• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان ترسناک.فانتزی.عاشقانه‌ مَسخِ لَطیف به قلم کوثر حمیدزاده کلیک کنید

ترفند های ساده برای استفاده از پلی استیشن4

  • نویسنده موضوع Aseman♡
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 1
  • بازدیدها 155
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Aseman♡

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2019-11-30
نوشته‌ها
2,756
لایک‌ها
16,680
امتیازها
114
محل سکونت
میان یه عالمه رویا
کیف پول من
1,806
Points
10
چگونه می‌توان پلی استیشن را در حالت Rest Mode قرار داد؟

قبل از هر کاری، در تنظیمات کنسول، وارد منوی Power Saving Settings شوید و گزینه Set Features Available in Rest Mode را انتخاب کرده و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. گزینه Supply Power to USB Ports به شما اجازه می‌دهد تا هنگام حالت Rest Mode، کنسول بتواند کنترلرها را شارژ کند. گزینه Stay Connected to the Internet به کنسول اجازه می‌دهد تا در حالت Rest Mode، دانلود و آپلود فایل‌ها را ادامه دهد. گزینه Keep Applications Suspended باعث می‌شود که بازی شما در حالت Rest Mode، بسته نشود و پس از باز کردن کنسول، مستقیما وارد بازی شوید.

00v_27dajnfp4yty3vdgrqrpbb-650-80.png

پس از این که حداقل یکی از این موارد را انتخاب کردید، دکمه PS را روی کنترلر نگه دارید و به قسمت Power بروید یا گزینه Power را در صفحه اصلی کنسول انتخاب کنید و یا دکمه power روی کنسول را فشار دهید و گزینه Enter Rest Mode را انتخاب کنید. اگر این کار را به درستی انجام بدهید، نوار کنسول پلی استیشن 4 یا دکمه power کنسول‌های پلی استیشن 4 اسلیم و پرو نارنجی خواهند شد.

انجمن رمان نویسی
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : Aseman♡

Aseman♡

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2019-11-30
نوشته‌ها
2,756
لایک‌ها
16,680
امتیازها
114
محل سکونت
میان یه عالمه رویا
کیف پول من
1,806
Points
10
چگونه از هدفون یا هدست در کنسول پلی استیشن 4 استفاده کنیم؟

اکثر هدفون‌ها و هدست‌ها، به محل اتصال به جک 3.5 میلی‌متری تعبیه شده روی کنترلر، فعال می‌شوند. شما می‌توانید انتخاب کنید که تمام صداها را از هدفون خود بشنوید یا از آن تنها به منظور چت کردن استفاده کنید. برای این کار، دکمه PS را نگه داشته تا Quick Menu ظاهر شود. سپس در قسمت Sound/Devices، گزینه Output to Headphones را بزنید و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. z5t8_xswkkvfubu84zwe9ejnqbb-650-80.png

اگر هدفون شما دارای کابل صوتی اپتیکال است، می‌توانید آن را به پورت Digital Out در پشت کنسول متصل کنید. اما توجه کنید که کنسول پلی استیشن 4 اسلیم، فاقد این پورت است و باید از یک آداپتور برای اتصال هدفون استفاده کنید.

انجمن رمان نویسی
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : Aseman♡
بالا