• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان ترسناک.فانتزی.عاشقانه‌ مَسخِ لَطیف به قلم کوثر حمیدزاده کلیک کنید

متفرقه سیره شهید حججی

  • نویسنده موضوع SilveRwinG
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 267
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

SilveRwinG

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-05-07
نوشته‌ها
20
لایک‌ها
11,847
امتیازها
0
کیف پول من
408
Points
0
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، حسین حججی، برادر شهید محسن حججی امروز پنجشنبه ۲۶مرداد در محفل انس با قرآن کریم که به یاد شهید محسن حججی و با فعالان و جامعه قرآنی کشور در مسجدجامع نجف‌‍‌آباد برگزار شد، اظهارکرد: نجف‌ آباد با تقدیم ۲۵۰۰ شهید در جنگ هشت ساله و همچنین با داشتن ۴۴۰ آزاده و با داشتن آماری حدود ۶ هزار جانباز بالای ۲۵درصد و ۵۰ هزار ایثارگر در صح*نه‌های دفاع مقدس حضور پررنگی داشته و شهر علم و ایثار است. وی در ادامه به زندگی برادر شهید خود، اشاره کرد و افزود: محسن نیز ادامه دهنده راه شهدای جنگ تحمیلی بود. شهید حججی قبل از شهادتش نیز در حرکت‌های جهادی حضور پررنگ و فعال داشت.
وی ادامه داد: شبی که محسن باید به تهران می‌رفت و فردا از آنجا به سوریه اعزام می‌شد، پیش از رفتن برای خداحافظی به منزل من آمدند. در آن لحظه با وجودی که موقع رفتن وی به دل جنگ و میدان نبرد بود، برادرم می‌خندید وحلالیت می‌طلبید. آخرین اشکی که از برادرم محسن به یاد دارم در ماه محرم در روضه امام حسین(ع) در هیأت صاحب الأمر بود.
این برادر شهید گفت: سفر شهادت محسن، سفر دومش بود که به جبهه‌های سوریه اعزام می‌شد و بار آخری که شهید حججی قصد اعزام به سوریه را داشت، گویا به او الهام شده بود که سفر آخرش است و گویی برای او مشخص بود که سفری است که برگشتی ندارد، تا جایی که از فرزندش حلالیت طلبید و گفت بابا جان اگر در دوسالگی تو را رها می‌کنم و تنهایت می‌گذارم از تو معذرت می‌خواهم، چرا که کار بزرگتر از این است که در کنار تو بمان، چون اکنون اهل بیت نیاز به حضور من و امثال من دارند.
حججی بیان کرد: وصف ادای احترام محسن به پدر و مادر خود وصف ناپذیر است، شاید چندین بار دست و پای پدر و مادر را ب*وسه زدند و از آنها حلالیت طلبیدند. تمام این حرکات نشان از آن داشت که محسن عزیز به سفری رهسپار بود که خدا خریدارش است. در قرآن آمده إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِينَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَيَقْتُلُونَ وَيُقْتَلُونَ وَعْدًا عَلَيْهِ حَقًّا فِي التَّوْرَاةِ وَالْإِنْجِيلِ وَالْقُرْآنِ وَمَنْ أَوْفَى بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَيْعِكُمُ الَّذِي بَايَعْتُمْ بِهِ وَذَلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ.
این برادر شهید با اشاره به حضور فعالان قرآنی کشور در منزل شهید حججی و برگزاری محفل انس با قرآن به یاد آن شهید، گفت: محسن به قرآن کریم و تلاوت آن علاقه داشت، تا جایی که محسن به صورت هفتگی و ماهانه میزبان و شرکت کننده در مراسم جزء خوانی قرآن کریم بود.
وی تصریح کرد: انشاالله توفیق داشته باشیم که ادامه دهنده راه محسن باشیم، امثال محسن راه را پیدا کردند، انشاالله خون محسن و امثال او، طومار توطئه گران و تکفیری‌ها را در هم بپیچد؛ مثل خون سیدالشهدا و اصحابش که پشتیبان و تضمین کننده اسلام عزیز است.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

آخرین ویرایش:
بالا