاتی !فیلیپو اینزاگی دیگر بازیکنی بود که حرف های غیر ورزشی دیگری درباره الکس زد اماباز الکس و این سکوت لعنتی!!!در همین سال یوونتوس قهرمان شد و الکس در حالی که جام را در ب*غ*ل گرفته بود و گریه میکردخطاب به تراپاتونی گفت که بازیکنان رو از روی آمادگی انتخاب کن نه از روی علاقه !
نیکمت جای الکس نیست

در جام جهانی 2002 کره و ژاپن الکس بسیار اندوهگین بود زیرا یکی از عزیزانش رو از دستداده بود یعتی پدربزرگش . در 2 بازی اول به میدان نرفت اما در بازی با مکزیک که تراپوضع رو دشوار میدید تصمیم به آوردن الکس گرفت . هیچ کسی شانسی برای الکس قائل نبوداما الکس مثل همیشه شکست ناپذیر نشون داد و یک گل خاره انگیز و بسیار تماشایی روبه ثمر رسوند سانتر مونتلا و ضربه سر شیرجه ای الکس باعث شد که ایتالیا به مرحله بعدصعود کنه . بعد از گل الکس چشمان و دستانش رو به سوی آسمان گرفت و این گل رو به پدربزرگش تقدیم کرد . اما باز در بازی بعدی توتی بازی کرد و با اخراج خود و کمک بی وقفه داور به تیم کره جنوبیایتالیا شکست رو قبول کرد و از گردونه رقابت ها کنار رفت .
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

L A D Y

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-12
نوشته‌ها
1,764
لایک‌ها
23,337
امتیازها
138
سن
17
کیف پول من
7,366
Points
117
ازدواج در خفا و سکوت

230153%20%284%29.jpg

در حالی که همه آماده جشن عروسی با شکوه توتی بودند خبر رسید که الکس دل پیروبا نامزد خود یعنی سونیا آموروزو و فقط با حضور خانواده های دو طرف در یک کلیسا ازدواج کرده است . این خبر حتی خود بازیکنان یوونتوس و دوستان او را نیزشوکه کرد و در مصاحبه های خود ابراز تعجب می کردند . دنیای الکس و سونیا یک دنیای متفاوتی است به طوری که به گفته خود الکس هم روحیه اش بهتر شده و هم صبرش زیاد تر . در یکی از شبهای که نزدیک کریسمس بود و الکس در فروشگاه دنبال اجناس خودش می گشت خبرنگاران او را گیر اوردن و از او درباره فوتبال سوال کردنداما او فقط یک جمله رو گفت : از فوتبال صحبت نکنید . به عقیده او زنان کریسمس رو به خریدن هاش دوست دارن و دیگر به فکر هیچی نیستند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
بالا