• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان ترسناک.فانتزی.عاشقانه‌ مَسخِ لَطیف به قلم کوثر حمیدزاده کلیک کنید

اخبار کاهش کیفیت هوا تا اندازه ناسالم برای همه گروه‌های سنی در البرز و تهران

  • نویسنده موضوع Ghasam.H
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 169
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Ghasam.H

سرپرست بازنشسته بخش عکس
داستان‌نویس
مجله نویس
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-08-11
نوشته‌ها
5,423
لایک‌ها
26,746
امتیازها
168
محل سکونت
جایی میون خلسه‌ی مستور:)
کیف پول من
22,914
Points
251
صادق ضیائیان با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: در سه روز آینده در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود که افزایش دما در سواحل خزر محسوس خواهد بود.


مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: در کلان‌شهرها و شهرهای صنعتی در سه روز آینده افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا به ویژه در ساعات اولیه روز پیش بینی می‌شود.


وی اضافه کرد: از صبح روز گذشته تا پایان وقت روز دوشنبه ۲۸ مهرماه، در استان‌های البرز و تهران کاهش کیفیت هوا تا اندازه ناسالم برای گروه‌های حساس و در مناطق آلوده و پرترافیک تا حد ناسالم برای همه گروه های سنی پیش‌بینی و توصیه می‌شود، خودداری از تردد غیرضروری در سطح شهر به ویژه برای کودکان افراد مسن و بیماران تنفسی و قلبی در دستور کار باشد.


مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: بعد از ظهر سه شنبه ۲۹ مهرماه با نفوذ جریانات شمالی در غرب سواحل خزر، بارش در گیلان و اردبیل آغاز می‌شود.


وی افزود: روز چهارشنبه 30 مهرماه در سواحل شمالی کشور، استان اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی همچنین شمال آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که همراه با کاهش نسبی دما خواهد بود.


ضیائیان اضافه کرد: در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در اردبیل و سواحل خزر بارش ها ادامه خواهد یافت.


وی اضافه کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۳۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای ۴ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.


مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: روز یکشنبه ۲۷ مهر آسمان تهران صاف در برخی ساعات همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۲۳ و ۱۴ درجه خواهد بود.

 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : Ghasam.H
بالا