• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان ترسناک.فانتزی.عاشقانه‌ مَسخِ لَطیف به قلم کوثر حمیدزاده کلیک کنید

آقایان شروع زندگی تازه پس از طلاق؛ ۳۰ توصیه برای مردان

  • نویسنده موضوع Parmin
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 9
  • بازدیدها 242
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Parmin

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-04-06
نوشته‌ها
226
لایک‌ها
118
امتیازها
43
کیف پول من
0
Points
0
شروع زندگی تازه پس از طلاق؛ ۳۰ توصیه برای مردان

خواندن این نوشته کمک می‌کند زودتر به اوضاع مسلط شوید، به سراغ یک رشته ورزشی تازه بروید، از گوشی موبایل، تبلت و پخش‌کننده موسیقی‌تان کمک بگیرید، همچنان آراسته به‌نظر برسد و به زندگی ادامه دهید. جدایی پایان دنیا نیست، چون حتی با وجود ثبت شدن مهر طلاق در شناسنامه‌تان، زندگی همچنان ادامه خواهد داشت. اگر نمی‌خواهید بقیه شما را به چشم یک بازنده یا شکست‌خورده نگاه کنند، می‌توانید با اختیارات بیشتر کنترل زندگی را به دست بگیرید و آن را همانطور که خودتان همیشه دوست داشتید به پیش ببرید

- گاهی زندگی مشترک آنطور که توقع داشتید پیش نمی‌رود. در این مواقع جدایی پایان دنیا نیست، چون با وجود ثبت مهر طلاق در شناسنامه‌تان، زندگی همچنان ادامه خواهد داشت. اگر نمی‌خواهید بقیه شما را به چشم یک بازنده یا شکست‌خورده نگاه کنند، می‌توانید با اختیارات بیشتر کنترل زندگی را به دست بگیرید و آن را همانطور که خودتان همیشه دوست داشتید به پیش ببرید. در این بین یک سری توصیه وجود دارد که در راه ساختن زندگی تازه کمک‌تان می‌کند. لازم است بدانید چگونه می‌توان تناسب اندام خود را حفظ کرد و چطور می‌توان از تکنولوژی کمک گرفت. دانستن این موارد برای هر مرد جوانی در دنیای امروز ضروری است
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Parmin

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-04-06
نوشته‌ها
226
لایک‌ها
118
امتیازها
43
کیف پول من
0
Points
0
شروع تمرینات ورزشی موفق

۱- انجام بدهید: باشگاه معتبری را انتخاب کنید

اگر می‌خواهید به‌طور مرتب تمرین کنید، به باشگاهی نیاز دارید که ساختار و مراجعه‌کنندگان آن با شرایط شما سازگاری داشته باشد. مکانی را که فراخور موقعیت و جایگاه اجتماعی‌تان است انتخاب کنید تا در جمع کسانی قرار بگیرید که همانند خودتان هستند و در کنار آن‌ها احساس خوبی دارید. باشگاه ورزشی شما باید به محل زندگی‌تان نزدیک باشد.

۲- انجام ندهید: اگر فقط به یک نوع تمرین علاقه دارید، باشگاه نروید
چنانچه فقط به دوچرخه‌سواری علاقه دارید نیاز نیست ماهیانه مبلغ بالایی را صرف باشگاه کنید در عوض در اپلیکیشن بی‌دود ثبت‌نام کنید و با استفاده از یک نرم‌افزار مسیریاب به دوچرخه‌سواری در مسیر‌های ایمن بپردازید.

۳- انجام بدهید: برای خود یکی از تجهیزات ورزشی خانگی را بخرید
به لطف پیشرفت تکنولوژی امروز لوازم ورزشی بسیاری در دسترس همگان قرار دارد. این وسایل طوری طراحی شده‌اند که مراحل نصب ساده‌ای داشته باشند. از یک فروشگاه لوازم ورزشی نزدیک محل زندگی خود فهرست چنین وسایلی را تهیه کنید و مشورت با یک مربی را فراموش نکنید.

