• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان ترسناک.فانتزی.عاشقانه‌ مَسخِ لَطیف به قلم کوثر حمیدزاده کلیک کنید

9 پادکست برتر فارسی

  • نویسنده موضوع SilveRwinG
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 337
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

SilveRwinG

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-05-07
نوشته‌ها
20
لایک‌ها
11,847
امتیازها
0
کیف پول من
408
Points
0
هترین پادکست های فارسی کدام ها هستند؟

1. پادکست فارسی چنل بی

پادکست چنل بی
پادکست چنل بی
این پادکست فارسی که از جمله بهترین پادکست های فارسی است، اولین بار در سال 2015 اقدام به انتشار Podcast کرد. از آن پس هر سه هفته یک بار اپیزود جدیدی در سایت آنها منتشر می‌شود. در هر اپیزود گزارش بلند یک ماجرای واقعی که در یک رسانه معتبر انگلیسی منتشر شده به فارسی بیان می‌شود و کاربران می‌توانند به آن گوش دهند. بر اساس آنچه در سایت چنل بی اعلام شده، از زمستان 1395 پادکست‌های آن با همکاری یک تیم سه نفره با نظارت علی بندری تولید می‌شود. از جمله مزیت‌های آن، داشتن یک سایت حرفه‌ای و خوب است که در آن مطالب تکمیلی در مورد هر داستان گذاشته می‌شود.

2. پادکست بی پلاس
پادکست فارسی بی پلاس
پادکست فارسی بی پلاس
بی پلاس نیز یکی دیگر از ساخته‌های علی بندری است و از جمله بهترین پادکست های فارسی به شمار می‌رود که در آن خلاصه کتاب‌های غیرداستانی به فارسی تعریف می‌شود. البته بر اساس آنچه سازندگان این پادکست فارسی در سایت خود نوشته‌اند، اپیزودهای آنها جایگزین کتاب‌خواندن نیستند، بلکه هدفشان آن است که خلاصه کتاب به شکلی بیان شود که کاربران علاقه‌مند به خواندن کتاب مربوطه شوند.

3. پادکست رادیو مرز
پادکست رادیو مرز
پادکست رادیو مرز
رادیو مرز در مورد فاصله‌ها صحبت می‌کند. در واقع هر چیزی که باعث ایجاد فاصله میان آدم‌ها می‌شود، در آن مورد اشاره قرار گرفته و درباره‌اش صحبت به میان می‌آید. مسئول رادیو مرز، مرضیه رسولی است و همان طور که گفته شد بیشتر به مسائلی می‌پردازد که موجب اختلاف آدم‌هاست و معمولا باعث جدا شدن دنیای آنها از یکدیگر می‌شود.

4. پادکست کرن
پادکست کرن
پادکست کرن
پادکست فارسی کرن (Koron Podcast) یکی از حرفه‌ای‌ترین پادکست‌های حوزه موسیقی و یکی از بهترین پادکست های فارسی است و بردیا دوستی در هر اپیزود آن به بررسی و تحلیل یکی از قطعات موسیقی ایرانی می‌پردازد. معمولا اپیزودهای کرن کوتاه و حدود 20 دقیقه و شنیدن آنها ل*ذت‌بخش است.

5. پادکست فارسی پرگار
پادکست پرگار
پادکست پرگار
اگر برنامه‌های شبکه بی بی سی فارسی را دنبال کرده باشید، قطعا با برنامه پرگار به میزبانی داریوش کریمی آشنا هستید. آن دسته از افرادی هم که فرصت تماشای برنامه‌های آن را ندارند، می‌توانند به پادکست‌های آن گوش دهند. در این برنامه معمولا بحثی آزاد بین دو یا چند نفر با موضوعات مختلفی همچون سیاسی، دینی و گاهی عقیدتی و ادبی شکل می‌گیرد.

6. پادکست رادیو دیو
پادکست رادیو دیو
پادکست رادیو دیو
رادیو دیو نوعی مجله شنیداری در حوزه فرهنگ و هنر و از بهترین پادکست های فارسی است که در هر اپیزود از آن بر اساس تمی مشخص موسیقی و ادبیات در کنار هم به کار رفته و به کاربران ارائه می‌گردد. افرادی که به فرهنگ و هنر ایران و جهان علاقه دارند، رادیو دیو را از دست ندهند.

7. پادکست استرینگ کست
 پادکست استرینگ کست
پادکست استرینگ کست
آیا بابانوئل واقعیت دارد؟ آیا کریسپر می‌تواند به تمامی پرسش‌های ما، انسان‌ها پاسخ بدهد؟ و آیا اختاپوس‌ها از ما انسان‌ها هوش بیشتری دارند؟ پاسخ تمامی این سوالات و بسیاری از سوالات علمی دیگر را می‌توانید در پادکست استرینگ کست یا StringCast پیدا کنید. در واقع، استرینگ کست در هر اپیزود خود به موضوعی علمی می‌پردازد و سعی دارد تا پاسخی برای چالش‌های موجود در آن ارائه کند.

8. پادکست رادیو جولون
پادکست رادیو جولون
پادکست رادیو جولون
رادیو جولون یکی دیگر از بهترین پادکست های ایرانی است که در حوزه سفر فعالیت می‌کند. در اپیزودهای مختلف این پادکست در مورد یکی از مقاصد و یا موضوعات مرتبط با مسافرت صحبت می‌شود. آن دسته از کاربران که به مسافرت علاقه دارند و دوست دارند تا با شهرهای مختلف برای مسافرت آشنا شوند، اپیزودهای مختلف رادیو جولون را از دست ندهند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

بالا