• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان ترسناک.فانتزی.عاشقانه‌ مَسخِ لَطیف به قلم کوثر حمیدزاده کلیک کنید

بیوگرافی بیوگرافی الناز گلرخ|مدلینگ

  • نویسنده موضوع L A D Y
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 176
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

L A D Y

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-12
نوشته‌ها
1,764
لایک‌ها
23,338
امتیازها
138
سن
17
کیف پول من
7,528
Points
117
الناز گلرخ مدل معروف و خوش چهره ایرانی در اسفند 19 سال 1364 در پایتخت (تهران) دیده به جهان گشوده است. وی دارای قد الناز گلرخ 175 سانتیمتر و وزن ایشان 56 کیلیوگرم است. در بعضی منابع عنوان کرده اند که شبیه خواننده معروف آریانا که اهل واشنگتن می باشد . در سال 1388 در حالی که در زمینه طراحی و گرافیک در دانشگاه علامه امینی تهران تحصیل میکرد فارغ التحصیل شد و دو خواهر نیز بعد از خودش دارد.

او همچنین یک آرایشگر معروف و حرفه ای است و هنرمندان خارج از کشور نیز نزد ایشان آمده و خودآرایی میکنند و خود را در اینستاگرام اینگونهمعرفی کرده Artist یعنی هنرمند آرایش مدل آرایش و با توجه به چهره ی زیبا و جذابش در پیج شخصیش از همه ی دنیا فالوورو کاربر جمع کرده است و به طوریکه که هم اکنون بیش از 1 میلیون نفر ممبر دارد و حجم این همه ارقام خیلی بالاست و بی نظیر است و از طرفی مدل شدنش به محبوب و مشهور شدن او خیلی کمک کرد به طوری که قبل از فعالیت در زمینه مدلینگ تعداد افراد دنبال کننده او 500 هزار نفر بود.

الناز گلرخ



الناز عشق و علاقه کاری خود که همان آرایش بود در سنین جوانی کشف کرد و از آن زمان او تنها سعی کرد رویای های خود را محقق کند. زمانی که او فقط ۲۰ ساله بود ، آکادمی زیبایی و سالن زیبایی در تهران تاسیس کرد و از همنجا معروف شد و کارش گسترش پیدا کرد و بازیگران معروفی همچون مهناز افشار، سحر دولتشاهی و طناز طباطبایی مدل آرایشی وی بودند.


مختصری از زندگی همسر گلرخ، حمید فدایی
حمید فدایی متولد 3 تیر 1367 در تهران، مدل و طراح است. او فارغ التحصیل لیسانس مهندسی عمران است، بجز مدلینگ، طراحی می کند و در عکاسی نیز فعال است اغلب به ورزش و مطالعه می گذراند، او هم اکنون دبی ساکن و زندگی میکنند. برادرم مرا از لحاظ ذهنی آمده کرد، سپس برای شروع، یک عکاس حرفه‌ ای و یک آژانس مدلینگ در تهران پیدا کردم اینجا نقطه شروع من برای مدلینگ بود و من و همسرم الان یک طرح و مدل تمام دنیا هستیم.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

بالا