۴- انجام ندهید: تجهیزات ورزشی را به‌طور کامل در معرض دید قرار ندهید
قطعاً دوست ندارید آپارتمان شما درست مثل یک باشگاه بوکس به نظر برسد. دستگاه‌های جدید طوری طراحی شده‌اند که به شما امکان می‌دهند تمرین بی‌عیب و نقصی داشته باشید و سپس آن‌ها را تا کرده و در جای مطمئنی نگهداری کنید. هنگام خرید به این وسایل توجه کنید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Parmin

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-04-06
نوشته‌ها
226
لایک‌ها
118
امتیازها
43
کیف پول من
0
Points
0
۵- انجام بدهید: یک کفش ورزشی خوب بخرید
شرکت‌های معروف در ایران نمایندگی رسمی ندارند، اما محصولات آن‌ها را می‌توان به‌شکل فراوان در بازار پیدا کرد که مخصوص رشته‌های ورزشی مختلف ارائه شده‌اند و حتما با سلیقه مشتری‌ها جور خواهد بود. وقت بیشتری بگذارید و کفش ورزشی محبوب خود را با استفاده از تخفیف تهیه کنید.

۶- انجام ندهید: کفش ورزشی ارزان نخرید
صرفه‌جویی و مدیریت هزینه‌ها مساله پراهمیتی است، اما توجه داشته باشید که کفش‌های ورزشی ارزان و نامناسب ممکن است باعث مصدومیت شود.

۷- انجام بدهید: برای خود یک مربی پرورش اندام آنلاین پیدا کنید
اگر در اینترنت جست‌وجو کنید، سایت‌هایی را خواهید یافت که می‌توانند به صورت آنلاین به شما آموزش دهند. می‌توانید برای خود یک حساب کاربری باز کرده و از طریق آن هر هفته تمرینات مربوط به چند روز را روی سایت دریافت کنید.

۸- انجام ندهید: در ورزش آماتور دارو‌های مکمل مصرف نکنید
این کار حتی برای ورزشکاران حرفه‌ای نیز عوارضی را به همراه دارد. آن‌ها بدون هماهنگی با یک پزشک معتبر از اینگونه دارو‌ها استفاده نمی‌کنند. اگر برای سلامتی جسمی تمرین می‌کنید دور دارو‌های مکمل را خط بکشید. هرگز از مربیان آماتور باشگاه دارو نگیرید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Parmin

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-04-06
نوشته‌ها
226
لایک‌ها
118
امتیازها
43
کیف پول من
0
Points
0
رمز و راز آراستگی را فرا بگیرید

۹- انجام ندهید: وقتی گوشی تلفن همراه در جیب خود دارید ندوید

ممکن است به گوشی شما آسیب وارد شود. در بازار لوازم جانبی بسیاری وجود دارد. برای آرامش خاطر بیشتر از بازوبند‌ها یا گردنبند‌های مخصوص استفاده کنید.

۱۰- انجام بدهید: ماجراجو باشید
با استفاده از یک نرم‌افزار برای خود یک رستوران جدید پیدا کنید. گوشی خود را از جیب خارج کرده و با نرم افزاری مثل کجارو به طور کاملاً تصادفی رستورانی را در سطح شهر انتخاب کنید. شهامت به خرج دهید و سعی کنید مکان‌های جدید و غذا‌های متنوع را تجربه کنید. همیشه نباید دنبال پیشنهاد‌های دوستان بود. گاهی لازم است تا شما هم کشفیاتی داشته باشید و در مرتبه بعدی به دوستانتان پیشنهاد دهید.

