• خرید مجموعه داستان های درماندگان ژانر تراژدی و اجتماعی به قلم احمد آذربخش برای خرید کلیک کنید
  • دیو، دیو است؛ انسان، انسان. هاله‌های خاکستری از میان می‌روند؛ این‌جا یا فرشته‌ای و یا شیطان. رمان دیوهای بیگانه اثر آیناز تابش کلیک کنید
  • رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید

رهایی از قصاص پس از 19 سال

  • نویسنده موضوع Ghasam.H
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 1
  • بازدیدها 172
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Ghasam.H

سرپرست بازنشسته بخش عکس
داستان‌نویس
مجله نویس
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-08-11
نوشته‌ها
5,345
لایک‌ها
26,746
امتیازها
168
محل سکونت
جایی میون خلسه‌ی مستور:)
کیف پول من
22,912
Points
251
پسر جوان که ۱۹ سال قبل پدر دوستش را با همدستی او و مادرش به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود در حالی که موفق شده رضایت اولیای دم را جلب کند بزودی از زندان آزاد خواهد شد.


به گزارش مشرق، ۱۹ سال قبل جسد سوخته مرد میانسالی در یکی از خیابان‌های فردیس کرج توسط رهگذران کشف و با اعلام ماجرا به پلیس تحقیقات در این پرونده آغاز شد. با شناسایی هویت مقتول خانواده وی به اداره آگاهی احضار شدند، اما پس از تحقیق و بازجویی کارآگاهان دریافتند همسر و پسر مقتول تناقض‌گویی دارند؛ بنابراین بازجویی‌ها ادامه یافت تا اینکه همسر مقتول راز قتل شوهرش را فاش کرد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : Ghasam.H

Ghasam.H

سرپرست بازنشسته بخش عکس
داستان‌نویس
مجله نویس
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-08-11
نوشته‌ها
5,345
لایک‌ها
26,746
امتیازها
168
محل سکونت
جایی میون خلسه‌ی مستور:)
کیف پول من
22,912
Points
251
وی مدعی شد که شوهرش زیاد م*ش*رو*ب مصرف می‌کرده و به خاطر همین رفتار بدی با او داشته و همیشه بداخلاق بوده است. فریبا در اعترافاتش گفت: یک روز که یکی از دوستان پسرم به نام آرش به خانه ما آمده بود وقتی بداخلاقی و بدرفتاری شوهرم را با من دید خیلی ناراحت شد و پس از مدتی وقتی برایش درددل کردم پیشنهاد قتل همسرم را داد. شب حادثه به شوهرم قرص خواب‌آور دادیم و با کمک پسرم و آرش او را کشتیم و جسد را از خانه خارج کردیم. بدین‌ترتیب متهمان دستگیر شدند و آرش متهم اصلی پرونده به قصاص محکوم شد. مادر و پسر نیز به اتهام معاونت به زندان محکوم شدند.


قاضی نریمانی رئیس شعبه ششم جرایم خاص اجرای احکام دادگستری کرج درباره این پرونده به خبرنگار «ایران» گفت: با گذشت ۱۹ سال از این ماجرا با توجه به اینکه اولیای دم برای اجرای حکم قصاص آرش حاضر نشدند و وی بلاتکلیف در زندان مانده بود سعی کردیم شاکیان پرونده را پیدا کنیم یکی از آن‌ها فوت کرده و دیگری هم که به خارج از کشور رفته بود به هر حال توانستیم رضایت اولیای دم را جلب کنیم و این متهم که در زمان وقوع قتل ۱۸ سال داشت با توجه به اینکه ۱۹ سال در زندان مانده بود بزودی از زندان رجایی شهر آزاد خواهد شد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : Ghasam.H
بالا