• خرید مجموعه داستان های درماندگان ژانر تراژدی و اجتماعی به قلم احمد آذربخش برای خرید کلیک کنید
  • دیو، دیو است؛ انسان، انسان. هاله‌های خاکستری از میان می‌روند؛ این‌جا یا فرشته‌ای و یا شیطان. رمان دیوهای بیگانه اثر آیناز تابش کلیک کنید
  • رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید

آقایان راهنمای لباس پوشیدن (ویژه آقایان)

ساعت تک رمان

فاطمه تاجیکی✾

موسس سابق انجمن تک رمان
کاربر افتخاری
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2019-11-10
نوشته‌ها
1,373
لایک‌ها
21,126
امتیازها
118
سن
24
محل سکونت
قلب دخترم...
وب سایت
forums.taakroman.ir
کیف پول من
7,321
Points
142
1. قوانین بستن دکمه کت های سه دکمه
آیا می دانید کدامیک از دکمه های کت تان را باز و کدامیک را ببندید؟ سه دکمه کت از بالا با نام های «اختیاری، همیشه، هرگز» نام گذاری شده اند. بدین معنی که دکمه بالایی کت تان را به سلیقه خودتان می توانید باز بگذارید یا آن را ببندید. اما دکمه میانی کت همیشه باید بسته باشد، در واقع با بستن این دکمه، کت به خوبی روی تن تان می نشیند. و اما دکمه آخر، این دکمه را هیچگاه نباید ببندید. در واقع کت ها به گونه ای طراحی شده اند که بستن این دکمه، جلوی حرکت تان را می گیرد و شما را بدقواره نشان می دهد.
2. چه کتی فیت تن تان است؟
چطور بفهمیم کتی که به تن کرده ایم، فیت تن مان است؟ برای این منظور به سرشانه لباس دقت کنید. درزهای سرشانه باید با استخوانهای شانه هم تراز و هم اندازه باشد و آستین ها باید دقیقا از جایی که بازوها به شانه متصل می شوند آغاز شود. اگر درز شانه بالاتر از استخوان شانه و یا پایین تر از سرشانه باشد یعنی کت اندازه شما نیست. یک روش دیگر هم این است که در کنار دیوار بایستید و بازوی خود را به آن تکیه دهید. شانه طبیعی خودتان قبل از شانه کت باید به دیوار برخورد کند. اگر شانه کت ابتدا برخورد کرد، پس این کت فیت شما نیست.

راهنمای لباس پوشیدن آقایان برای شیک پوش بودن
3. هنگام آماده شدن، اول کفش تان را انتخاب کنید

اکثر آقایان هنگام آماده شدن، کفش را گزینه آخر در نظر می گیرند. بدین معنی که اول لباس خود را انتخاب می کنند، سپس کفش شان را با آن ست می کنند. اما این روند اشتباه است. در واقع شما باید قبل از انتخاب لباس، کفش تان را انتخاب کنید. قبل از این که از خانه خارج شوید، به کارهایی که می خواهید در طول روز انجام دهید، بیاندیشید. آیا پیاده روی هاای زیادی در پیش دارید؟ برای این منظور باید کفشی راحت مانند اسنیکر به پا کنید. در این شرایط آیا می توان کت و شلوار رسمی به تن کرد؟ یا اگر هوا بارانی باشد باید بوت به پا کنید که با هر لباسی به سادگی ست نمی شود. بنابراین کفش را در اولویت قرار دهید.
4. رنگ کفش تان را با رنگ کت و شلوارتان ست کنید
آیا می دانید که چه رنگ کفشی را با چه رنگ کتی می توانید بپوشید؟
5. از قالب کفش استفاده کنید
اگر تا به حال از قالب های کفش استفاده نکرده اید، حال زمان آن است که به آن بیاندیشید. اگر می خواهید کفش تان فرم خود را پس از استفاده از دست ندهد، از قالب های کفش کمک بگیرید. این قالب ها مانع از ترک خوردن و کج شدن چرم کفش شما می شود. علاوه بر آن، رطوبت اضافی کفش را به خود جذب کرده و از تغییر شکل آن جلوگیری می کند.
6. آویزان کردن سویشرت، ممنوع!
آیا می دانستید که با آویزان کردن سویشرت ها از عمرشان می کاهید؟ حتی اگر سویشرتی که آویزان کرده اید، سبک باشد، پس از مدتی کش می آید یا تغییر شکل می دهد. بنابراین بهتر است که آنها را تا کنید و به جای آن لباس های دیگرتان مانند تی شرت یا پیراهن را آویزان کنید.
7. کیف پول تان را در جیب پشت شلوار نگذارید
اگر عادت دارید که کیف پول تان را در جیب پشتی شلوارتان قرار دهید، بهتر است که هر چه سریع تر این عادت را کنار بگذارید. نشستن روی کیف پول، می تواند به مرور زمان مشکلاتی را چون دردهای موقتی، ت*ح*ریک عصب های پشتی و سیاتیک... بوجود آورد. از این رو، بهتر است که کیف پول تان را در جای دیگری قرار دهید.
8. بگذارید کفش هایتان نفس بکشند
یکی از ترفندهایی که موجب می شود کفش هایتان دوام بیشتری داشته باشند، این است که از پوشیدن مدام آنها خودداری کنید. به عنوان مثال اگر یک کفش را هر روز به پا کنید، در مدت زمان کوتاه تری فرم خود را از دست داده و از بین خواهد رفت. بنابراین کفش ها نیز مانند ما انسان ها، نیاز به استراحت و نفس کشیدن دارند.

راهنمای لباس پوشیدن آقایان برای شیک پوش بودن
9. به آرایشگرتان، تاریخ آخرین کوتاهی مویتان را بگویید

زمانی که برای کوتاهی موهایتان، نزد آرایشگری می روید، به او تاریخ آخرین باری که موهایتان را کوتاه کرده اید را بگویید. با این کار، او حدود بلندی موهایتان را در آن دوران تشخیص داده و سعی می کند که موهایتان را به اندازه قبل کوتاه کند. اگر صورت گردی دارید، از او بخواهید که موهای دو طرف سرتان را کوتاه تر از دیگر جاهای دیگر بزند تا صورت تان کمی کشیده تر به نظر آید. اگر هم صورت کشیده ای دارید، بهتر است که موهای دو طرف سرتان کمی بلندتر باشد تا از کشیدگی صورت تان بکاهد.

انجمن رمان نویسی
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : فاطمه تاجیکی✾
بالا