۱۱- انجام بدهید: به موقع انعام بدهید
هرمکانی آداب انعام دادن خاص خود را دارد. این فرهنگ در کشور‌های مختلف نیز تفاوت‌های عمده‌ای دارد. برای مثال در ژاپن انعام دادن به یک راننده تاکسی توهین به او تلقی می‌شود. برعکس در برخی هتل‌ها و رستوران‌های غربی انعام ندادن میهمان هتل به خدمه به کلی ادب و نزاکت او را زیرسوال می‌برد. در ایران انعام‌دادن ممکن است باعث شود کارتان سریع‌تر راه بیفتد.

۱۲- انجام بدهید: وسایل مناسب خودتان را انتخاب کنید
بهترین دستگاه اصلاح صورت و مسواک‌برقی را با توجه به بودجه‌تان برای خود تهیه کنید. در واقع محصولات پیشرفته ساخت براون، فیلیپس و اورال‌بی انتخاب‌های خوبی هستند. در غیر این صورت بهتر است به دستگاه‌های دستی خود بسنده کرده و از خیر برند‌های گمنام بگذرید. اگر هر روز صورتتان را اصلاح می‌کنید ریش‌تراش سه تیغه بخرید در غیر این صورت مدل‌های فویل‌دار مناسب شماست.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Parmin

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-04-06
نوشته‌ها
226
لایک‌ها
118
امتیازها
43
کیف پول من
0
Points
0
سبک جدیدی از تکنولوژی را یاد بگیرید

۱۳- انجام بدهید: یک ساعت مچی مناسب بخرید

حالا که می‌خواهید یک ساعت مچی بخرید لااقل یک مدل ارزشمند انتخاب کنید. قابلیت‌های ساعت را بشناسید سپس برای خرید اقدام کنید. بعضی ساعت‌ها می‌توانند تا ۱۰۰ متر زیرآب دوام بیاورند. اما احتمال قرار گرفتن در چنین وضعیتی برای شما چقدر است؟

۱۴- انجام ندهید: از هدفون‌های بلوتوث‌دار استفاده نکنید
مگر اینکه در حال رانندگی باشید. ترجیحاً باید شیشه‌های اتومبیل نیز رنگی باشد تا از برگه جریمه در امان بمانید. در محیط‌های عمومی کمتر از آن استفاده کنید مگر اینکه محافظ شخصی باشید!

۱۵- انجام بدهید: لباس‌هایتان را از فروشگاه تهیه کنید
خرید لباس از فروشگاه‌های اینترنتی را فراموش کنید. چون در این فروشگاه‌ها نمی‌توان از ج*ن*س واقعی لباس مطلع شد. رنگ لباس در این سایت‌ها خیلی با واقعیت منطبق نیست. تازه شما از پرو کردن لباس نیز محروم خواهید بود.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Parmin

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-04-06
نوشته‌ها
226
لایک‌ها
118
امتیازها
43
کیف پول من
0
Points
0
۱۶- انجام ندهید: گوشی‌های طراحی شده در خانه‌های مد را نخرید
گوشی‌های موبایل گران‌قیمت، الماس آجین، پشت چرمی و یاقوت اندود شده که در خانه‌های مد ساخته شده‌اند به سال حداقل ۱۰ سال پیش مربوط می‌شوند. ظاهر هنری و شیک آیفون یا گوشی‌های کلکسی خیلی بهتر است و کمتر توی ذوق می‌زند. درست به همین دلیل اگر به ظاهر خود اهمیت می‌دهید لطفاً از پیراهن، کلاه یا کوله‌پشتی با مارک یکی از شرکت‌های فناوری استفاده نکنید.

۱۷- انجام بدهید: سبک باشید
در عوض حمل یک گوشی تلفن همراه، یک پخش‌کننده موسیقی، یک کتاب‌خوان الکترونیک، یک دوربین عکاسی، یک مترجم جیبی و... موبایلی بخرید که تمام این کار‌ها را با هم انجام می‌دهد.

