• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان ترسناک.فانتزی.عاشقانه‌ مَسخِ لَطیف به قلم کوثر حمیدزاده کلیک کنید

روانشناسی با این 11 ترفند، دیگران را مجذوب خودت کن!

  • نویسنده موضوع Matthew
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 11
  • بازدیدها 501
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Matthew

کاربر VIP انجمن
کاربر VIP انجمن
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-05-07
نوشته‌ها
31
لایک‌ها
11,893
امتیازها
0
کیف پول من
540
Points
19
گاهی آنها را لمس کنید

این امر لمس نیمه خودآگاه نامیده می شود، که وقتی شخصی را آن قدر ماهرانه لمس می کنید که به سختی متوجه می شود رخ می دهد. مثال های معمول آن شامل ضربه ی آهسته زدن به پشت یا لمس بازوی آنها است که باعث می شود نسبت به شما احساس گرمی بیشتری کنند.

لئونارد ملودینو در ” نیمه خودآگاه:چگونه ذهن ناخودآگا هتان بر رفتارتان حکمرانی می کند” مطالعه ای را در فرانسه ذکر می کند که در آن مردان جوانی در گوشه های خیابان ها ایستاده و با زنانی که عبور می کردند حرف می زدند. وقتی به جای آن که کاری نکنند به آرامی دست زنانی را که مورد خطاب قرار می دادند لمس می کردند، میزان موفقیت بیش تری در شروع یک مکالمه داشتند.

در آزمایشی انجام شده توسط دانشگاه می سی سی پی و کالج رودز که تاثیرات لمس بین فردی را بر روی انعام دهی در رستوران بررسی کرد، پیشخدمت ها هنگام برگرداندن باقیمانده ی پول، مختصرا دست یا شانه ی مشتری ها را لمس کردند. آن گونه که مشخص شد، این پیشخدمت ها نسبت به پیشخدمت های دیگر که مشتریان را لمس نکرده بودند، به طرز چشم گیری انعام های هنگفت تری دریافت کردند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Matthew

کاربر VIP انجمن
کاربر VIP انجمن
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-05-07
نوشته‌ها
31
لایک‌ها
11,893
امتیازها
0
کیف پول من
540
Points
19
لبخند بزنید

در یک مطالعه، حدود 100 زن دانشجوی دوره ی لیسانس به عکس های زن دیگری در یکی از چهار حالت زیر نگاه کردند:لبخند زدن در یک وضعیت بدنی باز، لبخند زدن در یک وضعیت بدنی بسته، لبخند نزدن در یک وضعیت بدنی باز یا لبخند نزدن در یک وضعیت بدنی بسته. نتایج نشان داد وقتی زن درون عکس لبخند می زد، صرف نظر از حالت بدنی اش، بیشتر دوست داشته می شد.

امتیاز:مطالعه ی دیگری نشان داد لبخند زدن هنگام ملاقات کسی برای نخستین بار، به تضمین به خاطر آوردن شما از سوی او کمک می کند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
بالا