• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان ترسناک.فانتزی.عاشقانه‌ مَسخِ لَطیف به قلم کوثر حمیدزاده کلیک کنید

آبشار نوژیان

  • نویسنده موضوع Sosano.o
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 1
  • بازدیدها 200
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Sosano.o

میکسر انجمن
میکسر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
2020-02-15
نوشته‌ها
2,878
لایک‌ها
9,558
امتیازها
113
محل سکونت
قصر جومونگ
کیف پول من
748
Points
0
آبشار نوژیان؛ مرتفع‌ترین آبشار لرستان
لرستان به دلیل داشتن رودخانه‌ها و آبشارهای فراوانی که در دل خودش جای داده، سومین استان پر آب کشور به حساب می‌آید. وجود آبشارهای طبیعی در این استان و طبیعت بکر و بی‌نظیر اطراف آن، هر گردشگری را به سوی خودش جذب می‌کند.آبشار نوژیان از دیگر جاهای دیدنی لرستان است که پس از آبشار بیشه یکی از معروف‌ترین آبشارهای لرستان شمرده می‌شود.

آبشار نوژیان در شهر خرم‌ آباد قرار دارد و برای رسیدن به آن باید از کمربندی خرم آباد به سمت جنوب شرقی بروید. پس از طی ۳۸ کیلومتر به روستای زیبای نوژیان می‌رسید و در محلی در میان دو کوه تاف و هشتاد پهلو، می‌توانید بلندترین آبشار استان را از نزدیک ببینید. این آبشار ۹۵ متر ارتفاع دارد و محیط سبز اطراف آن با پوشش گیاهی و درختان انبوه، زیبایی خیره‌کننده‌ای به آن بخشیده است.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : Sosano.o

Sosano.o

میکسر انجمن
میکسر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
2020-02-15
نوشته‌ها
2,878
لایک‌ها
9,558
امتیازها
113
محل سکونت
قصر جومونگ
کیف پول من
748
Points
0
سفر به آبشار نوژیان
آبشار نوژیان

بهترین زمان بازدید از آبشار نوژیان فصل بهار و ابتدای تابستان است و می‌توانید اوقات فراغتتان را متفاوت بگذرانید. آب این منطقه در ردیف بهترین آب‌ها برای پرورش ماهی قزل‌آلا هستند و به همین دلیل در پایین دست آبشار حوضچه‌های پرورش ماهی نیز به چشم می‌خورد.

بر روی کوه تاف، محل رویش مقادیر زیادی از انواع داروهای گیاهی است که توجه گردشگران را به خودش جلب می‌کند. این منطقه به دلیل بکر بودن، امکانات رفاهی ساخته دست انسان ندارد، اما به دلیل محیط مناسب و هوای عالی، بهترین مکان برای شب ماندن در طبیعت و برپایی کمپ است که تجربه‌ای جدید بی‌نظیر برای گردشگردان به حساب می‌آید.

جاهای دیدنی لرستان و خصوصا آبشار نوژیان بهترین هدیه طبیعت به استان لرستان است. پس برای دیدن این زیبایی بی‌نظیر هر چه زودتر به این منطقه سفر کنید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : Sosano.o
بالا