۱۸- انجام بدهید: بهترین هدفون‌ها برای گوش دادن به موسیقی
هر هدفونی که قصد خرید آن را دارید خوب امتحان کنید و از نشت صدای آن مطمئن شوید. بیرون آمدن صدا از هدفون باعث آزار اطرافیان شما می‌شود. بسیاری از هدفون‌های سونی از کیفیت خوبی برخوردارند ولی صدا به راحتی از آن‌ها بیرون می‌آید. هدفون‌هایی که دارای سر‌های جمع و جورتری هستند مناسب‌ترند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Parmin

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-04-06
نوشته‌ها
226
لایک‌ها
118
امتیازها
43
کیف پول من
0
Points
0
یاد گرفتن روش صحیح کار کردن با ابزار‌های دیجیتال

۱۹- انجام بدهید: بعد از اینکه به یک نفر چیز جدیدی را نشان دادید آن را کنار بگذارید

احتمالاً وقتی برای اولین بار گوشی جدید موبایل‌تان را به دوستانتان در یک جمع نشان می‌دهید، از شما ممنون می‌شوند. ولی اگر بعد از آن دست از وسیله‌تان برندارید و همچنان مشغول زیر و رو کردن آن شوید و به حرف‌های اطرافیان توجه نکنید، مسلماً از شما دلخور می‌شوند.

۲۰- انجام ندهید: درگیر بحث‌های بی‌مورد نشوید
اگر با دوستان خود برای خوردن شام بیرون می‌روید، یا در یک میهمانی، با دوستی که سامسونگ یا هوآوی همراه دارد خیلی در مورد بهتر بودن گوشی آیفون خودتان بحث نکنید. آن هم در حالی‌که بقیه میهمان‌ها بدون هیچ دغدغه خاطر و رو دربایستی در حال خوردن و خوشگذرانی هستند. زمان و مکان را همواره در نظر بگیرید.

۲۱- انجام بدهید: زنگ گوشی خود را با دقت انتخاب کنید
انتخاب یک آهنگ مناسب با صدای ملایم برای زنگ موبایل نشان می‌دهد که شما فرد موقر و با شخصیتی هستید و اینکه خود را به خاطر داشتن یک گوشی آدم منحصر به فردی نمی‌دانید. از انتخاب آهنگ‌های بلند، پر سر و صدا و گوشخراش خودداری کنید و هرگز از یک آهنگ کمدی چندصدایی استفاده نکنید. در این صورت نه‌تن‌ها آدم عجیبی به نظر می‌رسید بلکه باعث آزار اطرافیان می‌شوید. از زنگ‌های ملایم‌تری که از قبل در گوشی قرار داده شده‌اند استفاده کنید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Parmin

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-04-06
نوشته‌ها
226
لایک‌ها
118
امتیازها
43
کیف پول من
0
Points
0
۲۲- انجام بدهید: تصویر پس‌زمینه گوشی خود را تغییر دهید
انتخاب عکس کسانی که هنوز دوستشان دارید، به‌عنوان تصویر زمینه می‌تواند تاثیر خوبی داشته باشد. همچنین چنانچه گوشی خود را گم کنید و یکی از شهروندان خوب جامعه آن را پیدا کند به احتمال زیاد آن را به شما خواهد رساند. اگر به تصاویر بیشتری برای این کار نیاز دارید، تنها کافی است کمی در اینترنت جستجو کنید.

۲۳- اسامی را درست یاد بگیرید
گوشی آیفون شما یک «آی‌پاد فون» نیست. آی‌پاد شما نیز یک «آی‌تاچ» نیست. همچنین هر پدی هم «آی‌پد» نیست البته مطمئنم که خود شما بهتر از من این چیز‌ها را می‌دانید ولی واقعاً اشتباه کردن در این مورد توی ذوق می‌زند.

