• خرید مجموعه داستان های درماندگان ژانر تراژدی و اجتماعی به قلم احمد آذربخش برای خرید کلیک کنید
  • دیو، دیو است؛ انسان، انسان. هاله‌های خاکستری از میان می‌روند؛ این‌جا یا فرشته‌ای و یا شیطان. رمان دیوهای بیگانه اثر آیناز تابش کلیک کنید
  • رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید

بررسی فیت بیت 4

  • نویسنده موضوع Aseman♡
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 344
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Aseman♡

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2019-11-30
نوشته‌ها
2,756
لایک‌ها
16,680
امتیازها
114
محل سکونت
میان یه عالمه رویا
کیف پول من
1,806
Points
10
در فیت بیت شارژ 4 تلاش شده است دستبند طوری طراحی شود تا ویژگی‌هایی در حد و اندازه یک ساعت هوشمند را به کاربر ارائه دهد. خوب است بدانید قیمت تمام شده این نسخه با قیمت فیت بیت شارژ 3 یکسان بوده و البته برخی از ویژگی‌هایش نیز در بخش ویژگی‌های فنی مورد بازبینی قرار گرفته است. اما باید اشاره کنیم که فیت بیت شارژ 4 فاقد نمایشگر رنگی بوده، ولی اقدامات در زمینه طراحی اپلیکیشن‌های مختلف و نقش این دستبند هوشمند در سلامتی باعث شده است تا کارایی آن نسبت به نسخه‌های پیشین ارتقا یابد.
خوب است بدانید ردیاب سلامتی فیت بیت شارژ 4 جزو اولین محصولات فیت بیت در این رده است که با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، به عنوان یک دستبند هوشمند پرچمدار مطرح شده است. درواقع امکاناتی در این ردیاب سلامتی قرار داده شده که استفاده از گوشی را در صورت به دست داشتنش محدود کرده است.
fitbit-charge-4-1.jpg
طراحی ظاهری فیت بیت شارژ 4
کاربران می‌توانند از ویژگی‌هایی همچون اسپاتیفای بهره‌مند شوند. علاوه بر این فیت بیت پی نیز از دیگر امکانات این ردیاب سلامتی است که باعث خواهد شد بتوانید با خیال راحت پرداخت‌ها را انجام دهید و یا به پیام‌های خود در اسپاتیفای دسترسی داشته باشید. علاوه بر این وجود یک GPS داخلی نیز در این گجت هوشمند باعث شده است که بعد از ورزش، دستگاه بتواند نقشه‌ای از فعالیت‌های شما را ارائه دهد. این ویژگی برای کاربران شبکه اجتماعی فیت بیت یعنی Strava آشنا خواهد بود و نشان می‌دهد که شما اغلب کجا چه ورزشی را اعم از پیاده روی، دویدن و غیره انجام می‌دهید.
فیت بیت شارژ 4 به مانند نسخه پیشین یعنی فیت بیت شارژ 3 دستگاهی سبک با بدنه آلومینیمی و باریک با نمایشگر اولد است که از طراحی خوبی نیز بهره می‌برد. البته باید اشاره کنیم که نمایشگر این دستنبد سلامتی سیاه و سفید بوده و برای نمایشگر رنگی کاربران باید همچنان منتظر نسخه‌های بعدی فیت بیت در سال‌های آتی باشند. اما در کنار همه این‌ها باید اشاره کنیم که عمر باتری در این گجت بسیار چشمگیر است؛ به طوری که با یک بار شارژ کامل می‌تواند تا 7 روز دوام بیاورد و وسیله‌ای مناسب برای ورزش روزانه باشد.

ردیابی فعالیت های ورزشی
یکی دیگر از ویژگی‌های فیت بیت شارژ 4 ویژگی Active Zone Minutes است. این ویژگی فاکتورهایی مانند ضربان قلب در زمان استراحت و همچنین در زمان ورزش را اندازه‌گیری و کنترل می‌کند. ویژگی ردیابی قرار داده شده در فیت بیت شارژ 4 در انجام ورزش‌هایی که حرکت کمتری هم دارند نیز کاربردی است. ورزشکارانی که ورزش‌هایی همچون یوگا یا پیلاتس را کار می‌کنند، می‌توانند از فوایدش بهره‌مند شوند. خوب است بدانید ویژگی یاد شده برای اولین بار قرار است در فیت بیت 4 ارائه شود، اما بعد از آن در سایر گجت‌های فیت بیت می‌توان آن را مشاهده کرد.

ردیاب خواب
فیت بیت 4 به مانند فیت بیت 3 از ویژگی ردیاب خواب نیز سود می‌برد. در این راستا دارای سنسوری به نام SpO2 است. این سنسور غلظت اکسیژن موجود در خون را اندازه‌گیری می‌کند. اندازه‌گیری یاد شده برای تشخیص بیماری‌هایی نظیر اختلال در خواب یا آلرژی مؤثر خواهد بود. هرچند نمی‌تواند به عنوان یک ابزار پزشکی استفاده شود، اما به کاربران در شناسایی مشکلات مربوط به خواب کمک خواهد کرد.
همچنین کاربران می‌توانند زمان بیدار شدن خود را نیز وارد کنند. فیت بیت به صورت هوشمندانه با استفاده از یادگیری ماشین در پیدا کردن بهترین چرخه خواب می‌تواند زمانی را تشخیص دهد که افراد با خیال راحت بیدار شوند. علاوه بر این چون دستبند به مچ دستتان بسته شده است، برای خاموش کردن زنگ آلارم مجبور به دسترسی به تلفن نیستید و به راحتی می‌توانید آلارم را خاموش کنید.

قیمت و تاریخ عرضه فیت بیت 4
قیمت فیت بیت 4 از 194 دلار و 95 سنت آغاز می‌شود. قیمت یاد شده درواقع مشابه قیمت فیت بیت 3 در زمان عرضه محصول بوده است. خوب است بدانید مدل استاندارد این ردیاب سلامتی در رنگ‌های مشکی، سفید، بنفش، مدلی با رنگ و طرح چوب و آبی گرگ و میشی عرضه خواهد شد. همچنین یک نسخه ویژه هم از ردیاب سلامتی فیت بیت شارژ 4 نیز با قیمت 169 دلار و 95 سنت به فروش می‌رسد که دارای دو بند مشکی، یکی مشکی معمولی و دیگری در مدل گرانیتی خواهد بود. در نتیجه کاربران می‌توانند با توجه به بودجه خود محصولی مناسب را انتخاب کنند. در مورد بندهای اضافه این دستبند هوشمند هم باید اشاره کنیم که این بندها از موادی مانند الیاف، سیلیکون و پلاستیک تشکیل شده‌اند و قیمتشان از 29 دلار و 95 سنت آغاز می‌شود.

انجمن رمان نویسی
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

آخرین ویرایش توسط مدیر:
امضا : Aseman♡
بالا