• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان ترسناک.فانتزی.عاشقانه‌ مَسخِ لَطیف به قلم کوثر حمیدزاده کلیک کنید

احکام مرگ در حال گناه کبیره

  • نویسنده موضوع hasti
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 166
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

hasti

مدیر بازنشسته دین و مذهب
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-06-24
نوشته‌ها
1,992
لایک‌ها
2,951
امتیازها
93
سن
27
کیف پول من
469
Points
7
بدون شک زنا یکی از گناهان بزرگ و قبیحی است که علاوه بر داشتن عقوبت اخروی موجب فساد در مجتمع بشری نیز خواهد شد، الله متعال می فرماید : «وَلَا تَقْرَبُوا الزِّنَا إِنَّهُ کَانَ فَاحِشَةً وَسَاءَ سَبِیلًا» (اسراء 32). یعنی : «و نزدیک زنا نشوید، که کار بسیار زشت، و بد راهی است».

عذاب زنان و مردان زناکار در برزخ این است که آنان را عر*یان در تنوری که دهانه اش تنگ و زیر آن وسیع و گشاد است می‌اندازند و بر آنان آتش می‌افروزند، پیامبر صلی الله علیه وسلم درباره مجازات زناکاران – آنگونه که در خواب دیدند – فرمود : «فَانْطَلَقْنَا إِلَی ثَقْبٍ مِثْلِ التَّنُّورِ أَعْلَاهُ ضَیِّقٌ وَأَسْفَلُهُ وَاسِعٌ یَتَوَقَّدُ تَحْتَهُ نَارًا فَإِذَا اقْتَرَبَ ارْتَفَعُوا حَتَّی کَادَ أَنْ یَخْرُجُوا فَإِذَا خَمَدَتْ رَجَعُوا فِیهَا وَفِیهَا رِجَالٌ وَنِسَاءٌ عُرَاةٌ فَقُلْتُ مَنْ هَذَا قَالَا .. وَالَّذِی رَأَیْتَهُ فِی الثَّقْبِ فَهُمُ الزُّنَاةُ » بخاری (1386).

یعنی : «کنار خندقی که مانند تنور بود، رسیدیم. دهانه آن، تنگ و داخلش بسیار وسیع بود. و در زیر آن، آتشی افروخته شده بود. عده ای از زنان و مردان ل*خت و بر*ه*نه در آن خندق، بودند. هنگامی که آتش زبانه می کشید، آنها بالا می آمدند بطوریکه نزدیک بود از دهانه خندق، بیرون بیایند. و هنگامی که آتش فروکش می کرد، داخل خندق فرو می رفتند. پرسیدم: این چیست؟ .. گفتند : کسانی که بر*ه*نه در تنور دیدی، زنا کاران بودند».
اگر زناکار بدون توبه از دنیا رفت، حساب او با خداست .
برای مردگان فقط می توان دعا کرد، طلب آمرزش از خداوند برای آنها نمود

 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

بالا