۲۴- انجام ندهید: از دوربین گوشی خود زیاد استفاده نکنید
می‌خواهید از کسی عکس بگیرید؟ قبل از اینکه تلفن خود را بیرون بیاورید و آن را در حالت عکسبرداری قرار دهید از شخص مورد نظر اجازه بگیرید. همچنین از فلاش‌های LED کمتر استفاده کنید. مرز باریکی بین استفاده از این فلاش‌ها و روشن کردن مشعلی خیره‌کننده در مقابل چشم فرد مقابلتان وجود دارد. اگر یک اتومبیل منحصر به فرد در خیابان مشاهده کردید و بلافاصله گوشی خود را بیرون آوردید بهتر است بدانید که مردم احتمالاً فکر‌هایی در مورد شما خواهند کرد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Parmin

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-04-06
نوشته‌ها
226
لایک‌ها
118
امتیازها
43
کیف پول من
0
Points
0
چند قانون‌های کلی

۲۵- انجام ندهید: از پخش‌کننده موسیقی خود به عنوان حافظه‌جانبی استفاده نکنید

این کار درست مثل این است که شما از مسواکتان به عنوان برس کفش هم استفاده کنید. با اینکه تولیدکننده‌ها می‌گویند این کار اشکالی ندارد، اما تجربه نشان داده خیلی عاقلانه نیست.

۲۶- انجام بدهید: خریدن ابزارهای مناسب
تجهیزات خود را در جعبه‌ای که به خوبی از آن‌ها محافظت می‌کند نگهداری کنید. برای پوشاندن مناسب آی‌پد می‌توانید از iPad Slim Sleeve استفاده کنید. برای سایر ابزار‌های خود نیز پوشش‌های شیک بخرید. لازم نیست iPhone XS Max جدید خود را در یک پوشش ضخیم مشکی زشت زندانی کنید. صفحه نمایش iPhone شیشه ضدخش دارد و خریدن پوشش محافظ صفحه نمایش برای آن کار چندان عاقلانه‌ای نیست.

۲۷- انجام ندهید: اسیر شبکه‌های اجتماعی نشوید
بی‌خیال نصب Tinder یا هر نوع اپلیکیشن دوست‌یابی مشابهی شوید. این‌جور چیز‌ها با فرهنگ ایرانی جور نیست و ممکن است حالتان را بدتر کند. همچنین بهتر است توصیه دوستان، همکاران و سایر آشنایان را در باب آشنایی با افراد جدید رد کنید. به خودتان زمان بدهید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Parmin

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-04-06
نوشته‌ها
226
لایک‌ها
118
امتیازها
43
کیف پول من
0
Points
0
۲۸- انجام دهید: به خودتان برسید
فهرستی از کارها، مکان‌ها و فعالیت‌های محبوب‌تان تهیه کنید که به‌دلایلی مدتی است انجام‌شان نداده‌اید یا به آنجا نرفته‌اید. این کار شاید بتواند کمی حالتان را بهبود ببخشد.

۲۹- انجام دهید: از یک مشاور خوب کمک بگیرید
با وجود آن صدایی که مدام در سرتان تکرار می‌کند: «خودم تنهایی از پسش برمی‌یام»، استفاده از خدمات مشاوره، روانشناسی و روانپزشکی را جدی بگیرید. آن‌ها پول می‌گیرند تا به درددل افرادی مثل شما گوش بدهند، اما توصیه‌ها و راه‌کارهایشان منطقی و عاقلانه است.

۳۰- انجام دهید: نابود کردن تاریخچه آزاردهنده
در زندگی زخم‌هایی هست که مثل خوره در انزوا روح را آهسته می‌خورد و می‌تراشد. عکس‌ها، هدایا، ایمیل، پیام‌های صوتی و تصویری در شبکه‌های اجتماعی و پیامرسان‌های موبایلی و حتی تکه‌های بلیط سینما، هواپیما و... شاید هنوز برایتان عزیز باشند، اما می‌توانند مثل خوره روح‌تان را بتراشند. قوی باشید و آن‌ها را معدوم کنید. مطمئن باشید هرگز دلتان برایشان تنگ نمی‌شود.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
بالا