• مصاحبه اختصاصی رمان کاراکال میگل سانچز کلیک کنید

بیوگرافی جک بلک|بازیگر

  • نویسنده موضوع L A D Y
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 310
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

L A D Y

مدیر بازنشسته
مقامدار بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-12
نوشته‌ها
1,770
لایک‌ها
22,050
امتیازها
138
سن
18
کیف پول من
6,840
Points
124
7uuy_jack-black-shakhes-527x790.jpg

جک بلک بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال 1348 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار جک بلک می‌توان به بازیگری در فیلم پاندای کونگ فوکار 3، فیلم پاندای کونگ فوکار و فیلم جومانجی: به جنگل خوش آمدید اشاره کرد.
جک بلک نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1372 در 24 سالگی در فیلم Airborne به کارگردانی Rob Bowman بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم پاندای کونگ فوکار 3، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای جک بلک محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Shane McDermott، ست گرین، Brittney Powell و Chris Conrad را تجربه کرد.
جک بلک در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم جک بلک در این سال، بازیگری در فیلم پاندای کونگ فوکار 3 به کارگردانی Alessandro Carloni و Jennifer Yuh محسوب می‌شود.
شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی جک بلک بازی در فیلم پاندای کونگ فوکار 3 بوده است. جک بلک سال 1395 در 47 سالگی در فیلم پاندای کونگ فوکار 3 نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Alessandro Carloni همکاری داشته است. جک بلک توانست با بازی در فیلم پاندای کونگ فوکار 3 تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر برایان کرانستون، داستین هافمن، آنجلینا جولی و جی. کی. سیمونز بر تجارب او افزود.
جک بلک علاوه‌بر فیلم پاندای کونگ فوکار 3، سال 1387 در 39 سالگی در فیلم پاندای کونگ فوکار نیز بازی کرده است. جک بلک این‌بار با Mark Osborne و John Stevenson یعنی کارگردان فیلم پاندای کونگ فوکار و هنرمندانی چون ایان مک شین، آنجلینا جولی، داستین هافمن و جکی چان همکاری داشت.
با اینکه جک بلک را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. جک بلک علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان نویسنده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر جک بلک در حرفه‌ی نویسنده، فیلم Tenacious D in The Pick of Destiny است.
در این سال‌ها جک بلک با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران دیوید کراس با 5 مرتبه، Ben Stiller با 4 مرتبه، آنجلینا جولی با 4 مرتبه، Kyle Gass با 3 مرتبه و جکی چان با 3 مرتبه بیشترین همکاری را با جک بلک داشته‌اند.
در مجموع در کارنامه 49 ساله و بیوگرافی جک بلک آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی جک بلک و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار جک بلک در منظوم سر بزنید. همه 29 اثر مهم جک بلک در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار جک بلک در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر جک بلک در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی جک بلک درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی جک بلک بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم پاندای کونگ فوکار 3 محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی جک بلک کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم ناچو لیبره محسوب می‌شود.

اگر در مورد بیوگرافی جک بلک نکات بیشتری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید تا کمکی بزرگ به همه مخاطبان و طرفداران جک بلک کرده باشید. مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی جک بلک، آثار جک بلک، جوایز جک بلک، همکاران جک بلک، گالری عکس جک بلک، قد جک بلک، وزن جک بلک، رنگ چشم جک بلک، وضعیت تأهل و همسر جک بلک، فرزندان جک بلک، حواشی جک بلک و کودکی جک بلک می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

بالا